B ..CrAzY...GiRL
  prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

....la...la.......

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us

ImE:vAnjA ŽenSkO
PrEzImE:La lA La
i Neda mI se pisAT dALJe
Image Hosted by ImageShack.us
eda mI se pisAT dALJe
Image Hosted by ImageShack.us

subota, 29.12.2007.

...........................new year.............................

Bok!!!Sretan vam Božić. I ubrzo Nova.
Provedite se jer ja sigurno hoću.Dolazi
mi rodica a sestra ima dogovor i neće
bit doma kak je to super . ajme neznam
šta da vam pišem.Evo ga inspiracija hi hi.
Prvi glas Ploča bilo je odlično neću vam reć
za koga sam glasala to je za mene kao
neka privatna stvar.Izabeli, Manueli i Rinei
svaka čast ples im je bio super svaki dan
ga imitiram ali teško je njih imitirati kao da
su profesionalne plesačice a i pjesma im
je bila odlična iako ni drugi nisu bili loši .
Neki od najboljih bili su mi: Martina I will
always love you tako joj se zove pjesma,
Bubi i Musta Oči boje lavande tako im se
zove pjesma,i puno još punoooooooo
dobrih izvođača.Uf jesam ja ovo oduljila.
Dobro da san se sjetila moram pozdravit
Leu rekla mi je da će me ubit ako je u ovom
postu ne pozdravim,a i andrei pozzz.
Ostavite mi puno komova.Pusaaaaaaaaaaaaaaaa.
Pozzzzzzzzz.

|Komentiraj 102| Printaj| #|

nedjelja, 23.12.2007.

.................BOŽIĆ...............

.....Hy..... evo mene opet.Brzo će Božić
pa sam vam odlučila opet pisati...Škola je
gotova pa imamo bit sretni bar zbog tog
razloga.Niste mi ostavili puno komentara
ali ne ljutim se jer sam nova pa neznate
ni kome ostavljate komentare.Nadam se
da ćete se popraviti jer sljedeći put........
Dobro se provedite za Božić a za Novu
još više iako pisat ću vam sigurno do
tada jer je prije toga još i PRVI GLAS
PLOČA...Sretni blagdani i naravno puno
komajte .......kisachhhhhh...poooooozz...

|Komentiraj 36| Printaj| #|

subota, 22.12.2007.

............hyyyyyy..................

.......Hy........Ja sam ovdje nova pa se baš dobro i
ne snalazim.Kao i uvijek moja starija sestra mi
pomaže.Odlučila sam i ja napraviti svoj blog jer
ima mnogo mojih prijatelja koji ga imaju.
Nadam se da vam se sviđa dizajn i nadam se da
ćete mi ostaviti puuuuuuuuuuno komovaaaaa.
Kisachhhhhhhh.....................!!!!!!!!!!!!!

|Komentiraj 10| Printaj| #|

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.