Sve što smijete znati o meni!!!
Ime: Denis
Datum rođenja: 7.10.1990.
Crkva čiji sam član: BC Mošćenica
Moj e-mail: dnk3@net.hr
Ime oca: Tata
Ime majke: Mama
Najdraže jelo: đubrek (čt. burek)
Najdraže piće: voda
Broj prstiju na lijevoj ruci: 5
Cura: Šta je to??? (čt. nemam)
Visina: oko 187cm
Širina: Nije bitno
Boja očiju: plava
Promjer oka: normalan
Vrlina: Nikad čuo!!!
Mana: predugo blejanje u comp
Hobi: blog, bubnjevi
Česta dosjetka: "A grom ga zatuk'o!"
Najdraži smajlić: naughty
Najdraži vicevi: kratki, glupi, aforizmi
Najgore jelo: gljive, mlinci
Najdraža deklinacija u lat. jeziku: prva
Najčudnija riječ: pipitrl (oslonac)
Najdraži predsjednik: predsjednik zgrade
U nogometu navijam: za loptu
Karike =)
Moj myspace:
www.myspace.com/denis_papak

Ove osobno poznajem:
Mario
Stephanie
Maja
Tamara
Ela
tihy

Ove osobno ne poznajem:
homeless
neno
mirta
agape
triptih
lili
feba
maina
:) (:
dada
Biblog

Neke kršćanske stranice:
BC Mačkovec
Sion-web
krscanstvo.net
soulsaver

Ja i sve

Objavljeno: 09.08.2006., srijeda

...the mission bell...

Lejdies and džentlmen, pogodite tko je napokon u ruke dobio najnoviji album općepoznate grupe Delirious nazvan The Mission Bell???? Ja!! Uočio sam svojim ušima par dobrih pjesama i ovaj put ću samo staviti riječi jedne dobre pjesme...

Love Is A Miracle

Love, pulled me up off my knees,
Took all my disease,
You’ve always been there for me.

Love put shoes on my feet,
Took a song made it sweet,
You always had ears for me.

You’ve given me everything,
Love of my life
Forever I’ll sing that

Love is a Miracle oh, oh,
Love is a Miracle,
Your mercy catches me when I fall,
Love is such a miracle.

Love is where you abide,
It sees every side,
It crosses the great divide.

Love took hold of my hand
And taught me to walk
It’s time now to make a stand.

Viđenja do!!wave

- 13:13 - ovdje klikneš da komentiraš (6) - ovdje klikneš da isprintaš post - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv