Sve što smijete znati o meni!!!
Ime: Denis
Datum rođenja: 7.10.1990.
Crkva čiji sam član: BC Mošćenica
Moj e-mail: dnk3@net.hr
Ime oca: Tata
Ime majke: Mama
Najdraže jelo: đubrek (čt. burek)
Najdraže piće: voda
Broj prstiju na lijevoj ruci: 5
Cura: Šta je to??? (čt. nemam)
Visina: oko 187cm
Širina: Nije bitno
Boja očiju: plava
Promjer oka: normalan
Vrlina: Nikad čuo!!!
Mana: predugo blejanje u comp
Hobi: blog, bubnjevi
Česta dosjetka: "A grom ga zatuk'o!"
Najdraži smajlić: naughty
Najdraži vicevi: kratki, glupi, aforizmi
Najgore jelo: gljive, mlinci
Najdraža deklinacija u lat. jeziku: prva
Najčudnija riječ: pipitrl (oslonac)
Najdraži predsjednik: predsjednik zgrade
U nogometu navijam: za loptu
Karike =)
Moj myspace:
www.myspace.com/denis_papak

Ove osobno poznajem:
Mario
Stephanie
Maja
Tamara
Ela
tihy

Ove osobno ne poznajem:
homeless
neno
mirta
agape
triptih
lili
feba
maina
:) (:
dada
Biblog

Neke kršćanske stranice:
BC Mačkovec
Sion-web
krscanstvo.net
soulsaver

Ja i sve

Objavljeno: 22.06.2006., četvrtak

Ko šljivi naslov, čitaj post...

Ovaj tjedan sam pretrpio gadnu fazu nemotiviranosti. Koncepcija mi je bila jednaka nuli. Samo su mi misli lutale svuda i posvuda i nikako da mi neke riječi udare u glavu. Razmišljajući o tome mi je na pamet ipak došla jedna ideja s kojom sam se bezuvijetno složio.
Otprilike zadnja tri tjedna je u posjeti našoj crkvi bio jedan brat u Kristu, Pero Crnković. Jedna priča koju je ispričao mi se urezala u sijećanje. Ide ovako:
U jednoj crkvi, nakon što je pastor održao propovijed, jedan čovjek (nazovimo ga Đemeludin Perajić) mu je stalno prilazio i govorio: "Dobra ti je bila propovijed, lijepo si im to rekao". Mislio je, naravno, na sve ostale vjernike u toj zajednici, ali ne i na sebe samoga. Tako se to ponavljalo svake nedjelje i to dosta dugo vremena. Onda se pastor dogovorio sa ostalim vjernicima da oni ne dođu sljedeću nedjelju u crkvu, već da dođu jedino on (pastor) i Đemeludin. I stvarno se tako dogodilo. Te nedjelje je u crkvu došao samo Đemeludin Perajić i pastor te crkve. Nakon što je pastor i te nedjelje završio propovijed, priđe njemu Đemeludin i kaže: "Lijepo si im to rekao, šteta što nisu ovdje".rofl
I što da ja sad tu velim??? Možda često pomislimo da se neki djelovi propovijedi na nas ne odnose. Pod takve tipove propovijedi svrstavam one propovijedi o općeljudskom moralu iz Božje perspektive, u vidu 10 Božjih zapovijedi, 7 glavnih grijeha i sl. Ako nam se i ČINI da smo nekakve dobrice, moramo znati da sami sebe zavaravamo. Čovjekova narav je griješna narav. Nema bezgriješnog čovjeka na ovom ludom svijetu. Pri samoj pomisli da nismo griješni smo već zapali u grijeh jer smo slagali pred Bogom.
Eto, ljudi... napisao sam nešto, po mom mišljenju, korisno. cool
Pozdravljam!!!

- 14:40 - ovdje klikneš da komentiraš (11) - ovdje klikneš da isprintaš post - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv