. . . ik & ea . . .

petak, 03.02.2006.

esta noche era muy extrana,pero no preocupamos que alguien piensa sobre nosotras,porque somos totalmente seguras que estamos hablando y nadie no va a destruir nuestros suenos(no somos locas=))*

Grozno mi je i teško kad moram kvarit ovu besprijekornu(?!) ljepotu šumetsku,ali došao je trenutak za novi post.Znam da ljudi ne kontaju kako mi se selendra takva može sviđat i da pizde pri samom spomenu imena šumetskog,ali jegba,šumet je drama,i briga me ako kome to smeta.Dok ik&ea ne otkriju bilo kakvi znak vode,života u šumetu,one neće stat sa peglanjem i maltretiranjem ljudi...Ali kao što rekoh,!no me interesa!...
Dakle,zadnjih dana sam se zamarala retoričkim pitanjima kojima sam pokušavala otkrit neke životne istine...Zašto ljudi zimi nose starke i zašto se meni u starkama noge smrznu,dobiju žuljeve i danima iza nošenja me bole...Zašto kesica čaja od mente sa visine od nekih 1.5-2 metra ne leti dobro,već po mojoj relativnoj procjeni na udaljenosti 0.5-1 metar od mjesta uzleta doseže maksimalnu visinu a i brzinu i istog se trena u vremenu od sekundu-dvije lagano počme približavati tlu,tj. 4 do 5 metara udaljena od mjesta započinjanja ove akcije.E,samo rijetki kontaju ovu radnju,a to je nekolicina faca sa motorima koji su u nevjerici gledali što one dvije pomahnitale izvode sa nečim...što se zove Kesica Čaja Od Menta.Kako objasnit Konobaru da je nismo pojeli već nam je služila za dokazivanja gravitacijske sile,g=9.81 m/s na kvadrat.Je.eš ti sve to ako Kesica Čaja Od Mente ne leti dobro i visoko...:((
Zašto slike slikane digitalnim upotrebljavajući blic lošije ispadnu od onih slikanih bez blica,u nekoj drugoj meni nepoznatoj verziji?!??Relativno ne njega znam odgovor,ali nemogu prorijet u srž problena i ispravit tu nepravilnost,stoga pitanje još uvijek stoji.Ili ik&ea nisu fotogenične ili je onaj digitalni degeneriran pa...Ma ne ne,blic ne valja!!
I tako,uglavno dan prođe u pokušajima rješavanja tih-takvik problema.Starke su mi se gotovo raspale i podhitno njih i svoje omiljene žute moram zamjenit ugodnijin teniskama(općenti naziv za takvu vrstu obuće).Ik&Ea još nisu napravile zajedničku sliku(slikale se) kojij se neće smijat :)) i kojom će napokon bit zadovoljne.I još će one jednom izmasakrirat nevinu Kesicu Čaja Od Mente,ali u nekoj prirodnijoj situaciji i u normalnije sate =)).Mjesto uvijek ostaje isto,ipak...;)))

ea
*za sve laike,pa i nemoraju razumjet,ali oni koji kontaju jezik,ea se nije poslužila riječnikom,pa ako pogrešaka ima,a ima,ma skontat ćete vi to,a i svi drugi,da...

- 00:25 - Komentari (12) - Isprintaj - #