< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (6)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (3)
Listopad 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

× AboUt mE

× ja sam ja...najjednostawniji opis mene
jedna jedina na swijetu…nadam se
× jedno čudno, i drugačije od ostalih, biće koje se ne zowe nego je drugi zowu…
× odaziwa na ime Lorena,,,okrenut će se i ako ju zowete Lorči, Lory, Lola...
× ima 15 goDiNa...jEah...=)
× zaWrsiLa koStrEnski osnowNjak,,,=)...naPoKon..!
× uPisaLa mEdiciNsku...sMjer: mEdiciNski koZmetiCar...=)
× po HOroSKoPu sMA oPasNA bikICA,,,
× žiwim u pRediWnom mjEstu po iMenu KostrEna--> to je maLo mjeSTo krAJ RijEke
× loKaciJA: iZnaD zaDnJe pLazE... :-P
× treNiram ODBOJKU (Ž.O.K Kostrena)--> yep...P**E d best
× užAsno sAM liJena...neZnam kAKo 1 i poL na tReniNgu uSPijeM trčaT...
× fuLL saM eMotiWna(zNam dA sE neKad Nebi reKlo)…aKo mE nEtko iLi neŠto PowRIjedi bRzo se RaspLačem…
i iDem si nA žiWce zBOg toGa…
× jAAAAko tWrdoGlawA…


ObaWezNo sE jaWItE nA...

mSn--> dreamer_ri@hotmail.com

iCq--> 340-757-918

Image Hosted by ImageShack.us

koLko vAs jE biLo na moM bLogu...neZnam oD kaD...hehe


koLko vAs jE trEnuTno nA moM bLogu...
users online










× majNe ziKamU

, , , sLusam sWe i sWasta , , ,

toP 3 su Mi

caJKe, doMaĆe i sTraNo

a To bi biLo:
×aNa niKolic
×cEca
×iNdirA raDic
×miLe kiTic
×lePa bRenA
×iVa
×toNy
×toŠe
×giBo
×GustaFi
×prLjAwci
×dAleKa obaLa
×sTraNo neKe pJEsmE koJe mi sE sviDe...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





INFERNAL lyrics

× LinKoWi

bLogIČ
d BeSt ChAt ! ! !
d BeSt Ma!l !
aJs!kJu...D bEsT...aHa...=))

_ _!!!!zNaM oWe!!!!_ _

*eLiCa*- -> moJa pLavUsiCa!!!! beStiCa...sLatKa, zGodNa, sVe nAJ...!!...=)))))...diLitaLa jE bLog...baaa...
*PiTr*- - >mY dRugi bEsT fRiEnD!!!!! sexy...=)) sVe isTo kAo i zA eLicu...sAmo sTa niJe pLavuSa...=)))))
*FrEE sPiRitKa*- ->aNoNimKa...znala sam dA ona ne mOzE bEZ bLogA! neSMijeM niSta o njOj...aH...=))))))
*cNenO*- - > luDjak sAMo taKaw...misLim dA je to doWoLjno...hehe...=)
*aNđeLa*- - > hM...luDak moJ...oDlicNa cuRa...puNo toG liJePog o njOj...hehe...=) koKicA moJa...=)))
*aNđeLa i maRtiNa*- - >...lOodE cuRe iZ moG raZreDiČa...=))...moRaTe nJih uPozNat...
*saLe*- -> seKsoManiJak...!!...zaJebaNt kaKvoG neMa...i nA kRaju mRtaV...to moRam naPisAT...soRry...=))))
*saNjo*- -> saLetoV fRenD...LUD...eWo dosAO jE i taJ dAn...ni sAd gA neZnam baS doBro...aL oVkao deCKo je suPer...moZes s njiM priCat o cEMu goD hoCes...zaBavan...sVe naJ naJ...hehe...=)
*kNeZzZ*-->a opiS...niSta JOs...BIt Ce UgLAVnOM...Ja Se NaDAm BrZO...
*dOrA i iWaNa*- -> o nJima bi moGLa puNo toGa nAPisAt...aL nE saD...uGlavNom sVe naJboLje o nJiMa
*deViLsiCe*- - > luDe diVojKe...hehe...2 zNam, a 3. nE...baa...=))))
*tEa i FeDorA*- -> craZy gRlS sA skuRInJa!!! phhhhhh.....sexy...=)
*tEa i siLviJa*- -> JakO craZy gRlS sA skuRInJa!!! kekekeke...sexyitoS...=)))))
*doRoteA*- -> fRendiČ oD eLiCe...kekekek...=))...naJluđi posTowi kojE saM ikAd ciTala...
*AdRiAnA*- ->mOjA LooDa sUseDIca!!!
*aNa*- ->peČiNe gRl...iStO oDboJkaŠicA...suPer cuRa...=))))))...
*miRnA*- - > leGEndA...uVIjek sPremNa zA maRkiRanjE tReninGa sAMnoM...hehe...=)))
*aNa i miRnA*- - >bLog oD oVe pretHOdNe dVIje...=)
*NiNa*- - > oDboJkaSIcA fRom mAjnE skuL
*nOrA*- - > iSto oDboJkaŠicA fROm mAJne SkuL...NiNinA siStEr...oTvoRiLa nEw bLog...hehe...biT cE joS boLji neGO oNaj stAri...dAdA...=))
*aNna i aNtoNijA*- -> 2 oTkacEne cuRe iZ moJe skoLE...
*LoReNa*- - > moJa iMenJakiNja...iZ moJe skoLe...piSe suPeR priČe...=)
*dAriA*- - >daCa naSa...oDboJkaSiCa...

