Voditelji Pazi zid!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

pazi zid

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

  kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Rujan 2008 (6)
Kolovoz 2008 (14)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArIcHi YeP/NoP

Opis bloga

konačno ćemo se vratiti u djetinjstvo kada smo sa uzbuđenjem gledali igre bez granica..
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Pazi zid!

subota, 30.08.2008.

Evo i protuteža BB..

evo show Moj tata je bolji od tvog počinje 12.09 u 20 sati. Konačno neću morati gledati BB svaki put. A Pazi zid će ići srijedom u 20 sati:)) Ajde u nedostatku sportski događanja konačno malo akcije:))) Jučer sam gledao tekmu Manchester Zenit:))) preodobro. Samo ne znam što bi naši klubovi napravili da igraju sa takvim momčađima:) Kako trče, igraju , proigravaju, nevjerojatno:))

Evo ništa do slijedećeg javljanja:)) pozdrav



| OsTaVi TrAg→→(14) | TrOsHi BoJu | VrAtI sE nA vRh PoStA |

srijeda, 27.08.2008.

Mario petreković!!!

joj , užas kada on, smatram da će uništiti show, uopće niej smiješan, a baš sam se radovao tome. Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others! Dajte ga samo pogledajte ..kommajte to , molim vas



| OsTaVi TrAg→→(12) | TrOsHi BoJu | VrAtI sE nA vRh PoStA |

utorak, 26.08.2008.

PAZI ZID!!

ej ,ekipa jer netko zna kako se prijavljuje na ovaj show:) u moru dosadnih stvari konačno nešto zanimljivo i za one avanturističkoga duha:)) Evo, sada kada su Olimpijske završile, moram se posvetiti malo , recimo nogometu. Iskreno , volim avanturističke sportove, snowboarding, letio bih avionima( sportskim), volim ići na raftinge i ostale stvari, a jedna od velikih želja mi je rafting:))) Pazi zid je nešto kao ljudski tetris, japanska igra, konačno nema "američkog smeća"..........Gledao sam malo najave ne Novoj i čini mi se jako zabavno. Hvala ti Bože , više neći morati biti osuđen na još jedan dosadan reality;)))))kommajte



| OsTaVi TrAg→→(11) | TrOsHi BoJu | VrAtI sE nA vRh PoStA |

nedjelja, 24.08.2008.

Naš novi voditelj:)

evo , malo da i vidimo voditelja koji će voditi ovaj show.Meni je recimo omiljena Lana Jurčević, ali i naravno Mia...Mia će voditi Pazi zid!!koji dobri showowi, konačno nekakve igre, a ne samo BB,Farma ili pak neki talent show;===))) Ovo je nešto preludo;))) poz
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



| OsTaVi TrAg→→(0) | TrOsHi BoJu | VrAtI sE nA vRh PoStA |

subota, 23.08.2008.

Evo, malo sam gledao po youtubu...MOJ TATA JE BOLJI OD TVOG

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Evo, nešto o ovom novom show-u koji će me (nadam se oduševiti:)



| OsTaVi TrAg→→(17) | TrOsHi BoJu | VrAtI sE nA vRh PoStA |

ŠMRC:::::

Evo , ni naša Blanka nije osvojila zlato, jako mi je žao radi toga,,,,ali zato naši reporteri su "sjajni"..Evo, novine i mediji su puni hvale za Filipa i snježanu i za Martina, a tko ih je pitao kada su stvarno trebali pomoć.Tako je uvijek i dosta mi je tog licemjerja...Cijela četa Htv.ovca tamo se zabavlja, a kada je stvarno trebalo pomoći sportašima, gdje su bili. Filip je spavao po podrumima, a danas se trgaju za njegov intervju...svi reporteri su puni hvale....samo koliko ih je u Pekingu, a sve to sa našim novcima.Možda bi bilo bolje da smo novce od pretplate dali Filipu ili maloj Martini Zubčić, jer će očito najviše zarade sada imat od njih:)))LJut sam kommajte:))



| OsTaVi TrAg→→(1) | TrOsHi BoJu | VrAtI sE nA vRh PoStA |

četvrtak, 21.08.2008.

Još jedna brončana medalja....

He, he evo moj blog ide i dalje naša je predstavnica u taekwond-u, osvojila brinačnau medalju. Curi stvarno svaka čast.....Mala je uz to, baš i jako zgodna, a tek joj je devetnaest...Gledam evo malo tu televiziju , stvarno mi idu na živce te neke kao nove, bombastične najave za predstojeću jesen...Evo, upućujem apel svim televizijama da malo pokušaju napraviti seriju o našim sportašima, koliko sam o ima dobrih priča, a ove Olimpijske su čak i za spielberga...ali ne, zanimljivije će kao bit igledati bračne vode( istina, zanima me kako će to izgledati) ili onaj zakon ljubavi, opet o hrvatskim familijama, nekakavim glumcima itd..ajde napravimo neku sapunicu o sportašima, evo danas čitam malo o tom dinamu i povraća mi se. Onaj Guela je izbačen zbog vrijeđanja, kakva bi to sapunica bila!!!!samo da je nazovemo dinamo, dok s druge strane , pravi sportaši voze se u starim krntijama i spavaju po podrumima i osvajaju medalje.....



| OsTaVi TrAg→→(3) | TrOsHi BoJu | VrAtI sE nA vRh PoStA |

srijeda, 20.08.2008.

Heroji Olimpijskih..METAK iz Baltimorea

evo moram da se malo vratim da te Olimpijske.Želim prvo zahvaliti našim rukometašima na ulasku u polufinale, ali prvo da se okrenem prema Ovo ludomBOLTU. Čovjek je skinuo rekord i na 200. A Phleps-pročitao sam da ima odlične predispozicije za sportaša, raspon ruku 2m, veličina stopala 49,razina mliječne kiseline kod njega je 4 puta manja nego kod supernika..a dnevno pojede 12.000 kalorija..E, da ga je imati u svojoj repki:))) Bilo bi ga dobro prijaviti i u show moj tata, pročitao sam da će biti vjerojatno i nekakvih igra sa bazenom...samo ima jedan problem , ne znam jer Phelps ima dovoljno mladog oca ili pak dovoljno staro dijete.Jedno je sigurno, Phelp ide na najveći broj zlatnih medalja u povijesti



| OsTaVi TrAg→→(0) | TrOsHi BoJu | VrAtI sE nA vRh PoStA |

tko će pobijediti?

ne znam , evo odgovaram na pitanje koja će televizija konačno nešto dobro ponuditi. Sada su trenutno Olimpijske broj jedan. Moram priznati da ću i ja zaviriti malo big brother, ali stvarno mi se ne gledaju ti ljudi i još kako uživaju na tajlandu. Mislim zanimljivo će biti prvih par dana, ali to i nije baš pravi big brother, na otvorenom je, ...Uostalom zaštu su morali otići na drugi kontinent kao da i mi nemamo lijepu prirodu! Ovaj zid mi se čini zanimljiv, a nadam se da će bračne vode biti dobre. mislim duboko se nadam. sonja kovač će mislim biti sjajna, jedino me živo zanima tko će biti al bundy. po mojem mišljenju to će biti jako težak posao, jer stvarno ne znam tko bi ga uspio tako dobro skinuti, samo je jedan i jedini al budny!!:)



| OsTaVi TrAg→→(4) | TrOsHi BoJu | VrAtI sE nA vRh PoStA |

utorak, 19.08.2008.

Jesenska shema...

Evo, u ovim ljetnim popodnevnima opet se moram osvrnuti na program tv. Dosta mi je modnog mačka i pogotovo Gotovaca. Ne znam baš me zanimaju jesenske sheme... Vidim televizije najavljuju sve. Big brother-ja to stvarno više neću gledati, odlučno odbijam, a pogotovo ako će modni mačak biti u njemu... Ove bračne vode bi mogle biti dobre, ja jednostavno volim ovu Sonju Kovač. Ona je sve ono što Hrvati preziru...predobra je, kako skida glupačice...
Već mi se sviđa show moj tata, ali kažem mogli bi možda utjecati da se i mame prijave. I onda naš najdraži prvi program, ajme opet nešto slično studiju 10.ili večer sa Joškom Lokasom, hmm. čitam u novinama kako će Drele voditi neku političku emisiju...to je stvarno , ne znam dosta sam skeptičan...no, što je tu je , nadamo se boljem..



| OsTaVi TrAg→→(2) | TrOsHi BoJu | VrAtI sE nA vRh PoStA |

ponedjeljak, 18.08.2008.

Olimpijske...

u ovim kasno ljetnim danima, stvarno nema ništa na televiziji...Preostaje nam samo da gledamo Olimpijske igre. Jeste li vidjeli tog Jamajčanina ...9,6- frajer je lud,, a naš gimnastičar -stvarno nemam riječi..Jadan dečko s što je sve proživio, a priznajte niste ni čuli za njega dok nije osvojio olimpijsku medalju, Bravo dečko!! Naravno opet su novine pune one dosadne farmerke, koja je poznata po čemu ono???? Ja stvarno više ne znam što da napravimo da se prestanu ti ljudi stavljati u novine. Ajde bar je jadnom Filipu pripala naslovnica, ipak je to srebro i to u gimnastici. Znate li vi uopće koji gimnastički klub u Hrvatskoj? Ja , iskreno nemam pojma, ali su zato Dinamo i Hajduk poznati i bebama u rodilištu.... evo, malo o olimpijskim smo komentirali, šteta što nema nikakvih drugih sadržaja na televiziji...ništa čekamo jesen..



| OsTaVi TrAg→→(2) | TrOsHi BoJu | VrAtI sE nA vRh PoStA |

nedjelja, 17.08.2008.

šteta što nema mama..., ali i ovo će biti zanimljivo..

Mislim da to nije samo igra znanja, već da ima više kategorija. Tipa čiji je tata jači, brži, hrabriji i naravno pametniji.a mislim da je i u igri nekakva lova. Curice mislim da se mogu prijaviti, ali mi je žao što ne mogu mame. Zamislite recimo Simonu Gotovac u igri znanja:)!!! pročitala sam da i očevi moraju dobro znati svoju djecu,, što je jako zanimljivo , na primjer koliko se naši poznati nogometaši bave svojom djecom...hehe.. Ne znam, mislim da će biti jako zabavno to gledati, a možda će se i mame moći prijaviti,,,,to bi bilo stvarno ludo....



| OsTaVi TrAg→→(1) | TrOsHi BoJu | VrAtI sE nA vRh PoStA |

subota, 16.08.2008.

Jeux Sans Frontičres- televizijski je spektakl u organizaciji Europske radiodifuzne unije (EBU) koji se održava od 1965.
Bit spektakla svodi se na natjecanje predstavnika nekoliko članica EBU-a u ispunjavanju bizarnih i šaljivih zadataka u različitim igrama; zadatci su svedeni na razinu jednostavnosti i izazovnosti, koji ima dječja igra.

Ideju je dao bivši francuski vojskovođa i predsjednik Charles de Gaulle ne bi li se razvilo prijateljstvo između pripadnika njemačke i francuske omladine. No granice su vrlo brzo prijeđene i natjecanje je dobilo širi karakter.Sudionici su bili gradovi i sela, koja su predstavljale svoju državu.Pobjednici cijele serije natjecanja, koja bi išla ljeti, bi odlučivali pobjednika u završnom susretu.
Evo, malo da se podsjetimo da Igre bez granica. Bilo bi jako zanimljivo vidjeti kako bi u Hrvatskoj prošla emisija takvog formata. :)



| OsTaVi TrAg→→(1) | TrOsHi BoJu | VrAtI sE nA vRh PoStA |

četvrtak, 14.08.2008.

Moj je tata jači od tvoga

konačno se netko sjetio slave igra bez granica. Još kao mali sjećam se momčadi san marina. moj tata je bolji od tvog tate neopisivo podsjeća na to. Baš me zanima kako će to izgledati? Ali, jako zanimljivo, a djeci će sigurno biti dobro, jer će i ona moći konačno sudjelovati u nekom showu.



| OsTaVi TrAg→→(2) | TrOsHi BoJu | VrAtI sE nA vRh PoStA |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.