Sve što smijete znati o meni!!!
Ime: Denis
Datum rođenja: 7.10.1990.
Crkva čiji sam član: BC Mošćenica
Moj e-mail: dnk3@net.hr
Ime oca: Tata
Ime majke: Mama
Najdraže jelo: đubrek (čt. burek)
Najdraže piće: voda
Broj prstiju na lijevoj ruci: 5
Cura: Šta je to??? (čt. nemam)
Visina: oko 187cm
Širina: Nije bitno
Boja očiju: plava
Promjer oka: normalan
Vrlina: Nikad čuo!!!
Mana: predugo blejanje u comp
Hobi: blog, bubnjevi
Česta dosjetka: "A grom ga zatuk'o!"
Najdraži smajlić: naughty
Najdraži vicevi: kratki, glupi, aforizmi
Najgore jelo: gljive, mlinci
Najdraža deklinacija u lat. jeziku: prva
Najčudnija riječ: pipitrl (oslonac)
Najdraži predsjednik: predsjednik zgrade
U nogometu navijam: za loptu
Karike =)
Moj myspace:
www.myspace.com/denis_papak

Ove osobno poznajem:
Mario
Stephanie
Maja
Tamara
Ela
tihy

Ove osobno ne poznajem:
homeless
neno
mirta
agape
triptih
lili
feba
maina
:) (:
dada
Biblog

Neke kršćanske stranice:
BC Mačkovec
Sion-web
krscanstvo.net
soulsaver

Ja i sve

Objavljeno: 16.09.2006., subota

...papak...

Eeeeeeeee da... Pardoniram na dugom nepisanju postova. Malo sam bio zauzet drugim stvarima. Naslov je inače moj nadimak kojeg koristim na MSNu, hehe.
U ovih zadnjih tjedan dana sam, moram priznati, uočio par zanimljivih stvari u općem pogledu na svijet. Prije svega, do maloprije sam gledao reprizu filma Apollo 13. I film završi i oni meni prikažu natpis „The end“ iliti „Kraj“. I sad se ja pitam da li sam ja tolko tulav da oni meni moraju jasno dat do znanja da je film završio??? Pa to sigurno ne bi uočio na odjavnoj špici, ma kakvi. A sad malo o Big Brotheru – tom visoko neciviliziranom reallity showu koji nam pred očima ruši status pametnjakovića u RH. Pa ljudi moji, na koju foru su oni likovi s RTL-a birali te stanare??? Njihovo prvo pitanje u prijavnici je bilo kolko slova znaš pročitat, a kao odgovor im se nudi da zaokruže neki broj od 1 do 10. Ma šalim se ja malo... Sigurno ima nekog pametnog tamo. Općenito mislim da nije problem u stanarima, već u tome što za mene taj BB uopće nema smisla. BTW, jučer sam prvi put ove sezone gledao Big Brother duže od 10 minuta. Kad sam skužio da me to zatupljuje i više nego što je potrebno odmah sam odusto. Mogu se ja i sam zatupljivat, hvala lijepa. Zato mi služi mlađa sestra – moje osobno zatupljivalo (7 godina staro).

Ma joooooooooj, aj da ja ispunim svrhu ovog bloga pa napišem neš pametno. Radi se o odvojenosti od Boga. Prvo bi se možda trebalo pozabaviti uzrokom toga odvojenja i zapitati se tko se tu od koga odvaja. Znamo da je plaća za grijehe smrt, odnosno viječno odvojenje od Boga(Rimaljnima 6:23). Dakle, grijeh je onaj koji stvara duhovnu distancu između nas i Boga. Jedino što se ta distanca razlikuje između ljudi koji su prihvatili Krista u život i onih koji nisu to učinili. Ljudi koji imaju Krista u srcu se odvajaju od Boga privremeno sve do pokajanja, a ljudi suprotne situacije su vječno odvojeni sve dok ne prihvate Krista. Odvojenje se događa u onom trenutku kojeg mi imamo običaj nazvati trenutkom slabosti. To je onaj trenutak u kojem totalno klonemo i ne znamo kud bi sa sobom. Obično dolazi nakon prolaska kroz neku kušnju, pod uvijetom da nismo prošli tu kušnju. Također jedan od uzroka našeg odvojenja je taj što možda mislimo da nas je Bog iznevjerio u nečemu pa onda dođe do moguće sumnje u Njega. Zapravo nas On i nije baš iznevjerio. On je zapravo to nešto odgodio za neki drugi put, za onaj pravi čas.
Dalje, tko se tu od koga odvaja??? Već sam gore napomenuo da je grijeh onaj koji nas odvaja od Boga. Budući da je Bog bezgrešan, onda je očito da je ona druga strana griješna, a to smo mi. Mi smo oni koji okrenu leđa Bogu i lagano odšetaju od Njega, a to smo učinili grijehom. Grijeh je onaj zid koji mi sagradimo između nas i Boga.

I evo da završim prije nego nestane struje. Gadno je kad ne stane struje, ne vidim disat, a osim toga moram pisat postove u mraku...
Pa stoga vas pozdravljam!!

- 18:24 - ovdje klikneš da komentiraš (8) - ovdje klikneš da isprintaš post - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv