. . . ik & ea . . .

nedjelja, 15.01.2006.

Par nebuloznih...Ali stvarno je bilo drama!

Zdravo!
Evo polako današnji dan izmiče(čemu?)…
Ali današnji dan…stvarno je bio drama,ono,sve u svemu drama…
Dakle…Ujutro me uhvatila takva želja sa čišćenjem i sređivanjem svoje sobe,koja je polako počela naličit da sve samo ne na spavaću sobu.Inače,to je kojih par kvadrata koji nisu samo moji već ih dijelim sa bratom,ali ko njega…kad nikad nije doma.I tako,znate postupak čišćenja,cijelo jutro sam se ubijala dok su iz mog lptpa dopirali zvuci onih balada koje sam,eto,neznam ni ja zašto,pustila jer me sigurno posjećaju na cjelokupnu situaciju s njim(ako je uopće ima-kako bi on reko)…Što je najžešće od svega,to je sve rezultiralo pronalaskom sljedećeg:mp3 cd-a,trzalice,srebrnog lančića…dok zelenoj winterfresh žvaki-žvaci nisam ušla u trag.Naime,cd sa 122 pjesme tražila sam godinama i čak sam pomislila da sam ga u zanosu neznam ni ja čega uredno pospremila u koš za smeće.Već sam bila prestala plakat za njim,no sasvim slučajno našla sam ga ispod skenera odnosno printera jer to stoji jedan ispod drugog,no,koga to uopće briga.ik,nešto za tebe-Freak On A Leash,Eyeless,My Plague i Static-X Cold…Čut ćeš ga sutra,trenutno mi je not responding,ali nadaj se da će mi ga prepoznat,i onda sigurno hoće…Mislim,ništa se ne mora,samo se umrijet mora,al imaj nade…(a u kakvom je stanju,ni ne čudim se…).Onda,trzalica za moju jadnu gitaru sa tri(čak tri) žice.Nije to prava trzalica,niti sam židov jer nisam dala 4 kune za komad plastike,već je to komad pokemon žetona iz pokemon smokija kojeg je erlina tražila-i našla,jer sve što tražiš naći ćeš kad-tad,a to znači-kad se najmanje budeš nado.E pa tako i ja, koje mogo mislit da mi je nazovi trzalica bila ispod stola,uh...bolje ne spominjat…Tako mi je draga moja trzalica,baš mi je mila,baš je zdrava…E,i lančić.Pošla je usisavat kad vidim nešto se svjetluca uza zid na parketu,sagnem se,a ono lančić kojeg sam masu tražila…I našla.Jedino što mi je možda bilo najviše srcu priraslo je gore navedena žvaka.Mislim…Pa da,ne želim sad od koga je to i kako i kad i gdje ali nju nikako nisam mogla nać.U godinu i par dana ko zna gdje se zavukla…I ostala,dok moje misli samo njemu lete,i nikakva ih žvaka neće preusmjerit…Kako nebulozno…
Čemu ja sve ovo pišem…Možda se sve ovo zbilo,sve ove predmete sam tražila,tražila i prestala tražit i onda ih skroz slučajno našla,možda da shvatim da jednostavno ne mogu dobit odma ono što tražim.Možda će trebat godina da on shvati…Da,da shvati jer zna…Zna…A ne shvaća…
Možda sve ovo nisam trebala napisat jer je toliko bespotrebnih rečenica…Skroz nepotrebno,žvaka,cd,alo…Sigurno da je am am jedan lik imo pravo kad je mene i ik večeras pito jesmo li mi sigurne da smo u redu,gledajući nas u oči.A kako i nebi kad smo i njemu nebuloze govorili,ma lik je drama,skontat će on to,ma drama je on…
A možda je i imo pravo…Vjerojatno…
I dok sam pisala i pisala,a bogme i napisala se…
Dan je polako izmakao(čemu?)…

ea

- 00:14 - Komentari (7) - Isprintaj - #