_ _!!!!nE zNaM oWe!!!!_ _

*RiShA*
*jUsT_ _ _mE*
*Crazy Miaaa*
*niNa-4*
*pEtRa28*
*Buby..=)*
*nOgoMetaŠiCa*
*aNdrEa*
*ziWoT jE kuRwA*
*maLa pLavA*
*baMbuČa*
*DeA*
*Lanach #8*
*sHakiRa_girL*
*gaJo*
*ludaaaaaa ivchy*
*FasHIoN Is mY paSIon*
*prevoz smeća*
*ŠmInKeRiCa nA kVaDrAt*
*zaJebaNa eKipA*
*meAns giRLs*
*maLa cRweNa*
*buBiSha*
*z-l-a-t-a-n*
*iVaNa*

mJuziK...



zA meNe...!



pJeSma saMo zA jeLenCe...!!



kOkA koLica zA pEtrU...!!

sLike i oStaLo...=)

…UbeRi boRowNicu, mEkanU boBicU zaBorAwi na HamBurGer,
kiLometaR oD gRadA aLkoHoL wLada ZaboRawi na HamBurGer…




...true friends
are hard to find
harder to leave
and impossible to
forget...





...žiwi brzo, umri mlad
boli te kurac gdje i kad
puši trawu, kupaj se
u piwi
imaj na umu
jednom se žiwi...





...friends are like stars
they come and go,
but they are always there for you...




...ljudi kažu da radiš pogrešne
stwari samo zato jer ih radiš na swoj
NAČIN...>



...I wanna stand with you on a mountain, I wanna bathe with you in the sea. I wanna lay like this forever, until the sky falls down on me...




...zelene oči zawode,
...za plawima se luduje,
...za crnima se umire,
...a za smeđima tuguje...




...budi spor kad biraš prijatelje,
a još sporiji kad ih mijenjaš...




...ljubaw je kao cwijet koji raste na rubu ponora, samo treba imati hrabrosti ubrati ga...



...žiwot je tragedija za one koji osjećaju i komedija za one koji misle...



...swi putewi koji wode do želja našega srca su dugi...



...always draw a circle around the ones you love, never draw a heart because hearts can be broken, but circles are never ending...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

...trebas mi...da ti pruzim ono cega sam pun: paznju, njeznost, ljubav, poljupce, srecu...cekam i cuvat cu sve ovo za tebe, jer mislim da ti to zasluzujes...

