/*oglasi*/ #FLASH_AD{display:none} [id^="banner"]{display:none} [id^ ="topl.inside"]{display:none} [id^="igre_toolbar"]{display:none} /*kraj oglasa*/ [id^="blog_slider_box_toolbar"]{display:none} * {margin: 0; padding: 0; border: none; text-decoration: none} Ibe priča pizdarije

utorak, 28.06.2011.

Haker

- Jel stiglo što za mene danas?
- Evo ga, JUSTIZANSTALT SALZBURG, Schazlgasse 1 , 5010 Salzburg,
na tečnom njemačkom je izgovorio antropolog Janko Beuc, trenutno zaposlen
kao poštar u Virovitici.
Mokrih dlanova je uzeo pismo i prozborio par uobičajnih fraza pokušavajući
prikriti znakove koji bi odali glasno kucanje njegovog srca.

"Dragi Ivice
pitaš me za posjete? Već mjesec dana nikoga.
Zbrajam misli i stalno nešto pišem. Tako mi je lakše.
Pokušavam se otisnuti u neke bolje dane. Sjećaš se janjetine na Boraji?
To je jedini okus koji trenutno mogu prizvati. Helmut je sinoć naručio
ćevape, ali su ih donijeli hladne i nakon temeljite obdukcije.
Povraćali smo do 2.
Čitam ti ovog Stiga Larssona, Djevojka koja se igrala s vatrom.
Tko bi rekao da se i u Švedskoj događaju sranja?"

Pažljivo je pročitao pismo treći put i na papir napisao
Stieg Larsson, Trilogija Milenijum.
Nakon toga je zapalio pismo i otvorio pivo.
Slijedeća dva tjedna se našao u mreži korupcije, silovanja, neprilagođene Lisbeth,
motorističkih bandi, odmora na Gibraltaru, novinara i seksa.
Nije mogao vjerovati da čovjek nešto tako uzbudljivo može napisati.
Zato i nije povjerovao u tu naivnu ideju, nego je kao pravi pronicljivi
kriminalist zaključio kako je Stig vjerojatno pronašao neki srednjovjekovni zapis
i malo ga prilagodio suvremenoj Švedskoj.
Zaintigirala ga je ta lezba Lisbeth. Možda mu je Ivo dao nekakav tajni znak kad je u svom pismu
spomenuo baš tu knjigu?
Ona je bila hakerica i pomoću kompjutora je stvorila novi identitet, nabavila brdo love
i provaljivala je u tuđa računala.
On je pomoću kompjutera slušao pjesme, pisao dopise i napravio facebook profil.
Shvatio je da hakerica čudnih sklonosti i on, bivši ministar i strastveni lovac i nisu baš toliko različiti.
Osjećao je da mu život daje novu priliku.
Odlučio je pokušati. Ako je darovit, to će se valjda odmah pokazati.
Nadvio se nad tipkovnicu i sa papira prepisao:

www.pentagon.afis.osd.mil

Čekao je da se popune one zelene crtice i nakon par trenutaka se pokazala
poznata zgrada. Kako je micao miš shvatio je da je unutra!
Bio je u Pentagonu.
Zjenice su mu se raširile, a jedna kapljica sa čela je tražila svoj put i zaustavila se u lijevoj obrvi.
Čisto da bude siguran, sa papira je prepisao i drugu adresu:

http://www.fbi.gov/

Federal Bureau of Investigation. Stranica se začuđujuće brzo otvorila.
Nakon početnog šoka, prolistao je listu 10 najtraženijih i uvjerio se da na njoj nema Hrvata.
Doduše na drugom mjestu je bio neki Semion Mogilevich i to mu je zazvučalo
dosta srpski, ali se u ovom trenutku nije mogao zamarati s tim.
Sumnjao je u sebe zadnjih godina, ništa mu nije išlo kako je zamislio. Šef je uhićen.
Sve je stalo. Vlastiti život ga je napao iz zasjede.
Čekao je prosvjetljenje, trenutak zbog kojeg se sve isplati, obični dan koji ćeš milijun
puta kasnije vraćati iz početka kako bi zapamtio sve detalje.
Preglasna sušilica, pad djevojčice sa bicikla, dozivanje susjede, slow motion tipkanje.
Hakiranje Pentagona i FBI - a.
Nakon neometane šetnje stranicama najčuvanijih sajtova u svemiru on je s druge strane ringa
nokautirao sjebani život. Zadao mu je udarac nakon kojeg nema povratka na staro.
Razmišljao je o Ivi i o njegovoj skrivenoj poruci.
Nije ga mogao pitati preko pisma, a uostalom nije ni trebao.
Sve je bilo jasno kao dan.
Zatvorio se u sobu i nabavio veliku ploču.
Otprilike je to ovako izgledalo:

Image and video hosting by TinyPic

Polako je počeo shvaćati. Ivo želi da on pomoću svojih hakerskih vještina napadne
sve one koji im žele zlo, a takvih nije bilo malo.
Mjesto gdje se svi skrivaju bio je Internet.
Vrlo brzo se učlanio u razne forume, a smislio si je ime po onom
simbolu jin i jang - Jin1.
Nakon provaljivanja u Pentagon, obračun sa domaćim izdajnicima bio je posao za kućanicu.
Tako je jednog jutra predsjedniku Hrvatske stranke pravne države odlučio zapečatiti
karijeru komentarom na članak koji je objavljen na Internetu.

"objasni prpiću odakle ti 600 000 kn na računu i tvojim pajdašima lova u štednoj onda tu prozivaj druge"

-Helmute, aj reci im da ne stavljaju kečap u jebene ćevape! Ruke je stavio iznad glave dok je posljednja
zraka sunca obasjavala stražarski toranj zatvora u Salzburgu
i pohlepno se bacio na čitanje Žužine knjige "Seks liječi sve".

Šef Hrvatske stranke pravne države ja tijekom današnjeg dana izašao u javnost sa optužbama
protiv Ivice Kirina:Na internetu me oklevetao pod nadimkom 'jin1'








- 23:45 -

Komentari (21) - Isprintaj - #

utorak, 21.06.2011.

Medo brani Domovinu

Prvo su počele šuštati grane. Kao iz udžbenika, krenuo je od vrha stabla
prema dnu. Onda je uzburkao lišće kraj potoka.
Razbuđivanje šume nije bio lagan posao.
Puhao je dok i najsitnije travke nisu doživjele šok.
Na kraju se obračunao sa kesama koje su još u jesen ostavili
neki ekološki imbecilni planinari. Digao ih je visoko u zrak, a one su zapele
među granama starog hrasta koji je navikao na uljeze pvc tipa.
Iz brloga je prvo izašao tata Medo, a par sati iza i njegova
snena obitelj, uobičajeno mrzovoljna nakon mjeseci dubokog sna.
- Jeba mi pas mater ako proljeće ove godine nije uranilo, naglas je
prvi put u životu opsovao Matej i nije trebao dugo čekati
majčinu šapu na svojoj njušci.

Dok je Matej slušao kako se ružne riječi ne smiju govoriti, jedan Premijer
navlači šuškavac i u pratnji dvojice muškaraca sa slušalicama u ušima odlazi na
uobičajeno jutarnje trčanje. Mobitel je stavio na vibraciju i prepustio se šumskim
puteljcima i svojim mislima.
Jutros ih je bilo neobično malo u njegovoj glavi, a gotovo sve su se svodile na odjevne
kombinacije. Sportska majica hlače; odijelo i košulja bez kravate; pulover i bež hlače;
tamni jeans i pamučna majica.
- Rekli smo u dva, na Plitvicama, baš ispred Hotela ili u predvorju? - dogovarala je
posljednje detalje Premijerka jedne druge države i kroz razgovor sa pomoćnicom
pokušavala zatomiti nervozu koja je nakon tri tjedna čekanja osvetnički krulila u njenom
želucu. Stalno je pila vodu i prekasno zaključila kako cijeli dan ništa nije jela.
Jandroković joj je u autu ponudio polovicu twixa, ali kada ga je za pola sata pitala da joj ipak
da, on se pravio da ne čuje i pohlepno je strpao u usta.
Sada je bilo kasno, jer automobil slovenskih registracija samo što nije došao.

