četvrtak, 28.12.2006.

Prošo Božić, za dva dana Nova Godina...

Eto javljam se ja opet nakon 6 dana, bio u ponedjeljak Božić i ja sam dobio uglavnom pare, što mi i treba, jer kupujem duplu uskoro...tako ja ljepo danas otišo Fender da vidim jel imaju tu duplu još, i naravno, standardna priča, juče su prodali zadnju, iduća iza nove godine...eto tak da ću ipak iduće godine to kupit heh...bio i na klizanju s legicama iz razreda juče i danas...uglavnom što se tiče banda, probe imamo svaki dan, al nikad u cijeloj postavi i sa kompletnom opremom...tak da to sporo ide, što se tiče nastupa neznam kad će bit jer premalo stvari znamo svirat i moramo još puno toga naučit...a i nedostatak opreme je isto velik problem...tak da se nadamo da će što prije sve doć na svoje što se tiče opreme i stvari koje sviramo...novu godinu ćemo slavit u prostoru, pozvali smo dosta ljudi, nadamo se da će svi pozvani i doć heh...bit će puno alkohola hehe...al moram pazit na bubnjeve da ih neko ne sjebe...ma bit će doček lud...nadam se lol...eto to je sve...pozdrav svima...

jedan predobar video...

AC/DC - Touch Too Much

| 23:09 | Komentari (4) | Isprintaj | #

petak, 22.12.2006.

Gotova škola...

Eto završilo i prvo polugodište, meni je to sve skupa dosta brzo prošlo...u biti, ocjene su mi eto solidne, proć ću sa otprilike 4.2 što je u srednjoj školi super...danas smo svirali Mislav, Branimir i ja u prostoru, bilo je i ljudi što su došli gledat al su svi s vremenom dolazili i odlazili...sutra Mateja slavi u prostoru rođendan, bit će ludo...a tamo smo i planirali novu godinu, zvali dosta ljudi i iz razreda a i ostale...napravit ćemo reda tam u prostoru i donjet bor i tako...jako malo pjesama znamo svirat, još manje do kraja, tako da ćemo se morat ozbiljno potrudit ako želimo nešt postić...fala bogu, počeli praznici, sad ćemo moć češće svirat i valjda kolko tolko napredovat...eto to je sve što sam htio reć tako da...vidimo se, pozdrav 1.c i svima ostalima...


| 23:25 | Komentari (14) | Isprintaj | #

nedjelja, 17.12.2006.

Back from Austria...

Evo me nakon tjedan dana, ipak mi se nije dalo pisat post prije Beča...heh...šta da kažem nego da je bilo zakon...krenuli tako mi u četvrtak u 9 naveče...da ne govorim da se na katu u busu jedva našlo mjesta...i eto smjestili se mi svi i krenuli...put je bio zakon...i tako došli u petak ujutro oko 7...onda išli razgledavat grad, a poslje toga dobili 4 h slobodnog vremena što smo naravno potrošili na trošenje novca...evo ovako kratko opisano, curama sam služio kao vješalica za odjeću i kao onaj ko će im govorit kako im šta stoji...bile su mi zahvalne, ljepo od njih...ošli mi onda u jedan cd-shop gdje sam kupio dvd od AC/DC-a, zove se Family Jewels...na njemu ima 40 pjesama, 20 sa Bon Scottom i 20 sa Brian Johsonom...lud je dvd...onda ošli mi u hotel, savjetovali su nam da se odmorimo no mi smo zujili okolo pokušavajući skontat di je ko smješten, a s tim da je hotel bio sjeban za snalaženje bilo je problema lol...naveče smo ošli u neko kazalište gledat neki mjuzikl, na kojem sam jedva osto budnim, a u par navrata i zaspo, dok je recimo Mislav izabro lakšu varijantu i prespavo skoro cijelu predstavu...onda se mi vratili u hotel, i pozvali 7 cura u sobu (Kata, Matea, Antonela, Ivana, Nikolina i još dvije ženske iz drugih razreda), ja sam opro kosu pa su mi ju peglale, a Mislavu su ju figarom nakovrčale...da neizostavim to da su nam nalakirali nokte, Mislavu u neku tamnoljubičastu, a meni u sve moguće boje...i tako one s vremenom ošle i ostali Mislav, Nikolina, Ivana i ja...i sad šta ćemo radit, idemo mi kartat poker koji Nikolina i Mislav nisu znali pa smo na kraju kartali samo Ivana i ja, a kasnije smo Nikolinu naučili...onda sam se ja nešto počeo smijat i tolko sam se smijo da sam 2 puta pao s kreveta, ove dvije i Mislav nisu mogli doć k sebi od smijeha...onda je Mislav na putu od kreveta do kupaone tamo i nazad pao 4 puta, s tim da se u jednom navratu bosom nogom opizdio u vlastitu martu i počeo psovat na sav glas, a bilo je 4 ujutro...i inače smo bili glasni tak da je čudno što se nisu ostali gosti žalili...one spavale kod nas, spavali smo od pol 5 do pol 8, ujutro od umora nismo znali za sebe, sišli na doručak pa onda u Schönbrunn, to je veliki dvorac u Beču...meni se nije baš dalo unutra razgledavat pa sam sa još par njih ošo na božićni sajam koji je bio točno ispred dvorca...tamo smo svašta kupili...onda smo krenuli nazad i sa još par stajanja vratili se u Osijek oko 10 naveče...bilo je totalno ludo, što se mene tiče nije moglo bolje bit...pozdravljam sve moje legice i lege koji su bili tamo...a i ostale pozdravljam lol...

evo slika dvd-a koji sam kupio...


| 22:29 | Komentari (7) | Isprintaj | #

nedjelja, 10.12.2006.

Gotovi radovi u prostoru...

Nakon tjedan dana se opet javljam...eto, svi u bandu smo jedva čekali da se završe radovi zbog zvučne izolacije u prostoru, i eto gotovi su, u petak smo svirali, al bez Mislava jer nije smio, znate, čovjek je u kazni zbog ocjena...lol...uglavnom na prvoj probi nismo se baš proslavili, jer je to prva proba nakon što se band razdvojio i što je došo novi gitarist...al sve u svemu, ako nastavimo dovoljno često imat probe ić će to kako treba...dolazile su nas legice i vidit kak sviramo...kažu da smo kul...lool...to je što se tiče banda...
kod mene inače nema nikakvih specijalnih novosti, u školi je i dalje jebeno teško...u četvrtak idemo u Beč...možda napišem još koji post prije toga, a ako ne onda se javim kad se vratim...
to je sve...
pozdrav 1.c, Midnight Sun-u i mojim ostalim legicama i legama...

| 16:47 | Komentari (17) | Isprintaj | #

nedjelja, 03.12.2006.

Nameless post...

Evo javljam se nakon 6 dana...nisam pojma imo kak nazvat post...juče je bila Vatra u Mini Teatru, al ja nisam išo, glupo mi je bilo bacat 30 kuna kad neznam kakvi su...tak da sam ja onda sinoć ošo na otvorenje pruge za bosutsko sa Mateom i Katarinom, bilo je puno ljudi i neki band sviro...uglavnom, pruga i tramvaj ko i svaki drugi lol...sutra pišem test iz matematike i iz njemačkog headbang burninmad ... -.- ...užas...prostor još nije osposobljen, neznam kad će bit...svima se svira a kad nemožemo...jebiga...eto, neznam šta bi još piso...vidimo se, pozdrav cijelom 1.c ...

Tommy Lee (Motley Crue), meni također jedan od najboljih bubnjara...čovjek je zvijer na bubnjevima...

| 12:21 | Komentari (20) | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>