Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

bezvezeeeeeeee...

EVO VAM NEŠTO O MENI:


IME: marina
PREZIME: znaju ljudi koji trebaju znat
ŽIVIM U: kambelovcu
SLUŠAM: sve...od rocka do cajki...
VOLIM: tuuuuulume!!!!!
NEVOLIM: jednu osobu!!!
IDEM : 7c razred
NAJFRENDICE: juha,luca, mirna,vanja...............
NAJFRENDOVI: šarky, benny i dorijan
NEDA MI SE: više pisat



EVO VAM NEKI LINKOVI:

ana i jele
marijana
tonia
lucaaaaa
erna
katija
eva...=)))



mateja=)

evo neke preskatke slikice...i avatari...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us





James Blunt Lyrics



toše..........
Image Hosted by ImageShack.us


A OVO JE MIJO( moj kolega iz klupe) hehe ma tip je totalno otkaćen....




kis...

Image Hosted by ImageShack.us


evo moja mirnica...



a ovo vanjica...

Image Hosted by ImageShack.us




a ovo dinino djelo...



i dinoooo!!!



a ovo je donchy...

Image Hosted by ImageShack.us



evo malo bedzeva


bedzevi.com,button,badges,priponke,My imaginary friend doesn't like you!


ovo je za prikazu...


bedzevi.com,button,badges,priponke,Anarchy (Anarhija)


hehe...


bedzevi.com,button,badges,priponke,Mi smo pijane budale


istina... lol...


bedzevi.com,button,badges,priponke,Volim burek





Make a Photo Calendar at Blinkyou.com


myspace graphic

myspace graphic



pre cool!!!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

I am not an angel...

layout for myspace

layout for myspace



najbolja zenska iz 6.c
erna
jukicla
marina
dijana
ivanka
ivona
bernarda
martina
  
pollcode.com free polls





moja najdraža pjevaćica:



Myspace



Image hosting

koja vam je najbolja grupa...?
tokio hotel
pussycat dolls
us5
iron maiden
azzra
  
pollcode.com free polls


I want to be...

Mycodesplace - the best myspace site
more at mycodesplace.com



I love you...

nikad nezaboravi da voljeti nekoga znaći prihvatiti nekoga takvog kakav je!!!!cerek

ovo sam ja i još netko........!

image hosting for myspace

image hosting for myspace



MySpace

S. Valentine images





uvijek postoji cvijet ako ga želiš vidjeti...


Blog images

Blog images



image hosting file

image hosting file




moja najdraža pjevaćica:


Myspace




KISS SVIMA NA BLOGU....!

Images for your blog codes

Images for your blog




Custom TShirt Generator



NICE...



VIDI GAAAAA...





sweet slikica...




href=http://pollcode.com/>free polls


MySpace images

MySpace




Letters Purple Glitters

Letters Purple Glitters



Letters Purple Glitters

Letters Purple Glitters



Letters Purple Glitters

Letters Purple Glitters



Customize your blog codes

Customize your blog



Letters Purple Glitters

Letters Purple Glitters



image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace



hehe

" target="_blank">myspace codes

myspace codes




evo vam...........

MySpace images

MySpace images



cool slikica

layout for myspace

layout for myspace




moja karikatura:
image hosting for myspace

image hosting for myspace

















cmok....!

Myspace

Myspace



samo da spomenem da volim (obožavam) čitat,
a najdraža knjiga mi je''dnevnik jedne narkomanke''

Blog images

Blog images




Pogled na sat:
01:01-voli te...
02:02-slijedi bolest...
03:03-netko te voli a ti to ne vidiš...
04:04-poljubit će te...
05:05-on/a misli da ga/ju ti ne voliš...
06:06-crnokosac te voli...
07:07-vara te...
08:08-slijedi telefonski poziv...
09:09-nešto će se dogodit između vas...
10:10-posvađat će te se...
11:11-ostat ćete samo prijatelji...
12:12-sex :-)
13:13-dugo će te voljeti...
14:14-predložit će ti spoj...
15:15-blondinac te voli...
16:16-on/a ne želi bit s tobom...
17:17-sviđaš se nekom mlađem od sebe...
18:18-vara te...
19:19-stalno će te gledati...
20:20-tvoja prijateljica će se zaljubit u istog dečka kao i ti....
21:21-voli te onaj na kog u ovom trenutku misliš...
22:22-mrzi te...
23:23-on/a nezna što osjeća za tebe...
00:00-zaljubit ćeš se u drugu osobu...



Mycodesplace - the best myspace site
more at mycodesplace.com




nedjelja, 28.10.2007.

smijete vi meni ostavljat komentare!!!!!!!!!!!!!!!!!

madmade sad sam stvarno ljuta... samo 3 komentara???? e pa jebite se!
ili pišite komentaremadmad

jasno???????????????????????


ps pero imam msn............

|Kul... (13%)| Uvećaj vrijednost papira!| #|

subota, 27.10.2007.

jedna pjesmica

|Kul... (3%)| Uvećaj vrijednost papira!| #|

petak, 26.10.2007.

jooooo...

joo... šta ima???

joj moram vam nešto isprićat....::::::....

danas mi pisali kontrolni iz povijesti... i bernarda i petar bili dežurni
al su morali doć pisat ... uglavnom ja i bernarda sidimo zajedno
i ja sve prepisivala od nje... a njih dvoje je nastavnica prije pustila sa sata
da može ić zvonit... i bernarda ostavi kontrolni na kraju klupe... i za 5 min. vraca se pero i ko fol traži bernardin kišobran i iza zavjese sve meni govori rješenja ....... joj ja sam se kidala od smjeha .... PERO LEGIJO!!!!!!!! joj.............................................blablablablablablablabla

hehe........... ma pusa svima...........


ps nebi vas ubilo da ostavite koji kom........

|Kul... (15%)| Uvećaj vrijednost papira!| #|

nedjelja, 21.10.2007.

ja sam debil ja sam debil ja sam debil...

................još milijon puta ja sam debil... je sam naivna blago mi see! nemogu virovat dva puta sam se opekla na istu stvar... na istog debila...
nemogu virovat kako sam naivna...headbang al najviše me boli šta mi nije prvi put....... dvaput ponoviti jednu te istu grešku... glupo...no
još sam prošli put lišo prošla a sad sam zasrala....headbangheadbangheadbang a ništa ... život ide dalje...
potrudit ću se da još koji put nenasjedem... valjda neću...burninmad

.................joj...........................................................jbg.................


aj kiss mirni, vanji, doni, dini, jeli, toniji........... i svima ostalima...

|Kul... (3%)| Uvećaj vrijednost papira!| #|

utorak, 16.10.2007.

za tošu...............................=(((.....

sta reci umla je jos jedna nevina zrtva zlobne sudbine ili boga ili cega vec sto upravlja nasim zivotima.....nikad necu shvatiti zasto toliko nevinih mora umrijeti.....mora li si bog podizati ego dokazivanjem da moze odnjeti zivot kada hoce......ili sta??????zasto takvi ljudi umiru a oni kao sto je hitler dozive starost????...ko odlucuje o tome tko zasluzuje starost a ko ne?????....po cemu se to odlucuje?????znaci li to da moram poubijat pola svijeta kako bi dozivila starost?????pa ocito da je tako....de ozbiljo ja nevjerujem u boga ali ako on stvarno postoji necu ga okriviti za sve probleme svijeta...ali koja je korist od tosine smrti???uveseljavao je mnoge svojim pjesmama i svojim osmjehom.....zasto nam je to oduzeto kad smo vec usrana drzava sva u govnima bar smo imali nekoga ko bi nas uveseljavao a sad su ostale samo uspomene...
to te podsjeti na to kolko je prolazan zivot,dode mi da se zapitam cemu skola koja traje cijeli zivot kad mos umrijet dan poslje diplomiranja i onda mos rec da si cijeli zivot iso u skolu i potrosio vrijeme na nju..a zasto???? uzalud.....
neda mi se vise pisat posto je ovo posto post o skolovanju a ne o tosi......pa tose rest in peace.......



|Kul... (10%)| Uvećaj vrijednost papira!| #|

nedjelja, 14.10.2007.

eee ljudi! šta ima??

finomeni je prošla upala grla... dosadila mi je višeeee... hehe...
ma dosta mi je pisanja o tome nego moram vam nešto reć...
ja sam se opet poćela družit s jukićkom... mislim nismo ni prije
bile posvađane al nismo se ni baš družile.thumbup al sad sam ja svatila
da je cura puuuno bolja od mnogo njih iz razreda i nek odjebu svi
oni koji imaju nešto protiv nje... niste ni vi savršeni... naughtyi cura je skroz
ok i bar se (za razliku od onih kokoša koje imaju nešto protiv nje) ne
ponaša ko dite... heh... fino nutyesyesyes

kiss............ljudi pusa jukićki, mirni, vanji, doni i svima ostalima.........kiss

wojim was!!!!!!! swatkišu posebna pusa kisscerekkisscerek

|Kul... (9%)| Uvećaj vrijednost papira!| #|

subota, 13.10.2007.

evo malo slikica... kiss...

ovo je za jednog swatkog malog...vojim...

Mycodesplace - the best myspace site

more at mycodesplace.com


|Kul... (2%)| Uvećaj vrijednost papira!| #|

petak, 12.10.2007.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

|Kul... (0%)| Uvećaj vrijednost papira!| #|

evo me ljudi ...dugo me niste čitali...

pa šta da napišem...ma gluposti...dead eee sjetila sam see! moram vam reć da imam upalu grla! lol... al nesprijećava to mene puno... danas sam bila na cijepljenju al nisam se cjepila jer sam prošla na testu...hehe...yesyes ma to vas cjepi ko neki test i ako ti pocrveni to misto onda se nemoraš pravo cijepit... glupost! dead izmišljaju gluposti... i tako sam ja išla sa upalom grla u ambulantu i bili smo svi (moj razred) gotovi za 10 min. lol...smijeh i onda nam se nije dalo ić kući pa smo produžili za emezetu( to je šoping centar za one koji neznaju) i bilo je zakon...nutnutnutnutnut ekipa je bila preluda!!!!!!!!! ajme ljudi zakon ste... i tako sam vam ja s upalom grla šetala po emezeti i provela sam jebeno dobro popodne zahvaljujući svojoj ekipici... lol... ljudi najbolji stee!!!roflzujoroflzujo he he! ma bilo je predobro i da nediljum... moram vam spomenit i činjenicu da sam ZALJUBLJENA!!!!cerekcerekcerekcerekcerek Joj mali vojim teeeeeee cerek!!!!!!!!!!!

velika pusa svimaaaaaaaa!!!!!!!!

|Kul... (2%)| Uvećaj vrijednost papira!| #|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.