. . . ik & ea . . .

četvrtak, 21.09.2006.

(Ne)shvaćena. U svakom pogledu.

Jeste slušali Orion Lady od Siddharte?
Savršenstvo.
Budi osjećaj da ste čovjek. Hm? Da ste netko, da ste vrijedni nečega.
I kad nikoga (ni Njih) ne bude tu, Siddharta će bit. Da.
Onda? Jeste poslušali Orion Lady?
Da!

...

kava sa šlagom: 9 kuna

mjesečni račun interneta: cca 350 kuna

tečaj španjolskog jezika: 1200 kuna

spoznaja da su Oni tu: neprocjenivo

...

Image Hosted by ImageShack.us

ea

- 15:55 - Komentari (29) - Isprintaj - #

subota, 16.09.2006.

Neznam...


...
A jedne večeri nekoga nema,
A moro bi proć;
I lampa gori,
I gori u magli,
I već je noć.
I nema ga sutra, ni prekosutra ne,
I vele da bolestan leži,
I nema ga mjesec,
I nema ga dva,
I zima je već,
I sniježi...

A prolaze kao i dosada ljudi
I maj već miriše---
A njega nema, i nema, i nema ,
I nema ga više ...



Image Hosted by ImageShack.us


A jbga, život se nama samo poigrava. I u svemu tome mi smo tek nevažni, sporedni glumci...
Neznam što me sutra čeka. Neznam hoću li sutra biti tu. Ali danas sam ovdje i zato ipak želim reći, ipak život je lijep...
Usprkos svemu, i nepravednosti, i okrutnosti.
Jedni plaču da bi se dugi smijali, jedni umiru da bi se drugi rađali...
Mi smo tek jedna karika hranidgenog lanca. Skup misli nesažetih u smislenu cjelinu. Mi smo... Neznam…

...


Uglavnom. Htjedoh još nešto reći. Nešto.
Aha. Pozdravaljam Petru. I Icea. I Q-a. Ma tko god oni bili ja ih pozdravljam. Puno puno. Ali Petru najviše. Duplo. Kinder Bueno. Votever.
Da.

ea

- 00:03 - Komentari (9) - Isprintaj - #

subota, 02.09.2006.

Nope.

I remember now, but I still have my doubts
I think it's gonna be today
Everybody came, but it's just not the same
Why did it have to be today?
Now my chest is tight - no, I am not all right
It doesn't have to be this way
Why does it have to be this way?

I don't know what's wrong
It's like I'm to far gone
It doesn't matter, anyway
Fear is in my heart - just when I stop it starts
And I can never live this way

Freedom in a cage - no sun and too much rage
I don't know how much I can take
Push it down inside, but it knows just where to hide
I know that "normal" is hard to fake
Bleeding into life - it's like a thousand knives
Are slowly turning me into this
Why does it have to be like this?

......

Living with a curse, sometimes it's even worse
It slowly kills me everyday
Something I despise is gonna take my life
I guess I'll try again today

IK

- 15:24 - Komentari (10) - Isprintaj - #