k NE SHVACAM... - TOM IS MEIN ENGEL!!! - Blog.hr

NE SHVACAM...

BOK LJUDI!
Ja sam ovaj tjedan imala tolko obaveza tako da nijednom nisam sjela za komp,ispricavam se svim akoji su komali meni a ja njima ne jer znam da niej u redu,znam kako je meni...SRY!!!!cry
Eto nista se posebno nije dogodilo osim sto sam skuzila neke stvari,ja volim TOKIO HOTEL,jer njihove pisme su prilipe,a rici pisama su....to se ne moze opistai,i mislim da se svi slazete s menom....blabla
Al ja vise nisam toliko opsjednuta njima,sad ih samo slusam,sto ne znaci da ih ne volim...ma dajte,pa meni nisu jasni ljudi koji ih ne vole.....burninmadheadbangmadpuknucunonoburninmad al dobro,svatko ima razlicit ukus....
I sve ja to tako razmisljam ali opet kad pogledam ovja video iz predposljednjeg posta....shvatim kako ih zapravo jaaaaaaaaaaaaakoooooo volim.Al to ne zelim jer sto cu se mucit time dal cu ih ikad upoznati kad znam da se to NIKAD,NIKAD,NIKAD nece dogoditi,i znam da nikad necemo bit zajedno jer je to nemoguce!!!!
N e zelim se vise zamarat time....jednostavno ne mogu.I skreno ja njih jako volim i obozavam njihobu glazbu,ali to sto oni rade je prezarazno..jer tko se njih uvati nece ih se lako rjesiti.....hehehe samo tako nastavite BILL & CO. cerek
Nego danas ja malo surfam po netu kad vidim u mailu novu termini koncerata TOKIO HOTELA.....i citam ja,citam i dodem do BEOGRADA.....a Boze pa zasto tamo....zasto..ne kuzim,i ja se ponadala da cu procitat HRVATSKA,ZAGREB,ali ne....crycrycrycrycry a u Beograd sigurno necu ic...mama i tata me nebi pustili a i nemam s kim odraslim ic.Ma....nocry
Evo vam novi termini:

03. Mär B - Bruessel, Forest National
04. Mär NL - Rotterdam, Ahoy
06. Mär F - Strasbourg, Zenith
07. Mär L - Esch/Alzette, Rockhal
09. Mär F - Paris, Bercy
13. Mär F - Montpellier, Zenith
14. Mär F - Marseille, Le Dome
16. Mär P - Lisabon Atlantico, Pavilion
18. Mär SP - Madrid, Telefonica Arena
21. Mär CH - Genf, Arena SOLD OUT
23. Mär I - Turin, Palaisozaki
25. Mär I - Rome, Palalottomatica
26. Mär I - Bologna, Palamalagutti
29. Mär SRB - Beograd, Arena Beograd
31. Mär D - Dortmund, Westfallen Halle


sad je vec kasno i moram ici spavati....ah,da u ponediljak idem u NJEMACKU,U ERLANGEN KRAJ NURNBERGA!!!!hihihihsmijehal nema teorije da ih vidim,osim ako.........budu imali koji mali koncert il nesto tako..ah da bar...uglavnom vracam se tek u 12 mjesecu....al jait cu se jos ja prije ponediljka....smijeh


gute nacht,schone traume

kusscerek


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

(objavljeno: subota, 24.11.2007. u 02:53) komentiraj (13)

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.