ime:ja(hahahahah)
myspace codes

myspace codes

ovo najvise lici na mene
skola:Lučac (najbolja)
volim:čokoladu,PRIJATELJICE,
PRIJATELJE
,i jos puno stvari....JEDNU OSOBU
nevolim:nepostene,umisljene ljude
glupe i neodgojene ljude.....



MOJE PRIJATELJICE:


MASHA(MOJA SEKA)-teska carica obozavan je super je
lipo se oblaci neman sta za rec no coment s njom zabavno sve 5....

DORA(NAJ PRIJA)-super zenska,naj prija mi je
s lucca i sve super o njoj......


KATE(MOJA SEKA)-moja 2 seka obozavan je
s njom nikad nije dosadno a da nebi zaboravila
ludo zaljubljena u hana.cerekcerek


PETRA Z(MOJA 3 SEKA)-3 seka,zgodna,super,obozavan je,
zenska je stvarno super i prelipo se oblaci jednon
rjecju prezgodnaaaaa


PAVLISA(MOJA 4 SEKA)-4 seka,prejaka zenska,super je,
ono lipo se oblaci superrrrrrr je obozavan je i sve sta ide
uz to


JERKOVKA(MOJA 5 SEKA)-5 seka,ajme s njom mogu sve
otisla nan je jucer ca,šmrc...
ali jbga brzo ce se vratit...nadam se hehhe



KARLA(NAJ PRIJA)-karla moja mala plavusica
super je zenska ma neman komentar neman sta rec no coment...



DEBY(NAJ NAJ PRIJA)-e ta zenska me odusevila
kad san dosla tako je draga ,uvik uvik vuik
nosi bilu traku na glavi,obozavan jeee



TEA(NAJ NAJ PRIJA)-debyna sestra,super zenska,nema comentara
mala lipotica ma sta cu govorit



ELLA(NAJ PRIJA)-mala zajebantica ma da mala
ogromna,zenska je super..ma neman sta rec vise



SONJA(NAJ PRIJA)-a moja mala plavusa
zajebantica,lipa,zauzeta,super zenska,pre pre lipo
se oblaci....



TOLJKA(NAJ PRIJA)-mala luda,prelipa zenska
lipo se oblaci,obozavan se s njom zajebavat



SHULE(NAJ NAJ PRIJA)-e ta zenska mi je stvarno
odlicna,volin se s njom zajebavat,pricat........




ANCHA-super zenska makar je bilo malo prepiranja
među nama ali sve se to rjesilo,super je i.....


MOJI PRIJATELJI:


TOMICH(MOJ BRAT)-tomich mi je poput brata
obozavan ga vise od svega ali ne vise od nekog
super je slusa cajke,ne svađamo se hehe....


MYRO-ssuper je,reper je
stalno se zajebaje nikad mu kraja a jbga takav je



ZHIGO-a on je isto reper,super je ka prijatelj
zabavno je s njim a njegove baze.......


GIZDICH-e o njemu necu nsta govorit samo cu van rec
(nije mi prijatelj)


TOMO-a kraljina,sta ces govorit,zajebaje se
ma neman sta rec jer ga nepoznajen doro
ali cini mi se superrrrrr.......


IVO-necu nista govorit bila san u njega
ali ja ga necu cekat 100% godina...jer iman
drugog



HAN-katina ljubav,super je
dava mi je savjete kad mi je bilo najteze
ma neman sta rec o njemu super je!!!!!



STIPE-zivi na plokiama
nisan ga bas doro upoznala
ali san cula da je opsjednut
guzicama a jbga takvi su muski

Music Video:LOSE YOURSELF (by Eminem)

Music Video Code provided by Video Code Zone









Image Hosted by ImageShack.us


MaDe By..x...LeLa...x..




  travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Opis bloga

smijehsve o mom i prijateljskom jebenom zivotu i tako te stvari byyyyyyyyyyysmijehpartynjamithumbupwavecerekcerek

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
sotona_d_luchanka
male_d_luchanke
mala_s_lucca
smisnica_s_lucca
mia_d_odbojkasica

petak, 20.04.2007.