- Matej, ti si sad već veliki medo, zar ne sine?
- Jesam mama, već sam veliki i imam 6 mjeseci.
- A je li ti znaš da iako si veliki moraš uvijek biti blizu mame i tate da
se ne bi izgubio u šumi. Ona krije puno zamki i dok ne
narasteš još veći moraš slušati što ti mama kaže.
- Da, mama, moram.

Nije prošlo ni dva sata od ovog razgovora, a Matej se našao u dvorištu obitelji
Logar. Isprva, neprijateljski raspoložen Ajka će kroz slijedeće tjedne pokazati kako
pas nije samo najbolji čovjekov nego i medvjedov prijatelj. Njihova neobična
veza će u samozatajnu slovensku obitelj dovesti prvo radoznale susjede,
zatim novinare sa youtubea, a onda neke ljude iz zaštite okoliša koji će zaključiti kako
zaštićenoj životinji nije mjesto u obitelji, nego u šumi.
Mateja su ovdje svi zvali Srečko i dozvoljavali mu da psuje koliko ga je volja i da
ulazi u prtljažnik njihovog automobila.

Nakon fotografiranja kraj slapova i izmjenjivanja državničkih stisaka ruke, i Premijer i Premijerka
su bili na kraju snaga i jedva su čekali da odgovore na dosadna novinarska pitanja i napokon
ostanu sami.
- Gospođo Premijerko, hoćete li dozvoliti medvjedu Srečku da se smjesti u velebitsko
utočište Kuterevo?
-Mislim da je to važno bilateralno pitanje koje će svakako ući u saborsku proceduru i kao takvo
bitno odrediti odnose dviju zemalja.
- Vi shvaćate da se radi o medvjedu koji je zalutao u dvorište jedne slovenske obitelji i sada mora biti
vraćen u svoje prirodno stanište.
- Da kao što sam rekla, svi napori pregovaračkog tima za zatvaranjem poglavlja pravosuđa
su prepoznati od strane međunarodne zajednice i mi sada trčimo zadnje milimetre u utrci...

-Jeba mi pas mater ako je ova normalna! - Matej je tiho rekao Ajki i u psećim očima
pronašao razumjevanje prvi put od kada je otišao iz šume.
-O kojoj jebenoj utrci ova laprda, ja želim ostati s tobom i ovim slovencima koje kurca ne razumin,
jer ste mi postali obitelj - rezignirano je zaključio Matej, a Ajka je konstatirao
kako će već smisliti neki plan, makar i bilateralni.

.......

Slovenska policija je tijekom današnjeg dana potvrdila kako je medvjedić Srečko
ukraden iz utočišta u Muti gdje je bio smješten nakon što su ga vlasti oduzele
obitelji Logar u čije je dvorište zalutao.
Iz izvora bliskih istrazi saznajemo kako je otmica medvjeda planirana od strane
političkih neistomišljenika Premijera i Premijerke.


- 00:51 -

Komentari (22) - Isprintaj - #

petak, 17.06.2011.

A Curious case of Ibe

-Mama, a jesam li ja imala varičele?
- A šta ja znam dušo, sestra ti ih je imala
sto posto, za tebe nisam baš sigurna.
Znaš kako ti se ja slabo sićan svega prije rata, a i poslije
isto. U biti, najbolje se sićan zadnjih deset godina.

Bio je kraj travnja, sunce je još škrtarilo sa poznatom energijom
zbog koje onaj Indijac već 20 godina ništa nije jeo.
Nekad sam htjela biti kao on, ali nakon tri zalaska sunca i dalje
sam osjećala neodoljivu potrebu za hranom. Onda sam htjela biti
kao oni ljudi što lucidno sanjaju i mogu raditi što hoće u snovima.
To sam vježbala neko vrijeme i uspjela sam u jednom snu pobjeći
od nekog tipa sa donjeg kreveta, na gornji. Tada sam se probudila i
shvatila da vjerojatno nikad neću biti majstorica lucidnog sanjanja jer me
je tip na kraju ipak uhvatio.
Onda je bio svibanj i ja sam bila jako sretna.
Jedino me malo žalostilo što moji nećaci imaju vodene kozice, ali me
to nije spriječavalo da se družim s njima i da u beskonačnost igramo
razne igre da sam je Pepina mama, one Pepa i George.
Igrali smo još mi igara, i dani su nam prolazili unatoč njihovoj nervozi
i točkicama na tijelu.
Tako smo uletili u lipanj, moj najdraži mjesec jer mi je tada rođendan.
Nakon što sam napunila 28, napravila sam mini listu stvari koje sam
do sada naučila o životu.
Ta me lista zabavljala dva dana, jer se pokazalo da sam ja dosta
pametna. Onda sam druga dva dana bila vesela zbog svoje
inteligencije.
Nakon što su prošla četiri dana egotripova, probudila sam se i ugledala
da imam velik broj novih bubuljica.
One su bile čudne i neobične i ja nikad nisam imala takve.

Danas mi je treći dan da imam varičele.
Pomno pratim sve medije.
Rusi imaju grozne slike sa vjenčanja. Mala od Toma Cruisea je
dobila kućicu na stablu. Radnici Dalmacijavina će dignit kredit.
Jadranka je proslavila 22 godine Hadezeja. Šeks je voli.
Gej je nekima okej pa se spremaju na paradu jer je kul podržat drugačije.
Mladen Grdović zna da je kul zarađivat pare po pirevima pa je sa splitskog iventa
odjurio na vjenčanje. Bivši momak od kćeri od bivšeg premijera je kupio stan.
Navodno i benvej. Prosječan muškarac kaže ženi da je voli nakon 97 dana.
Ona mu ni tada ne vjeruje. Fani Čapalija je prije godinu dana trebala plasirati parfem It's ok!
Jučer se slikala.Ne postoji razlika između žene u vezi i kurve.
Ušata sova nije htjela poletjeti iz Baške vode. O njoj će se brinit Sokolski klub.

Prije tri dana sam imala brojne snove.
Uživati u ljetu, otići kupit kostim. Popit kavu na suncu.
Večeras imam samo jednu želju.
Želim da svi ljudi na svijetu bez obzira na boju kože, spol i visinu prebole varičele kao djeca.
Ako to nije moguće, želim svakom zemljaninu majku koja će se sjećati njihovog djetinjstva.
I još stvarno želim da me prestane češati :(

- 22:05 -

Komentari (20) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 13.06.2011.

Dragi ljudi

Izgleda da sam zapala u neko stanje kreativne krize.
Počela sam pisati novi post jedno deset puta, ali nikako
da krene. Ili mi se glavni lik krivo zove, ili me sjebe
Varan iz Komina, jednostavno ne ide.
Sad sam pogledala kad sam napisala zadnji post.
Više od misec dana.
Još mi je i Emi netragom nestala :(
Ništa, malo ću pričekat neki novi nalet inspiracije.
Sve vas od reda puno pozdravljam!

- 23:33 -

Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< lipanj, 2011 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Komentari On/Off

Top devet

1.Telegraf road, Dire Straits
2. More
3. Guinness/pivo općenito
4. Perun
5. Snovi
6. Edward Norton
7. Haruki Murakami
8. Amelie Northomb
9. Bekim Sejranović

Dragi kadijo

Blog ponekad ne opisuje stvarne događaje. Svi likovi i događaji su isključivi plod moje mašte,
a njihova imena su dokaz da i najmaštovitiji među nama ponekad zakažu pa moraju otvoriti
Story iz 2002. u potrazi za zvučnim imenom junaka.
Ibe

Samo ozbiljne ponude

Ide Crvenkapica baki u šumu i putem sretne vuka.
Gdje ideš Crvenkapice?
- Idem baki u šumu.
Hoćeš li mi dati adresu tvoje bake.
- Hoću: www.baka.hr


Imam i ja svoj adresu!