<body>




tiktok
WITH MY HANDS UP, PUT YOUR HANDS UP,
Welcome

Hei Hei!
Dobrodošli na moj blog.
Zavavite se i puuno mi komentirajte.
Pozdrav.

x Design: Music is life
x Kostur: BlogSkins
NOW THE PARTY DON’T START TIL’ I WALK IN.
Memories <33
nedjelja, 03.06.2012.

Hah.
Bok ljudeki :)
Šta se radi ;)
Prvo da se svima ispričam što se nisam duuuuuuuuuuugo vrijeme javljala i komentirala tj. bila aktivna.
Nisam imala vremena jer sam bila u kazni >.< a i morala sam učiti >.<
:P OVAJ POST POSVEČUJEM JEDNOJ OSOBI KOJA ME POZNAJE I ZNA ZA OVAJ MOJ BLOG I ZNA DA JE OVO NJOJ POSVEČENO :D
Pa..
Neću reči njeno ime niti iniicijale niti ništa ;)
hmmhm..
Ona je bila jedna od osoba kojoj sam sve mogla reči. Kojoj sam rekla svaku simpatiju ili ljubav <33.
Ona je bila moja best friend :)
Ona je bila osoba s kojom sam se smijala po cijele dane.
Ona je bila osoba s kojom sam pisal 'bilježnice' da nitko nije znao :D
Ona je bila osoba kod koje sam išla spavati i ona kod mene.
Ona je jedina osoba s kojom sam se dogovorila da idemo zajedno u gimnaziju . :D
Ona je bila osoba kojoj saam pričala moje luuude snove.
Ona je bila ta osoba koja kada bi mi netko nešto rekao branila me.
Ona je bila ta osoba s kojoj sam pričala o SSAA <33
Ona je uvijek tu bila uz mene a i ja uz nju.
Ona je bila ta osoba s kojoj sam se gubila po školi na zadnjem katu pa bi nas zapisavali <333
E TO SU BILE USPOMENE!
a sadaa.
sve kao da je paol u vodu.
nešto se promijenilo?
zapravo puuuno toga se promijenilo.
nismo viiše kao prije.
ne idemo jedna kod druge.
jedva da uopče i provedemo dan bez svađe.
zašto je to odjednom tako?
zbog drugih osoba?
ja sam se počela družiti s drugim osobama a i ona također.
Zašto se sve tako naglo promijenilo?
Zašto?
htijela bih da se još družimo i da zajedno se gubimo po školi kao i prije da nas zapisuju profesori i da si govorimo sveee tajne xD
e pa tko zna dali če ikada više biti tako?
ne?
da?
Tko zna?
možda je to sudbina?
i još nešto
ONA JE OSOBA KOJU SAM JAKO VOLJELA A I JOŠ JU VOLIM <3


Inače kod mene ništa posebno.
u subotu bila sa frrendicom u gradu :D
danas išla na neko natjecanje zborova xD
sa frendicama pješke ali je tu nikola došao kao spas u zadnji čas xD
pa inače okej je osim prirode da jnju nemam četiri imala bih 5.o :(
ali ajde biti će bolje sljedečih godina :D
to što meni ta profa neče zaključiti ma ne treba boli me kuča ;)
HAHAHA i da dali netko možda zna di se ima za kupiti neke kratke hlačice na cvelik britaniju hvala :*
pussek ;*

er Pictures, Images and Photos

x Komentari [ 5 ] x

© Layout done by: Music is life design.