Sve što smijete znati o meni!!!
Ime: Denis
Datum rođenja: 7.10.1990.
Crkva čiji sam član: BC Mošćenica
Moj e-mail: dnk3@net.hr
Ime oca: Tata
Ime majke: Mama
Najdraže jelo: đubrek (čt. burek)
Najdraže piće: voda
Broj prstiju na lijevoj ruci: 5
Cura: Šta je to??? (čt. nemam)
Visina: oko 187cm
Širina: Nije bitno
Boja očiju: plava
Promjer oka: normalan
Vrlina: Nikad čuo!!!
Mana: predugo blejanje u comp
Hobi: blog, bubnjevi
Česta dosjetka: "A grom ga zatuk'o!"
Najdraži smajlić: naughty
Najdraži vicevi: kratki, glupi, aforizmi
Najgore jelo: gljive, mlinci
Najdraža deklinacija u lat. jeziku: prva
Najčudnija riječ: pipitrl (oslonac)
Najdraži predsjednik: predsjednik zgrade
U nogometu navijam: za loptu
Karike =)
Moj myspace:
www.myspace.com/denis_papak

Ove osobno poznajem:
Mario
Stephanie
Maja
Tamara
Ela
tihy

Ove osobno ne poznajem:
homeless
neno
mirta
agape
triptih
lili
feba
maina
:) (:
dada
Biblog

Neke kršćanske stranice:
BC Mačkovec
Sion-web
krscanstvo.net
soulsaver

Ja i sve

Objavljeno: 12.08.2006., subota

...aahaaa moš mislit...

Eto ga narode, vratio sam se ja - anticivilizacijski čovjek s 5 prstiju na lijevoj ruci. Danas sam probao neki keks koji se nabavlja u pojedinačnom pakovanju, a košta 50 lipa po komadu. Zamisilte jednu nečovječnu, homogenu smjesu tvari, u kojoj sam vidio da se nešto miče, zdrobljenu između dva, ajmo to nazvat, vafla. Sad zamislite da na pakovanju piše da ta, skoro radioaktivna, smjesa navodno ima okus po lješnjaku, a vas na neki čudan način podsjeća na svježe izmješani beton koji se mješao u ustima bolesnog Aboridžina (imao je gripu, artritis, slijepo crijevo, upalu grla, bronhitis, akutni proljev i povraćanje). I sad zamislite mene kako ja otvaram to pakovanje i u jednom komadu stavim cijeli keks u usta i progutam ga (uz predhodno žvakanje). Jeste??? Sad me zamisilte kako pišem ovaj post uz prisutnost WC-školjke u koju se moram svakih par minuta nagnut i gledat kako iz mojih usta izlazi neka čudna tvar koja svijetli u mraku, a predhodno se nalazila u onom keksu. Čovječe, pa nemoš mi prodavat keks za 50 lipa i onda tvrdit da će kupac doživjet sutrašnji dan!!! Ali barem sam uvalio jedan svojoj mlađoj sestri...
Aj da ja malo pokažem da unatoč keksima mogu bit normalan...možda...
Nedavno sam na mail dobio jednu fenomenalnu sliku koju mi je poslala neka ženska osoba čije mi ime zvuči jako poznato, ali se ne mogu sjetit odakle. Nisam jedini dobio tu sliku. Bilo je tu i više ljudi. Slika je nešto fenomenalno sa riječima koje čovjeka ne mogu ostavit ravnodušnim. Uostalom, prosudite sami. Ja idem kupit neke kekse. Kažu ljudi da ima nekih dobrih za 50 lipa...

Image Hosted by ImageShack.us

- 22:33 - ovdje klikneš da komentiraš (11) - ovdje klikneš da isprintaš post - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv