nedjelja, 19.06.2016.

Učim "kako je jednostavno"

Sretna sam i zahvalna što sam osvijestila i što sam dio svijeta koji podiže svoju svijest. Sretna sam i zahvalna što mi je data mogučnost da mogu učiti i raditi na sebi, zahvalna sam što sam osvijestila koji mi put odgovara, zahvalna sam što je sve tako jednostavno i put kojim moram ići je tako jednostavan da mogu imati sretan život ovdje u ovom fizičkom tijelu, mogu imati mir.
Došla sam na ovaj svijet kako bi spoznala sebe, kako bi spoznala svrhu. Data mi je fantastična mogučnost, a ta je da imam slobodnu volju, da imam izbor. Ja sam izabrala. U ovom fizičkom tijelu, u ovom sadašnjem trenutku želim imati mir i biti sretna. Sve drugo će samo doći i čvrsto vjerujem u to i to počinjem živjeti. Često sam se pitala zašto moramo sve zakomplicirati kada največe stvari su ustvari najjednostavnije. Učim i rastem iznutra, to osiječam i to me duboko ispunjava. I ništa vanjsko, materijalno ne želim kao što želim rast koji osječam u sebi i zbog toga sam od sveg srca sretna i zahvalna.
Osvijestila sam da je to moj put, uživam u tom putovanju i radujem se svakoj novoj spoznaji i procesu koji me čeka u ovom fizičkom tijelu. Prepoznavanje emocije moj je prvi korak ka prepoznavanju svrhe. Ljubav meni najbitnija, zahvalnost, praštanje i još puno drugih jednostavnih metoda su korak do ispunjenog i sretnog života.

Adrijana Ružička

Oznake: samospoznaja, ljubav, emocije, rad na sebi

- 14:02 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2016 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi