ICE QUEEN

utorak, 21.06.2005.

O ŽELJI

imam zbrku u glavi
i još jednu u srcu...
kako riješit problem u kojem na kraju
uvijek netko mora ostati povrijeđen?!?
slušati glavu ili srce?-kako ću biti sretnija??
rekla sam da ne volim granice,
ali nekad ih sama sebi postavljam,
za svoje dobro,a i za tuđe.
i sad ima jedna granica,
granica koju bi voljela prijeći
ali nedam sama sebi...
te granice su najgore.
nisu sve želje stvorene da se ostvare.

- 19:40 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 15.06.2005.

mrzim ovakve dane
kad se osjećam nekako hladno
kao da nemam dovoljno ljubavi za druge...
zato i jesam ice queen-
kraljica sa ledenim srcem.

a možda je to samo pms :)

- 23:38 - Komentari (5) - Isprintaj - #

subota, 11.06.2005.

bez granice ___________________________ ...

ima jedna riječ koja me nervira-
GRANICA.
mrzim kad me strpaju u neke "okvire",
kada bi se trebala ponašati po pravilima,
kada me netko ograničava...
čemu normalan život???
želim preć svoju granicu,
uživati
živjeti!!
i boli me k... šta drugi o tom misle.

(btw,koja je granica vjernosti u vezi?)

- 20:59 - Komentari (4) - Isprintaj - #