. . . ik & ea . . .

ponedjeljak, 09.01.2006.

Zdravo!

Ovako,da vam se za početak predstavim,ja se zovem ea...it's ok...dosta je bilo o meni.
Trenutno nemam inspiracije,lovim je i lovim ali se uloviti ne može.Znate onu priču o repi-povlačili je i baba i đed i ništa a onda došo miš ili tako nešto i-izvuko je.E pa tako je i meni.Treba mi samo jedna riječ koja bi mi dovela inspiraciju.Ovo je jedan od rijetkih slučajeva,jer ja sam uvijek puna riječi za sve...
Ipak...
Želim vam predstavit jednod svog susjeda.On je heroj moje ulice.Kako se zove,nije važno,jer mu ni ja ne znam ime.Jedino što jest važno u cijeloj ovoj priči je to što je spasio cjelokupno naše čovječanstvo
od još jednog požara.U sudbonosnom trenutku iskoristio je svoju hrabrost kojom se i on sam diči i
stavio ruke u vatru za nas.On je zaista heroj moje ulice.Danas sam ga vidila u basu i grohotom se nasmijala vidjevši ga.Ali sjetih se,da nije bilo njega i njegovog naglog reagiranja,tražili bi naše kosti po
gradu ili obližnjim brdima...
Sada malo o ljepšim stvarima...Zapravo,lijepih stvari u životu nema.Ti ih sam moraš stvorit i u nijih vjerovati da bi one postojele....
ea

- 23:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #