Sve što smijete znati o meni!!!
Ime: Denis
Datum rođenja: 7.10.1990.
Crkva čiji sam član: BC Mošćenica
Moj e-mail: dnk3@net.hr
Ime oca: Tata
Ime majke: Mama
Najdraže jelo: đubrek (čt. burek)
Najdraže piće: voda
Broj prstiju na lijevoj ruci: 5
Cura: Šta je to??? (čt. nemam)
Visina: oko 187cm
Širina: Nije bitno
Boja očiju: plava
Promjer oka: normalan
Vrlina: Nikad čuo!!!
Mana: predugo blejanje u comp
Hobi: blog, bubnjevi
Česta dosjetka: "A grom ga zatuk'o!"
Najdraži smajlić: naughty
Najdraži vicevi: kratki, glupi, aforizmi
Najgore jelo: gljive, mlinci
Najdraža deklinacija u lat. jeziku: prva
Najčudnija riječ: pipitrl (oslonac)
Najdraži predsjednik: predsjednik zgrade
U nogometu navijam: za loptu
Karike =)
Moj myspace:
www.myspace.com/denis_papak

Ove osobno poznajem:
Mario
Stephanie
Maja
Tamara
Ela
tihy

Ove osobno ne poznajem:
homeless
neno
mirta
agape
triptih
lili
feba
maina
:) (:
dada
Biblog

Neke kršćanske stranice:
BC Mačkovec
Sion-web
krscanstvo.net
soulsaver

Ja i sve

Objavljeno: 30.07.2006., nedjelja

...no more Činta around here...

Eto ga narode!! Jučer sam došao s onog kršćanskog kampa i to negdje oko 19 sati iza ponoći. Svoje noge sam jedva dovukao do sobe i legao u krevet. Tako sam ležao i pokušavao srediti prokuhale dojmove. Nije mi baš išlo po planu. Htio sam odmah nešto staviti na blog, ali depresija zbog rastanka mi je stala na nogu i poštenjački me zatukla. Zatim sam odlučio pričekati idući dan (točnije ovaj današnji) misleći kako će me sva euforičnost proći i da ću napokon moći napisati nešto smisleno. Opet ništa. Ipak sam se potrudio otići malo na net vidjet šta ima novog i sve to. Trenutno mi je pamet još uvijek na Činti i sumnjam da će se ikad vratit pa ću za ovaj post samo reći par dojmova i sve ostalo.
Na Činti je bilo ddhguithgdfu. Drugim riječima, ne postoji ta riječ koja bi trenutno mogla izraziti moje pozitivno mišljenje o ovome kampu. Ako kažem "odlično" onda će to izgledati premonotono zato što me morate vidjeti kao skačem 'ko pijani pingvin kloniran u Pakistanu jer bi to bila glavna gesta koja bi uz moje "odlično" nekako dočaravala moje dojmove koji su superiorni svim ostalim dojmovima sa sličnih kampova. Bilo nas je oko stotinjak. Budući da je to jedan kršćanski kamp, bilo je puno duhovnih sadržaja. Podjelili smo se u male grupice koje su se kontinuirano sastajale svako jutro, a njihovi članovi su bili isti svaki dan. Tu smo razgovarali o različitim temama vezanim za Kršćanstvo. Svake večeri je bilo bogoštovlje na kojem je, između ostalog, bilo i svirke!! Ja isto sviro, tu i tamo. Doma sam došao osjetno ispunjen Svetim Duhom i stvarno sam se osjećao blagoslovljeno. Još jedan neizostavan dio je bilo MORE, lejdies and džentlemen!! Kupanje svaki dan. Još jedna važna stvar je ta što sam osobno poznavao glavnog kuhara.njami Bilo je tu i hrpa sportskih događanja, ali prepričavanje bi mi zauzelo prostora dovoljno da me administrator objesi za gležnjeve samo zato što sam se usudio poslati toliki sadržaj na net. Spomenut ću samo to da je ekipa "Mamlazi" bila prva na Čintačkoj Olimpijadi. Ja sam, naravno, bio član te ekipe.
Eto ga na!! Pozdravljam sve kampere koji su pročitali ovaj post, kao i one koji su ga pročitali, a nisu bili kamperi, a isto tako i one koji planiraju doći iduće godine. Mene će te tamo viđati stalno!!
Ljudi, želim vam Božji blagoslov i neka Mu je slava zbog ovakvih kampova i druženja!!

Živi bili i veseli!!wave

- 21:15 - ovdje klikneš da komentiraš (17) - ovdje klikneš da isprintaš post - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv