< listopad, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (2)
Kolovoz 2007 (14)
Srpanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by Bahata =)

†Opis bloga†-kako su glupo sve ovo napravili nemoze se stavljat krizice u boxeve ni slova sa kvacicama-palatale ili kako vec

†sta ja njega volin††† VOLIM †††††††††

klikni na ovo
moj msn:

b_l_o_o_d_y_m_a_r_y@hotmail.com
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Landser - Sturmfüh...

koja pisma premočnol!!!
ah da opis van je negdi skrooooooz ispod ovih slika i svega tega
blogovi koje ja %u010Ditan

boxevi su mi tako prazni!
neda mi se stavljat linkove sutra %u0107u lol
ah heh %u017Eao mi je %u0161to to moram re%u0107i ali opis je jako kratak e da i jo%u0161 ne%u0161to nemate pravo gledati moj blog MAR%u0160!!!! MA ZEZAM SE !!!
ae ae komenti%u0161ite mi

ovako malo mi pregledaj blog pa mi reci... kakav je?
sranje
to se mene netice
doooooosadno
glupoooo
legendaran
pa... %u2020%u2020%u2020heh%u2020%u2020%u2020.... tako tako
dobar
precool
nesto si zaboravila napisat
  
pollcode.com free polls



e ljudofi eo jedno piitanje: koja van je od ovih grupa bas ono naaaaaj????
NIRVANA
CRADLE OF FILTH
NIGHTWish
GUNS N roses
LEd zeppelin
sex pistols
od tih nista
sve
nirvana i nightwish
cradle of filth i nirvana
nightwish i cradle of filth............
  
pollcode.com free polls



Image and video hosting by TinyPic
boli me k. %u0161ta mi slika ide priko crte
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


join me in dead!!!

in the dark velly I suck your blood when you re bitten you re like us


%u2020 welcome %u2020o %u2020he world of go%u2020hic %u2020
Image and video hosting by TinyPic
NIGHTWISH JE DIO MOGA %u017DIVOTA
%u2020i am lost in gothic world%u2020
o meni:
%u2020join me in death%u2020
ime : maru%u0161ka
prezime: ajme nemogu se sad sitit
grad: Zadar
muzika: goth metal punk rock dark grunge
volim: Denija, Nightwish, Nirvanu, Kurta Cobaina, Tariju
nevolin: narodnjake i tako to

Image and video hosting by TinyPic
I know my dreams are made of you
Of you and only for you

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
I'm sorry, I don't wanna hurt you.
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic














Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

subota, 27.10.2007.

dinamo na kurac!

eo uprewo ja dosla s utakmice dinamo-zadar. dobili nas 2:1!!! bedili jedni

purgerske pičke!kako mogu ajme D!!!!!!!

nasi uopce nisu ni trčali prima golu samo spavaju zzzzzzZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzz
majko mila
drugi put cemo ih dobit!!!!!!! (ako bude drugog puta)
koji vrag vi purgeri očete od nas to sta vas prati sriča neznači da ste bolji od nas mrš MRŠ!!!!!!!!!!!!!!!
purgeri ružni, kako vas sram nije!!!???
a tek onaj glupi sudac!!! ma daj!!!!ggrrrrrrrrrrrrrrrrgrrrrrrrrrrrrrrrrgrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr MRŠ!

- 17:22 - Bring Me To Life... (34) - Isprintaj - #

četvrtak, 25.10.2007.

oooooj

blablanapokon!!!!
uključili su nam internet jeeeeeeeeee
ok!! sretan
pa pozdravljan vas sve!!!!!!
Image and video hosting by TinyPic
koja lipa slikica!! ajme d!!!
kupila san kaput u terranove prrre dobar je!!! kupila asn kariran minicu isto u teranove!!!! kupila san čizme!!! (nean pojma di) i mozda dobijen marte do kolina!!!! AHA!!!!!sretansretansretansretansretansretansretannutnutnutnut
e pa....... ovo mora biti veliki post pa..
počela san pisati dnevnik! nije bas da san redovita ali.... ipak...
neznan jesan li uopće rekla kako se zove tip kojeg volin ali svejedno sad je i on naprawia msn!!!!! neznan dali smin reći koji je... pa.... zalivenzalivenzalivensmijeha joooooj.........kako ja njega volin!!!!cerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekcerekludcerekludcerekcerekludcerekcerekcerekcerekcerekludovo je josh uvik prepre kratak post! ali neda mi se vise!!!
bye

- 13:03 - Bring Me To Life... (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.