. . . ik & ea . . .

nedjelja, 08.01.2006.

Insomnia

Budući da se svako jutro dižem oko 3 (jutro?!) sad mi se naravno ne spava. I naravno da mi je u 02:17 dosadno. Nije baš da je nesanica više "kasno sam se digla još je rano da bi mi se spavalo". Ali inače imam problema sa spavanjem. Bole me leđa kad se ujutro probudim. Stravično. Imam lak san. Budim se na svaku glupost pa zato i koristim čepiće za buku pri spavanju (e sad se svi lijepo smijte ali to je normalna stvar!!). A i oni bi ko trebali pomoć ali kako će mi pomoć kad mi onaj iz lijevog uha svaku noć ispadne?! Inače ful labavo stoji i kad ga stavim. Možda zato jer me strah malo pogurat da ne bi odplutali u mozak kako se jednom dogodilo Homer J. Simpsonu. S pastelom mislim. Ma ne ljudi, nisam takav idiot da bi to mislila da mi se može dogodit. =) I idem maloprije sa mojima gledat Društvo mrtvih pjesnika. I glupa kazeta pokvarena. Ono može se gledat ali non stop nestaje tona i titra u donjem dijelu. Znači, ne može se gledat. A pri samom početku sam se oduševila filmom pa me to malo snervalo. I ko će sad čekat pon da bi ga uzela u videoklubu.... Treba odčekat cijelo sutra. A shita. Ehhhhhh....dosada. Ea sutra dolazi od babe... Ništa kad nemam više ni za ovo inspiracije odo ja.... Pozdrav ;)
ik

- 02:16 - Komentari (3) - Isprintaj - #