k Toše pocivaj u miru..... - TOM IS MEIN ENGEL!!! - Blog.hr

Toše pocivaj u miru.....

Bok ljudi!
Oprostite sto se nisam prije javljala ali nisam mogla jer sam imala puno uciti.Ja nisam mogla virovati kad su mi rekli da aje Tose poginia....uzas!!!!!!
To sam cula u skoli,i odma smo ja i jos neke cure isle provjeriti to na kompjuter i nazalost to je bila istina....cry
Nisam bila bas neki njegov veliki fan ali moram priznati da je ima preodlicne pisme,al bas svaka mu je odlicna...meni osobno najdraza je "Vezi me za sebe"....thumbup
I nesmim zaboraviti reci da cu za dane kruha u skoli morat svirat gitaru.....pjesmu "Cesarica" tj. mislila sam da cu svirat sve dok nisam dosla kuci i dok mi mama nije nesto rekla...nije se ona ljutila il mi nesto zabranila samo mi je rekla nesto sto ce me sprjeciti da u sridu sviram gitaru...a bas sam se veselila....crycrycry
E da cula sam da je Bill nesto bolestan...a jadan,morali su otkazat dva koncerta......hm neznam sto bi vise pisala..ah da u Biogradu,gradu pokraj mog mjesta je poceo Boat show,punoooooooooo lipih luksuznih brodova i meni i Kiki besplatne karte...............hahahahasmijeh i slatkisi..naughty...a drugi moraju placat 30 kn...buhahahahahahasretanbeljsretansmijehnaughty..hahahaha!!!!!
A neda mi se vise pisati pa vam evo malo slicica a ja idem svirat gitaru......


PUSA!!!!!wave

kako je tu liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip!!!!!smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


(objavljeno: petak, 19.10.2007. u 15:05) komentiraj (5)

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.