nedjelja, 25.09.2011.

Eto uhvatila i ja malo vremena za postanje....

Obavještavam vas sve da sam upisana u ZKM :D... i ono da biraju po izgledu su samo tračevi.... do sad sam bila na 4 probe i predobro je... mislim stvarno je zakon i ful mi se sviđa xD.
i tako.... škola ko škola... šugavo.... zašto??? zato što ne pričam ni sa kime... zašto???? zato što su 2 cure o meni počele širit tračeve, al ono, baš me boli... dobro je meni samoj.... u samoći barem crpim inspiraciju ako ništa drugo.. a oni,... pa da su pravi prijatelji ziher ne bi povjerovali tračevima pa nisam ni malo ''žalosna'' što više ne pričam sa njima... ipak ne možeš izgubiti nešto što nikada nije niti bilo tvoje... bolje da sam saznala kakvi su dok ne bi postalo prekasno...

i tako...
to je za sad to....

hvala na čitanju posta.... pozz

- 13:15 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2011  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Rujan 2011 (2)
Lipanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (1)
Travanj 2011 (2)
Veljača 2011 (4)

U potrazi za inspiracijom

Gluma nije baš jedin što me zanima, ona je samo ono što mene najviše zanima, i ono ćime se želim baviti do kraja svog života... ima još nešto što me zanima, ali moram priznati u znatno manjem postotku od glume, to je i jedan od razloga zašto sam došla na blog... zanima me pisanje... iza sebe imam desetak započetih knjiga, a samo 3 završene. huh PRELOŠE
Pa ako ću u blogu nać inspiraciju moj broj knjiga(povećat će se thumbup

da, znam užasno sam glupa ćim sam odbila pjevat u onom bendu pratećeg vokala crycrycry ... užasno mi je žao, al kaj se može, takav je život...čudni su putevi gospodnji, možda jednog dana osnujem svoj bend ali... otom potom...

UGL...

Moje blog ime je Koralina, neznam zašto prvo mi je to palo na pamet...

VOLIM: LEONU PARAMINSKI (moj životni uzor <3 )
Dobre filmove (najbolji su oni stari, jer su tamo glumci znali glimiti)
Dobru glazbu (pjesme koje ja slušam su dubokoumne i imaju smisao,
ne slušam neke određene žanrove već prema tome kako
je pjesma napisana)
Starke (što reći... ovih tenisica imam najmanje 7 para, jednostavno ih obožavam)
I naravno obožavam glumu.... (glumim od predškolske dobi i znam da ovo ispada kao
da se hvalim al posto sam rekla da cu na ovome blogu
istresi svoju dusu napisati cu sve... uvijek sam uživala u
glumi, i nikada nisam imala problema sa uživljavanjem u
likove koje sam glumila.... jednostavno glumu sam smatrala
samo svojim hobijem, sve do 4. razreda kada su mi
voditeljica dramske i još 3 profesorice, rekle kako imam dara,i
kako bih taj svoj talent trebalaznati iskoristiti. od tada sam
na glumu počela gledati kao prema svom životnom pozivu.)

NE VOLIM: Engleski jezik, Umišljene ljude, dvolične ljude i tvrdoglave ljude...


I MOLIM VAS: Ako saznate za bilo kakvu audiciju koja je vezana uz glumu javite mi.... hvala Vam.
Najvažnija rečenica o meni: POŠTUJEM SVAKOGA, ALI SE NIKOGA NE BOJIM

To kaj prihvačam savjete stoji, al ak mislite pametovat đenja :D

Životni moto:

Život je samo 1. i možeš živjeti samo kao jedna osoba, ali gluma ti omogućuje da proživiš puno više života...
by: JAsretan

Neke grupe koje slušam: MCR, The Rasmus,Nirvana ,Good Charlotte, NOX...
Pjevaći koje ne mogu poslušat (ne shvačajte ništa ozbiljno): Severina, Danijela Martinović ,Ceca, Brena, Dara Bubamara i ostale životinje koje pjevaju cajke...