Free Comments and Graphics at pYzam.com

...radi kao da ti novac nije potreban...voli kao da ti nitko nije nanio bol...plesi kao da te nitko ne gleda...pjevaj kao da te nitko ne cuje...zivi kao da je Raj na Zemlji...!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

...prijateljstvo je krhko kao latica ruze, za oslonac u zivotu prijatelji sluze...zato smjelo kroz zivot gazi, jer negdje sa strane prijatelj te pazi...!!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

...andjele, sklopi oci i u tami noci pronadji svjetlost mjesecine da ti obasja dusu i u snove dovede one zbog kojih se vrijedi i sutra buditi...!!



NO WORD - NO MAN
NO MAN - NO WOMAN
NO WOMAN - NO SEKS
NO SEKS - NO CHILDREN
NO CHILDREN - NO SCHOOL
NO SCHOOL - NO PROBLEM!!


srijeda, 31.01.2007.

*...mY skUL-->mY raZr...*

dAdA...opet nowi post...nemam pametnijeg posla...
samo se nadam da ce owaj post ispast pametniji od onog proslog...
ma sigurno hoce!!
-->jedno 5-10 min me drzalo danas da obrisem blog...jer nemam nikakwe koristi od njega!!
ali ne..necu ga obrisat...ima on i dobrih strana ali ta tema nije namjerena danasnjem postu!!

pa da pocenemo!!!

jedwa cekam da odem iz owe morbidne skole!!!!!!!!!!!!! narawno u srednju...al u koju...to jos neznam!!! ugl. skolu i neke ljude u njoj jednostawno ne podnosim...idu mi uzasno na ziwce!! kad ih widim pocela bi WRISTAT!!!!!! uzasno...stwarno je...mislim da mnogi od was imaju takaw osjecaj...nekad dawno sam se weselila kad cu ic u skolu...narawno to je bilo kad sam bila u wrticu, ali i prwa 3-4 razreda!! al sad se ne weselim!! wise ne! bas suprotno to je jedna od stwari, dobro ne mogu rec da mrzim, al ne wolim!!! al ipak mi je nekako zao...kad cu opet widjet swoje iz razreda, ostale iz skole, profesore,...ima jos dosta toga...bas sad kad smo se nekako zblizili! skoro swe cure su na okupu...poboljsali su se odnosi izmedu nekih...neki se jos uwijek na podnose i swadaju!! al swe ce mi to falit!! falit ce mi zajebancije pod engleskim, hrwatskim i ostalim predmetima...ako netko iz mog razreda ili skole cita post znat ce o cemu pricam...falit ce mi gluposty koje prowali ela...dobro s njom cu nadam se ostat dobra...falit ce mi kunac i nodi...njihowa rjesawanja...zajebawanja...flit ce mi sime...martina-->njeni "ispadi" neznam kako da to drugaciuje nazowem...falit ce mi neki profesori...cudno ali istinito...e pa da sad nebi bilo da nekog iz razreda nema u owom postu...sad ce swi tu lijepo bit nabrojani-->s nekoliko pridjewa!! al ugl. lijepih...da ja nebi naj***la!! hEhE...moram cuwat glawu!!

BOZO-sta da o njemu kazem...on je dečec...sta jos...neznam..,ugl. ok
JOPA-dosla naknadno u nas razred...bile neke trzawice s njom...al swe u swemu ok
LUKA-pa ok...s njim nisam u nekim odnosima al ok...
DEŠO-najwisi decec u razr. filozof...
ELA-TO AMLO RAZMAŽENO DERIŠTE...hEhE...zajeb se...narawno...ona mi je naj frend!! zgodna plawusica
DORA-dosla naknadno...dobro se uklopila u razr. jedna od najboljih ucenica...ona je werzija pametne plawuse!!
JOSKA-luuuda 100 na sat!! neznam sta bi o njoj rekla osim toga...e da...prgawa
MARTINA-vec prije spomenuta...brblja 100 na sat...bez dlake na jeziku
NODI-uff...tezak zadatak...opisat njega u 2 recenice a da ispadne dobro...pa da probam...najbolje rjesava ljude...nekad je malo naporan s tim rjesavanjem nemozes mu nista rec a da te ne rjesi!on je kao neka faca u razredu...neki bi se slozili s tim a neki i ne...
PITR-owako...to je posebna prica o njoj bi mogla napisat cijeli post...ugl. jedna od waznijih osoba in my life
NIKE-preluuud...nekad prgaw...mogla bio os puuno o njemu...al sad neznam sta da kazem
LAZANEO-sta da kazem...neka posebna vrsta...uci...uci...uci...a dobro
LUKES-ajme...pa jednostawna opis...samo je jedan lukes!!
JA-hM. glupaca...hehe...tu bi netko drugi trebao napisat nesto a ne ja sama
ANJA-suuper cura...barem meny...prosle god. smo bile jako dobre al nesto se dogodilo...ugl...isto jako wazna prson u mom lajf
ANDELA-dosla u razr prije 2 godine...oke cura...to se widi po wrsti muzike kojus lusa!!!hEhE...andela najjaca!!
RUKI-genije...u skoli...u kliz.kliz...ma u swemu...najbolje mu ide matematika...
IWANA-nekad bile jako dobre...suuper cura...uwijek za zajebanciju...
ŠIME-dosao naknadno...a uklopio se ko da je oduwijek s nama!! najluuuđa osoba koju sam ja ikad upoznala!! neznam nekog tko njega ne woli...swi ga obozawaju!!!! o njemu samo swe najbolje!!!!
KIKI-slatkica...hEhE...sta da kazem o njemu...on je nas kosarkas!!

...owo di pise dosao naknadno to znaci u 5. razredu!!

I KAKO WAM SE CINI?? o nekima bi mogla puno wise pisat...a o nekima neznam sta da napisem...ugl...IAKO NIJE NAJSAWRSENIJI RAZRED JA SWIH JAAAKO PUNO WOLIM!!!! kad se oprostimo uwijek cu ih pamtit i nosit u srcu!!! ipak ih znam wec 8 godina a to se ne zaborawlja tako lako!!!!!!!

ewo...owo je jedna od dobrih strana bloga...kao da se powjerawas nekom...samo sta moze citat cjela hrwatska!!! lijepo izbacis swe iz sebe i odmah ti je lakse!! jednog dana cu swe to citat!!! bit ce lijpo prisjecat se tih trenutaka...

puSsA weLikaaa swima!!!



~ Komentiraj (48)~ Printaj ~ Refresh ~

ponedjeljak, 29.01.2007.

aKo moZe maLa poMoc!!!

ewo...dAdA...nowi post...

ewo ja bi htjela sama sebi naprawit dizajn pa ako netko zna kako se to radi MOLIM GA da mi pomogne...dAdA...swakako...ja nacrtala neka sličic u PIXIA-->to je nes kao pejnt...posto sam ga ja nekako izbr. pa sam onda inst. owo...i kako to sad stawim onako gore i to swe naprawim da bude u istoj boji-->mislim na pozadinu i to...-->ili barem priblizno istoj kao ta sličic...ako wam se neda meni to obJesnjAwaT...moZete mi i wi napRawit neKi dizAjnič lijEPi!!! dAdA...ma swE čEmo se mi doGowoRIt...dAdA...=))

dAdA...ja sam malo paglu za to...jebesh...sta ja tu mogu...bas nista!!

nEnE...ewo bas nisam sad namjerawala pisat post pa nema neku ispirejšn...i taKo to...

dAdA...ewo neki dan igrali skolsko na cawlima protiw GROBNICANA! uff...sta mislite jesmo pobjedilE ili izgubilE?? pa nemorate se dwoumit...narawno da smo IZGUBILE...ja igrala...hEhE...na kraju 1. i cijeLi 2. onaJ quRac sEt... dAdA... neču napist kolko smo izgubile jer je to maL sramotNo...

ako netKo naiDe na mOj bLog iz mAjNe sKuL neKa mi oStaWi koMentAr...a ni nE mora biT iz mAjNe skuL...ugL. dAklE sta stE timE zakLjuciLi????
swAtko tKo prOčiTa owaJ poSt moRa puStit bAr...hMm...pA aJde dWa koMenTarA...dAdA...

swakAko...puStit cEtE...NE...aL nemA weZe...ewO saMo dA znAte owo je Moj 13, poSt na oWOm bLogu a bLog pisEM weC 4 mJesEca...

dAdA...naJs...je tAko...ma zNam jA dA je...

jj...ja bAsh nEmaM paMetNijeg poSla neGO tu waMa zaGorcAwaT ziWot s m0Jim gLupostima...a sTa moZete...baS nisTa!!! hEhE...

sutra pisemo matiSu i poWIjest pa aKo nekOm oD peČinaRaca treBaju piTanja sAMo mi rEcite...posALjitE meJl!!!! dAdA...

jOj mEnyY taaAAAaaaakO dooooooOOsaDno!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jOj.......

jeLenčE oBrisALo bLog,,,a mY sE swI naDamo dA čE gA oPet oTwoRIt kAo i uWIjeK...to bi biLo baS lijEPo...dAdA...=))

miSLim dA je tO sWe ...dA baSh sWe oD meNe zA dAnAs...dAdA...to je sWe...niSta paMetnog zA waMa reč neMa wisE u moJoj paMetnoJ(šatro) gLawici!!!!!!!! baSh nistA!!!

ae čAučAu sWima...

_×_DrEaMeR_×_



~ Komentiraj (20)~ Printaj ~ Refresh ~

srijeda, 24.01.2007.

...jOj…oNa paGlu stAfEta i sTa mi pAdNe nA paMet….

Ewo ja stafetu dobila od Just___me i posto je moram dat dalje 5 ljudi to ce bit owi…

1.ela
2.mirna
3.risha-->isprawljam link baRbarisHa
4.marta
5.ana

ewo wam sad 5 stwari koje ne znate o meny…

1. da me pustite da spawam koliko zelim mogla bi prespawat cijeli dan…otprilike oko 20 sati!! DAdA… a inace kad ne idem u skolu nikad se ne budim prije 11-12…samo u iznimnim slucajewima…

2. obozavam muziku…mogla bi je slusat cijeli dan i noc…moglo bi se rec da sam owisna…kod mene po cijeli dan swira radio…

3. na pricam bas puno u drustwu ljudi koje ne poznam bas dobro,,,al kad ih upoznam ne prestajem pricat…a ugl. Pricam gluposti! Zato ako me ikad upoznate i nebudem pricala bas puno to ne znaci da uwijek tako sutim…

4. joj…grizem onu kozicu oko noktiju…=( mrzim se zbog toga…stalno pokusawam prestat al ne ide mi bash! =(

5. mogla bi cijeli dan pricat s nekim na tel. ili mob.!! To mi je stwarno mana…najcesce zbog mene dodje welik tel. racun…dobro….sad sam malo smanjila to telefoniranje…al da mi date besplatan dan razg. Mislim da bi cijeli dan prowela pricajuci…=)

ewo...to je moja stafetica...dAdA...

jucer bilo skolsko natjecanje iz engleskog...nitko nije prosao...bwahahahahaha...lijepo...najwise bodowa je imala dorica--38...hEhE...a ja 28 i bila 5 od njih 10...kuL......dAdA...
sutRa je skoLsko iz odbojKe...igramo protiw grobnika...joj...a barem nemamo skuL...kuL...

samo da was obawjestim da nema mojih komentara do kraja owom mjeseca...znaci jos 7 dana...joj...ja to necu moc izdrzat...al mozda se ipak dogodi cudo pa was komentiram...dAdA...
nema ni posta najwjerojatnije do kraja mjeseca...tj. do pocetka 2. a jbg...sta ja mogu...moram sad malo ucit...ionako cijeli dan prowodim na kompu...

poz was ¤dReAmEr¤

p.s. u owom postu nema slika jer mi ih se neda stawljat...pApA...=)))))))))



~ Komentiraj (19)~ Printaj ~ Refresh ~

srijeda, 17.01.2007.

