siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us

Quid me nutrit me destruit






Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
my tinker bell- my best and one veeeeeery dear friend....i heart her
























10 things I hate about you

I hate the way you talk to me
and the way you cut your hair

I hate the way you drive my car
I hated when you stare

I hate your big, dumb combut boats
and the way you read my mind

I hate you so much it makes me sick
that even makes my reim


I hate the way you`re always right
I hated when you lied

I hate when you make my laugh
ever worse when you make me cry

I hated when you`re not around
and the fact you didn`t call


But, the most I hate the way

I don`t hate you

not even close


not even a little bit
not even at all...





10 razloga zašto te mrzim


1. Mrzim tvoj pogled...onaj koji samo ti imaš, tajanstveni,a opet toliko toga odaje...

2. Mrzim tvoj osmijeh...onaj kojim se smiješ samo meni...bezbrižan i sladak...


3. Mrzim kad me nasmijavaš...tvojim slatkim riječima...

4. Mrzim kad se osjećam kao tvoja mala curica...koju nebi dao ni zašto na svijetu...


5.Mrzim tvoje ruke...kad me grliš satima kao da sam samo tvoja...

6. Mrzim tvoje usne...tako slatke, tako neodoljive...tako zabranjene...


7. Mrzim tvoj miris...tvoja kosa, tvoj vrat, tvoje ruke...

8. Mrzim kad plešemo...na glazbu koju samo mi čujemo...


9. Mrzim kad me zoveš...kad satima pričamo na telefon, o svemu i svačemu...

10. Mrzim što te uopće ne mrzim...ni malo, ni najmanje...






















You with the sad eyes
Don't be discouraged
Oh I realize
It's hard to take courage
In a world full of people
You can lose sight of it all
And the darkness, inside you
Can make you feel so small


But I see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors
True colors are beautiful,
Like a rainbow


Show me a smile then,
Don't be unhappy, can't remember
When I last saw you laughing
If this world makes you crazy
And you've taken all you can bear
You call me up
Because you know I'll be there


And I'll see your true colors
Shining through
I see your true colors
And that's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors
True colors are beautiful,
Like a rainbow





I see trees of green, red roses too
I see them bloom for me and you
And I think to myself, what a wonderful world





srijeda, 10.01.2007.

One tree hill

evo...prvi post u kojem govorim nešto o sebi...
...e ovako zaluđena san i uživljena u seriju one tree hill... ko nezna to je serija koja bude u 16.41.. da u 16.41..na HRT 2...glume:
chad michaell murray


sophia bush


hilarie burton


james lafferty


bethany joy lenz


bryan greenberg


kad počnete tu seriju gledati nemožete prestati...to je ovisnostwink
super su glumci...svi su zgodni..radnja je zanimljiva..ima ljubavi, prijateljstva,..
a, nažalost, završava sutra :o(((

pusa mojoj hanici koja sad uživakiss
poozzzzzzzzz svima

i za kraj još par slika...













|komentiraj 0| printaj| #|

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.