Štakom do slobode !!!! - Ice Queen ispiranje mozga - Blog.hr Štakom do slobode !!!! - Ice Queen ispiranje mozga - Blog.hr
translation Translate | English Spanish German Chinese

Ice Queen ispiranje mozga https://blog.dnevnik.hr/ice-queen

nedjelja, 16.01.2011.

Štakom do slobode !!!!

Sloboda je oduvijek bila tema političara, naroda koji se borio za slobodu i ostalog dijela naroda koji je to htio zabraniti, onemogučiti, unovčiti ili pak nešto deseto.
Neki do slobode dolaze šakama, drugi pak sa vilama, treči možda sa nožem, pilom, štapom, pištoljem, puškom, bacačem plamena....e pa ja ne...ja do svoje slobode dolazim... ŠTAKOM :D

Prisječam se daaaaaavne 2009te...haha, kad sam zaista do tzv "slobode" došla sa lijepim pomagalom zvanim štaka...nakon par sati je tu došla druga ali to ćemo malkice kasnije...
Da ne duljim, bila sam na operaciji koljena koju sam jaaako dugo odgađala i eto, kad sam se napokon odlučila na taj podhvat, kad je već bilo krajnje vrijeme, kad sam već poskakivala ne bih li poštedila nogu i koljeno, dođem ja slavnog 09.12. u bolnicu, prijem, sve što je povezano sa time i uredno čekam anesteziologa koji me treba zvati ili pak, kako je rečeno, bit će on u sali i tamo ćete proči sve prije "zahvata".
Došla ja u salu...da ne duljim, ja došla on ošo..majku mu poljubim na sred čela. Dao meni j** kiruržić neku lokalnu i vjerujte mi dragi moji, nisam ju primjetila da djeluje, jer sam osjetila i onu koja je došla nakon deset minuta "posla" kirurga...rodila troje djece, ovo nisam doživjela.... Vračaju mene u sobu, psujem ja ko velika, rekla kirurgu da je sa talibanima polagao ispite i da mu je Sadam Husenin pisao hipokratovu zakletvu...da mu mrtvog cucka ne bih na operaciju dovela i takve slične "psovke". J*** budalu kad se ljuta nisam mogla sjetiti neke normalne psovke. Dolazi meni tetka sa hrenovkom na tanjuru i lijepo sam joj, kulturno i sa povišenim tonićem glasića rekla da ju ne želim vidjeti ako na meniju nisu kava i cigarete..na peti se lijepo okrenula i otišla.
Dođe drugi dan, čini se samozvani doktorčić, niti "kako ste", niti dobro jutro...e pa miško, da bog da te mama rodila kao kinder jaje ali bez uputa, molim ja svoje papire, odoh ja doma. Zove mene frendica, došla bi u posjetu.... KHM, KHM...imaš mjesta u autu?? Trep, trep! Idem sa tobom doma. Spakirah se ja nekako, mučno i sa bolovima, uzmem ja svoje papire (koje sam prethodno tražila), poslužim se ja uredno sa štakom sa odjela...sestra viče :"To je bolnička štaka!!" Ja lijepo odgovaram :"E pa draga moja, anestezija je bila moja pa ste si ju uzeli, živ´li!!"
I, odoh ja tako sa "jurom" pod ruku i van, taman, nakon nekih pola sata "šetancije" sa Jurom, dođem ja do birca koji je tik PREKO PUTA BOLNICE, naručim si ja kavu i zapalim mukom zavrijeđenu cigaretu... Mrakić !!! Sjedimo tako nas troje, Jura, Cigareta i ja.
Stiže ubrzo i "posjeta", vidim, parkirala čitavih 150 metara dalje....AAAAAAAAAAAA, kaj nisi mogla dalje??????? Ajd, dobro, dođem ja do tog spasa, Jura (bez cigarete) i ja...
...došla ja doma...slobodo moja, daleko li si bila....sjednem, zapalim, dijete moje zlatno mami skuhalo kavu..milina...Tu je ubrzo stigla pripomoč Juri, frajer nazvan "Grga".Jura i grga, moja podrška, ruku pod ruku, najbolji frendovi...
Tri dana oka nisam sklopila...nikako zaspati i dolazi meni moja draga frendica Frankie...srce moje...Otvorile nas dvije vinčeko, malkice si popile...pričamo, za*ebavamo se.... I sad, u cijelom tom pričanju, kažem ja njoj kako se tri dana družim samo sa Jurom i Grgom, ali nisu nešto društvena bića, nekako ukočeni i samo se skupa drže, kao dva pedera...ali šta ću im ja, naslonili se na onaj šank u primačoj kao dva pijanca...
E, tu noć sam spavala kao beba, vinčeko, cigareta i ja...

Druga etapa svega ovoga...da opet ne duljim, operacija im je bila preko one stvari, nabijem ih na nju, jest da ju nemam ali bih se potrudila da mi nikne samo za tu namjenu.
Promjenila ja i doktora i bolnicu...nećemo sada u detalje, šta su oni tamo talibani napravili a šta nisu, uglavnom, spremam se na drugu operaciju koja bi trebala biti prekosutra...anesteziologa sam vidjela, nadam se da će sve proči ok ali opet...dajem si za pravo priznati da nisam normalna i da mi nisu sve daske na broju...zapravo čitava lamperija ali nećemo u detalje...Pripremila sam si muzike, mp3, mp4 ma i mp8 ako treba...stvaaaarno se nadam da nećemo trebati Jura i ja opet na prijevremenu šetnju.Kako znam sebe...lijepo ću ja sutra na prijemu pitati sestru kad je prozivka da se znam vratiti iz birca sa kave. Neka oni mene lijepo prozovu, ne znam da li je ona tjelovježba od pola sata kao u vojsci, budem joj izmahala tamo nešto pa odoh ja na kavu. Još kad me trema i panika ulovi bude mi doktor rekao da mi nije operacija koljena najvažnija, budu mi pozvali lijepo ona slatka kola gdje piše "ambulance" naopako (a ja bih kao bila luda), dat će mi prekrasnu košuljicu moje veličine, još bi ih priupitala da li imaju u pinki verziji i tko im je nabavljač jer ionako sam krakata, te njihove košuljice bi mi bile taman. Možda se čak može kao u utiku birati dizajn, e to bi bilo fora..."molim jednu košuljicu, sa zežekima, roze boje da mi paše uz pramenove i po mogučnosti da se veže sprijeda :D

Doktor bi mi nešto mljeo a ja bih lijepo prstiće u uši i "la la la la la..kaj ste rekli? la la la la la la la...."
Dobijem sobu sa pogledom na more, po mogučnosti spojim se na net da mogu još koju ovakvu glupost napisati, i ta bi soba definitivno bila odmah pored sobe za elektro terapiju, onda bih bila sigurna da neće nestati struje, to bi bila blamaža teška, u sred terapije, kratki spoj..haha..nestanak struje...

Mislim si ja...kako da ja sutra dođem do bolnice...fala bogu pa su sve bolnice u Zagrebu na brdima, kako oni misle da se mi šepavi ljudi penjemo gore...dok se popnem već mi je potreban i kardiolog i pulmolog a kako funkcioniram možda i patolog...sigurno im je mrtvačnica prostrana..sa mjestima za sjedenje, tipa čekaonice...dobiješ smjernicu "ojte tamo sjednite dok vas ovo brdo i otežano disanje ne dokrajči...hoćete kaj popiti?" Dragi moji, zayebano je to, ništa od moje sobe sa pogledom na more...

Lipi moji...odoh se udvarati Juri i Grgi, ipak ćemo provesti opet neko vrijeme skupa....čitamo se kad se vrnem ili možda iz one sobe već spomenute, u lijepo odabranoj košuljici samo za mene ili vam se pak javim na kratko iz već spomenute čekaonice....

Doću ću ja opet sa svojom štakom, do svoje slobode !!!

Kissy kissy

Budite mi dobri, lijepi i pametni (na mene) kao i uvijek...do slušanja :)

16.01.2011. u 23:24 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< siječanj, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2016 (1)
Travanj 2014 (6)
Lipanj 2013 (1)
Siječanj 2013 (1)
Studeni 2011 (1)
Kolovoz 2011 (1)
Srpanj 2011 (1)
Lipanj 2011 (7)
Siječanj 2011 (6)
Prosinac 2010 (4)
Studeni 2010 (25)


Komentari da/ne?









Share




SpeedyCounter.com














Stranica je za ocjenu -? :)

Web Hrvatska













Prijatelji - Friends:
Učenje na drugačiji način
Hagakure
Web Hrvatska
Anna







javascript:%20void(0);






Cassidy HeartBreaked

Napravi svoju značku

Malo muzike

Plan B - Prayin'

Could I have this kiss forever

Keri Hilson - Energy

Cher - Strong Enough

Evanescence - Bring Me To Life

Za Vilenu:
Keith Urban - Tonight I Wanna Cry

Sade Soldier of Love

Za Bloom:
Pink - funhouse

Za Kaču:
Die Firma - Die Eine

Samo za Nihonkichigai:
Manu Chao - Jai besoin de la lune

I Just Died In Your Arms Tonight




what is my ip address?

ASR Search Engine
robot
Search Engine Submission
FreeWebSubmission.com
blog search directory
-------------------------------------------------
Creative Commons License
Ice Queen ispiranje mozga by Ice Queen is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.
Based on a work at ice-queen.blog.hr.
Permissions beyond the scope of this license may be available at http://www.blog.hr/.






Giveaway of the Day



Hrvatske Web Stranice