...$...izWrSuJem ObEćAnJe...$...dAdA...=))

dAdA...ja sAm jAko DoBrA(pogL. naSLow)!!! HiHi...=))

jOj...poCeLa sKoLa...headbang...headbang...headbang...headbang
-->taKo Mi sE nEda iC!!! jOj...joS "sAMo" 6 mJeSeci!!

Image Hosted by ImageShack.us

nAsA rAskA oTisLa nA poRoDiLjni!! tRudNa...
tAko SmO oWaj tJedAn bEz pRof. iZ bioLogiJe i raZreDniCe...doLazI nAm nEKi pRof. >PrEdRaG<...pRedAwAo u giMnaZiji...i tAko...jOj...neCe biT To LijEPo...no
aL mi cEmo tO iZdrZat!!! dAdA...

dAdA...=)

bLizi naM sE i eKskuRziJa...naDam sE dA cU iC!!! iDemO nA hWaR, BraC, spLit i nEznAm di Jos...wALjdA cE biT oK...nAdAm Se!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

eWo Mi sE pRijaWiLi zA naJ RaZrEd(super ce to ispast...) pA jE suTrA naTjeCanJe u kLizAnjU!! dAdA...=)) LijEPo...pRijaWiLi sE *eLiCa*, *RuKi*, *SiMe*, i naRawNo *jA*!!!! i taKo tO nAtJeCanjE suTrA u 14.00h na kLizaListu riJeckoM...dAdA...LijePo jE taMo!!! i tAko To...

Image Hosted by ImageShack.us

biLi juCeR u ZAP-u...neKe teStoWe rJesaWaLi koJi cE nAm kaO poMoC dA odLuciMo di CemO sE upiSaT!!! oCeEEEEEEEe...wiDjeT ceMo...i tAko jA joS neZnam u koJu cU sRedNju...aKo iMatE nEki sAwjEt sLoboDno nApisiTe...jeR JA jedNosTawno NEzNam!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us

dAdA...ewo maLo cuDNo oWaj posT o sKoLi aL jEbiGa...sTa jA tu moGu...

e Da sJetiLa sE jA neCeg sTa niJe wEzaNo zA skoLu...

cUra oD toSe pEtRoLejSKoG(citaj--ProEsKoG) iMa 17 gOd...A oN 26... iDe misLim u sRedNju fRizerSKu skoLu-->moZda mU je OnA napRawiLa onU fRizuRu zA noWU...uZaSnA jE...miSLim fRizuRa...iDe sA moJom sEstRIcNom u sKolu...u spLitU naRawno!! dAdA...

Image Hosted by ImageShack.us

a niStA misLim dA jE tO sWe oD meNe...dAdA...nEmaM wAm wiSe sTa zA reC!!! nIsta...dAdA... a niSta...iDem jA...pApA...=))

Image Hosted by ImageShack.us

poZ oD *dReAmEr*


**eDiT**
biLi sMo dRugi juCeR u sTafEti...wEEeeee...bRaWo Mi!!!...nAzaLosT neMa niSta sLiKa...jBg. dRugi puT moRamo sLikaT tO...a jA niSam ni moGLa sLikaT jeR saM se jA natJecaLa...dAdA...jA saM fAcA!!!!! a iDem jA saD...miSLim dA noWi poSt neCe taKo brZo...pApA...=))



~ Komentiraj (28)~ Printaj ~ Refresh ~

petak, 05.01.2007.

_*_NAsA rIjeČaNkA aNa_*_

-->Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-->pReTpoStaWLjam Da sTe gLedaLi jUčEr sNjeŽnU kRaLjiCU!!!!!!
-->dAdA…sUper jE biLa…
-->pRedWozAč jE biLa jANicA

-->Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-->aNa nAkoN pRwe WozNje biLa odLičNa 3.
-->a nAkoN dRuge jOš boLja 2.!!!!!!!
-->kAko jE LijePo oNa sArmiCa pALa…poD oWIm saRMica miSLim nA aNju paErSOn…dAdA…naJs naDImaK jE taKo??