MOJI PRIKIĆI I PRIJATELJICE!!!!!!


RINO:MA NEAM KOMENTARA SUPER PRIKIC VOLIM SE S NJIM DRUZIT SVE SUPIC
BOROVINA:MA NEAM KOMENTARA MAKAR ME NEKAD IZIVCIRA PA MI DOĐE DA MU PRILIPIM TRISKU PA SE ON ONDA DERE NA MENE
JURAN:ISTO KA I OVAJ RINO
BOBAN:MA MALI SUPER JE,JA GA VOLIM ZAJEBAVAT MINI GOJA JEL IMA CRVENU KAPU MA ON JE SUPER!!!!!!!!
KREŠO:SVE STA CU VAM REC JE NO COMENT!!!!!!!
ROKO:ZGODAN,SMISAN,IMA LIPE OCI PLAVE ,MA SUPER JE ON!!!

LOVRE:PRIKIĆ S ENGLENSKOG SUPER JE,JA GA NISAM DOBRO UPOZNALA,ALI SE VOLI SMIJAT MA SUPER JE!!!!!!!!

ANTONI:ISTO KA I LOVRE NO COMENT!!!!!!!
VEDRAN:IDE 1 SREDNJE,UPOZNALA SAM GA NA ŠOLTI,CINI MI SE SUPER PRIKIĆ!!!!!!!!







kissbangsmokinthumbupsmijehpartynjamimahcerek
Luca-mala s kmana zenska je super za popizdit uz nju ima jos takvih ali san zaboravila kako se zovu i ti vam je tothumbuppartysmijeh
Tina:mala sa sucidra,zaljubljena,luda uglavu,upoznala san je priko chata,ma cila je opicena puno je lolim i ............................partysmijehthumbupwavecerek
Helena:super prija,uvik spremna pomoc,smisnica,zgodnica,ma sve naj,naj!!!!!!!!!thumbupwavekiss
Renata:ma nema komentara,super cura,voli se zajebavat,lipo se oblaci ma sve 5i puno je zaljubljena
Nina-mala s kmana bas je super s njom san se upoznala priko jakova no comentthumbuppartysmijeh
Mia:ma super ide 4 razred,ali je odlicna sve za 5 ma super lipo se mala oblaci,mala smisnica.....
Eli:no coment,ma odlicna,lipo se oblaci,malo je osjetljivija ali sve je to ok i mi smo ponekad osjetljivi.......
Nikolina:ma sad sam se s njom pocela malo vise druzit super je ponekad malo se zakacimo i ponekad puno zahtjeva ali to je sve za ljude...
Tea M:prije je isla samnom u razred sad zivi u solinu mala je famozna,voli se zajebavat,mos joj svasta rec,i sve je super.......
Tea G.:lipa,smisna,puno draga barem meni,super zenska sve za 5 no coment::::thumbup
Martina:prija s plesa,voli se zajebavat,super je ma ja je obozavam....
Marija:prija s englenskog naj prija sve je super,lipo se oblaci,ima lipu kosu.....
Ivna:ma isto ko i Marija no coment::::
Dominika:prija iz mog razreda,lipa,smisna,super,nikad s njom nije dosadno,sve 5.....
sanda:ma odlicna zenska,poznajem je vec dugo,........
Nina P:isto ko i Sanda no coment
Kate:ma s Ninom i Sandom i Teom najbolja sedmasica,super,voli se zajebavat,sređujemi veze(hahahahah)MA JA JE PUNO VOLIM!!!!!
mahwavethumbupgreedydeadkisskisskiss
Stefani:(SOTONJARA)-skupa s njima super sedmasica,voli metal,voli crno,ma ona je super
voli katu i ona nju(hahahahahahahahh)KA PRIJATELJICU!!!!!!!
Nena:skupa s njima njima super sedmasica,super je super se oblaci ma ona mi je zakon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!








.



| Just Say SomeThiNg (15) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.