k TOKIO HOTEL IMA NOVU PJESMU "GEH" - TOM IS MEIN ENGEL!!! - Blog.hr

TOKIO HOTEL IMA NOVU PJESMU "GEH"


Bok ljudi!
Sigurno ste kad ste poceli citat naslov pomislili na 1000 meere,da to je nova pisma,ali najnovija je "geh" i preodlicna je...ja sam je nasla na jednom blogu,a to je blog od ovog decka sa strane u boxu,imate njegov baner,kliknite i potrazite pjesmu.....nazalost je nema jos na you tube-u ni na programima za skidanje pisama...crycrycry al valjda ce uskoro stavit..samo mi nije jasno di ju je on nasaeek..al ok!
Ja kolko sam smotana sam zaboravila stavit spot od pjesme "1000 meere" pa zato.....




ovo nije pravi spot od te pisme ali je video stvarno preodlican,ima nesto iz "An deiner seite" i inace....pogledajte obavezno!!!!!!!!!!



kako su snimali 1000 meere.......OBAVEZNO POGLEDAJTE!!!!!smijeh



eto neznam sto da pisem vise,osim toga da vam je TOKIO HOTEL sad stalno na tv-u...ne hrvatskom nego na satelitu.A i imate termine napisane na njihovoj stranici...blago vam se..........crycrycrycrycry
A sad malo slicica.......

Georg....ostavi mi Billa..........
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

booooooook Bill....cerek
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

TOKIO HOTEL u Israelu...kako su slatki.......kiss


na dodjeli nagrade Inter Act



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ok,sad idem..Bill je online...naughty...booook,i nadam se da cu vam u sljedecem postu pisat o tom sto je napisa....cerek

TSCHUS!!!wave


(objavljeno: subota, 10.11.2007. u 21:14) komentiraj (20)

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.