Znate li tko su Bubbly, Sinkyfrog, Diabolo i Snuggy?

13.02.2008., srijeda

Bit će bolje drugi put............

Odmah iza ponoći navalila sam igrati THE DARE OF DIABOLO... vidjeh da nitko nije osvojio jackpot tako da se uspio povećati do preko 130 bubza (ne sjećam se točno koliko). Naravno, zašto bih ga ja osvojila kad može netko drugi? Naravno da nisam! Čekam ponoć da dobijem pravo na još jednu igru, ali onda neće više vrijediti cry
Inače, u igrama dobivamo djeliće slagalice koje, kad ih sve skupimo, mijenjamo za jackpot. U ovoj igri ih ima 9. (ja osvojila 6) Kad netko osvoji jackpot, sve slagalice se oduzimaju i svi moramo ponovo skupljati. Slagalice ne donose bodove same po sebi, samo služe sudjelovanju u lutriji.
Da, moguće je osvojiti 3 dijela slagalice u jednoj igri, samo što se to dobiva slučajno. Slagalice ne idu prema bodovima nego nasumično, tako da moramo odigrati puno igara da skupimo nešto, bez obzira koliko dobro igrali. I najlošiji igrači mogu osvojiti jackpot, samo moraju puno igrati. I da, kad netko izgubi sve živote u igri, ne vrijede mu osvojeni bodovi ni dijelovi slagalice, sve se briše. Znači, morate biti donekle dobri da ne izgubite baš svaku igru ;)
Ma, živim za sutra kad ću ponovo zaigrati i shvatiti da se netko u međuvremenu obogatio.
i sad još jedan pogled na naslov posta.............................

ljudovi, pametno iskoristite maxpack i ... SRETNO
- 07:17 - Komentari (44) - Isprintaj - #

12.02.2008., utorak

Šmrc

Upravo sam odigrala igru i potrošila darovani mi maxpack (svi ga dobiju zabadava treći dan igre) jer sam vidjela da je jackpot oko 78 bubza crycrycry Naravno, povećava se, netko će ga osvojiti, a ja nemrem jer nemam više igara, a samo JEDNA mi fali
OK, jednog dana možda kupim maxpack, ali zasad ću samo jadikovat jer mi je za dlaku promaklo 80-ak bubza (sad imam oko 1 i po)

Kako ide ostalima?
- 00:53 - Komentari (25) - Isprintaj - #

11.02.2008., ponedjeljak

VAŽNO!!!

Ako igrate i osvojite nagradu, morate ostaviti podatke (ime, prezime, adresa...). Nije to ništa strašno, samo vam nagrada stigne u sandučić, ALI moram naglasiti da ne smijete imati dva ili više korisničkih računa s istim osobnim podacima (tj. svaka osoba smije imati samo jedan račun) jer u protivnom oni skuže i ne dobijete nagradu, a još vam se brišu i svi bodovi. To je sve napisano u pravilima, samo znam da se to nikom ne da čitati. Eto, bolje igrajte pod identitetom braće, sestara ili ostalih bližnjih ako vam jedan račun nije dosta, nemojte sebi raditi dva jer će vam se sve oduzeti. Jedna K. je tako ostala bez poklona, na sreću male vrijednosti, ali ipak...

pozz svima koji igrate i koji ne igrate mahmahmahmahmahmahmah
- 22:55 - Komentari (5) - Isprintaj - #

dakle...

Želite li znati što se krije u tajnom vrtu? Bubz-ovi i nagradeeeeeeeeeee
Meni je to super igra, ali nikad nisam uspjela doći do zadnjeg nivoa, mislim da sam pala na šestom ili sedmom (od 10). Danas sam opet na prvom headbangcrylud Ugl, tko je stigao dalje od mene, neka se javithumbup
Prizee: Free Games and Presents!
- 18:07 - Komentari (13) - Isprintaj - #

10.02.2008., nedjelja

Kako funkcionira to s igrama?

Igranjem igrica skupljate bodove, tzv. bubz, njih poslije mijenjate za nagrade, sami birate koju želite.
Na dial-up vezi mi se nije dalo igrati pa sam skupljala oko 0.05-0.08 bubza dnevno, sad znam imati i 0.20-0.30! Na dijelu s nagradama možete vidjeti koliko koja vrijedi...
Caka je u tome da morate boraviti na toj stranici neko vrijeme, dok igrate, ništa ne plaćate. Igre su u pravilu besplatne, ali samo jednom dnevno (od svake po jednom, ali neke i 3 puta). Ako želite igrati više, možete kupiti maxpack, ali i ne morate jer tijekom vremena neke i dobijete kao nagradu za vjernost (mislim da se prvi maxpack dobije 2. ili 3. dan).
Samim igranjem nekih igara, možda i da ne znate, natječete se u tzv. lutriji s drugim igračima, tko prvi pronađe određeni bod dobiva bubze koje odmah možete mijenjati za ipod, mobitel i sl. (znači, TOLIKE vrijednosti), što ja nisam dobila jer nisam iskoristila maxpack (on mi daje pravo da igram više puta u danu).
Naravno, ako nešto osvojite, morat ćete dati adresu jer pokloni stižu poštom. Hehe, hrpa mojih frendova je tako dobila poklone.
Ja sam za danas već ispucala svoje igre......cry
- 00:28 - Komentari (23) - Isprintaj - #

09.02.2008., subota

I, znate li tko su Bubbly, Sinkyfrog, Diabolo i Snuggy?

Hello ljudovi!
Ovo je jedna zanimljiva stranica za one koji vole igre. Registracija je besplatna, a igranjem skupljaš bodove koje poslije možeš mijenjati za nagrade.
Moji prijatelji su osvajali svašta, od plišanih igračkica, privjesaka za ključeve do mobitela i sl., ali ja osobno nisam dobila ništa (damm dial-up). Sad sam se opet registrirala (imam wireless) i igram svaki dan. 'Oću da komentarišete: zanima me jel još netko to igra? Koliko bubza skupite dnevno? Koliko maxpack-ova trošite? Što ste dosad osvajali?

Za one koji ne igraju…….. ma prvo isprobajte, onda ćemo popričati. Link je desno :)



- 19:49 - Komentari (10) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.