-->Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-->prWa je biLa aUstRIjaNka mArLieS ScHiLd

-->sLikaFree Image Hosting at www.ImageShack.us

-->dRugA oPet poNaWLjam nAšA aNA

-->Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-->i tREĆa cEhiNjA SaRKa ZahRobSKa

-->Free Image Hosting at www.ImageShack.us


eWo tO jE sWe oD meNe u oWom kRaTKom poStu!!!!

POz WaS _*_dReAmEr_*_

+EDIT

sao da was obawjestim da necu napisat nowi post dok ne budme imala 40 komentara...ewo ne trazim puno!!!!! dAdA...pApA...=))

++EDIT++
opa...widim skupilo se 52 komentara...sada nemogu pisat nowi post...nemam wremena...al ewo obecajem...sutra je 100%!!!!!!!! ako nebude,,,BRISEM BLOG,,,al necu!!! haha...dobro, dobro...idem ja sad... PUsEkO...=)



~ Komentiraj (55)~ Printaj ~ Refresh ~

srijeda, 03.01.2007.

...#...ewo meeeeeeeee...#...

da...da...ewo ja se pojawila...i napisat cu sad nowi post!!! jeeeeeee brawo ja!!!!!

ewo sa zakašnjenjem
SRETAN BOŽIĆ!!!!
i
narawno NOWA 2007. GODINA!!!!
Nek vam se ostware swe zelje, snowi i nek wam budenajbolja do sada!!!!!

da...da

e da *eLiCa* opet otworila bLog-->owaj owdje...obawezno posjetite!!!! waljda ce bLog trajat duze nego ostali swi bi mi to htjeli...ah widjet cemo...

moje nowogodišnje odluke!!!
1...proć s 5!!!-->to obawezno...pocinjem ucit
2...odlucit u koju cu srednju-->narawno jos to neznam...=)
3...pocet redowito trenirat...p**e ce poludit malo me ima malo me nema!!!
4...pocet redowito pisat postowe...mislim pisem swake prijestupne!!! hihi
5...prowodit manje wremena za kompom...to je nemoguće al probat cu!!!
6...smrsawit...moram skinut koju kilicu wisak!!!
7...poprawit odnose malo s mamasitom i papasitom!!! hehe =))

dAdA...misLim da je to swe od mojih odLuka!!!!!!

#...ewo kao sta widite ja promjeniLa diZajnič maLo!!! kakaW je???
#...onda promjEniLa maLo LinkoWe!!! dAdA...biT cE wAs jOs u LinKowimA!!! dAdA...=))

****biLa ja zA noWu koD frEdnicE...nAs 4!!...biLo je kULLL!!! biLo jE sWega...aL neČete saZnaT sTa!!! hEhE...gLedaLe oNaj pRijeNos Sa koRzA!!! jOj oNaj tOŠe koJi kaPutiC ima!!! a TeK fRizUra!!! jOj...
jEr sRCe niJe kaMen...nE srCe niJe kaaaaaaAAAAAmeN...i poJawi se tOmo...a kO ce DruGi!!!

isLe spaWat u 6!!!! dAdA...biLo kuLL-->to Sam wEc naPisALa...ma Nema weZe!!!
jA prEspAwaLa ciJeLi dAn!!! hEheE...

dAdA...misLim dA jE tO sWE oD meNE...nEdA mi SE baSh piSat!!!!!

o oWOm poStu saMo jeDNa sLika jeR mi Se neDa sTawLjaT wiShe nJiH!!!! dAdA--> jA LiJenA!!!! uPs...
Image Hosted by ImageShack.us

...bAjbAJ...
___#___weLiki poZdRaW oD *dReAmEr*___#___



~ Komentiraj (25)~ Printaj ~ Refresh ~

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.