Free Web Counter
Free Web Counter

petak, 27.10.2006.

kako sam to mogla zaboravit...

...ne mogu vjerovat, još ga nisam spomenula, jedan i jedini Borat



čovjek je car, najbolji yes

- 13:27 - Tvoje riječi ( 1 komentara) - Tvoj papir - #

četvrtak, 26.10.2006.

..new day...new shit...

ili bolje rečeno... svaki dan ista sranja rolleyes
ustanem...idem u školu...pišem test....pišem test...dođem doma...jedem...idem "učit"...gledam tv...spavam... i tako svaki dan

onda dođem doma i doma mi nedaju mira, điss kak me neki ljudi živciraju,al' samo neki cerek

- 16:26 - Tvoje riječi ( 0 komentara) - Tvoj papir - #

subota, 21.10.2006.

opet moje gluposti

ajde laku noć ljudi, ili ne, odite van, uživajte u životu, da se niste usudili ići spavati prije 5

idem ja maltretirat ljude oko sebe rofl

- 19:54 - Tvoje riječi ( 3 komentara) - Tvoj papir - #

petak, 20.10.2006.

na žalost...

...sam morala smanjit informacije zbog nekih ljudi, ah nije važno al'znam kakva sam ja pa da se nebar se nadam bi našao još ko takav headbangheadbang nema veze, blabla

pisat ću i dalje al o opčim stvarima, ne o meni, bar ne detalje u mom životu

pozdrav mah

- 19:35 - Tvoje riječi ( 0 komentara) - Tvoj papir - #

wentworth miller

meni jedan od najzgodnijih muškaraca cerekcerek

Wentworth Miller
cerekcerek:

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

morala sam stavit njegove slike smijeh

danas, ah, previše dobrih ocijena, 3 petice smijeh
ne, nisam štreberica, sjedim s štrebericom party

sad idem ručat jer sam tek došla iz škole pa idem s prijateljicama malo... njami


do drugog posta... bok

- 13:36 - Tvoje riječi ( 1 komentara) - Tvoj papir - #

nedjelja, 08.10.2006.

nema naslova :D

nema naslova jer nemam o čem pisat rolleyes

možda se nečeg sjetim dok pišem gluposti
možda smijeh
a možda i ne smijeh

e, sjetila sam se.....
jučer sam bila kod frendice na rođendanu, bilo je super, došao je i on cerekcerek

ne znam zašto uopče pišem blog naughty, ko da nemam pametnijeg posla,e da NEMAM, dosadno mi je bang
vidi se smijeh

idem ja sad
ne znam kamo ali idem mah

- 09:49 - Tvoje riječi ( 0 komentara) - Tvoj papir - #

petak, 06.10.2006.

super forum

kad mi je dosadno osim što "pišem" blog visim i na ovom forumu:
http://www.teen385.com/board/

ekipa je super, dobre teme i sve naj
ako vam se da pogledajte ga malo smijehsmijeh

- 22:25 - Tvoje riječi ( 0 komentara) - Tvoj papir - #

utorak, 03.10.2006.

sigovi za forum .......

i ja sam dobila photoshop pa sam se malo igrala i npravila par potpisa za forume:

smijehsmijeh

thumbup





i su malo jednostavniji...imam ih još al' ću ih kasnije stavit smijeh

- 21:48 - Tvoje riječi ( 1 komentara) - Tvoj papir - #