DontKnowBlog

25.02.2005., petak

Cinim pravu stvar

Sto je moje, sto je tvoje
ja tako ne mogu razmisljati
sve smo gradili u dvoje
i sve iz temelja
sad cemo podijeliti
kome noc, a kome dan
ne, tu nema pameti
kad nastupi tisina
mi smo dvoje ljudi
sto se ne mogu razumjeti

- 09:09 - Komentari (10) - Isprintaj - #

15.02.2005., utorak

Blackbird

Blackbird singing in the dead of night, take these broken wings and learn to fly
All your life, you were only waiting for this moment to arise

Blackbird singing in the dead of night, take these sunken eyes and learn to see
All your life, you were only waiting for this moment to be free

- 10:25 - Komentari (9) - Isprintaj - #

11.02.2005., petak

Potrazi me u predgradju

Ova dvorista
puna neba i ptica,
udju k'o muzika stara
nekud duboko u nas
i tu uvjek ostanu.

Potrazi me u predgradju,
na ulici, na raskrscu.
Gdje mi je jorgovan rasuo perle,
gdje nam je proljece dotaklo usne
i pobjeglo...

Potrazi me u predgradju,
kraj vlakova sto prolaze.
Bicemo sami u svitanje dana,
bicemo sami u pjesmama ptica
ko nekada....

Drijemaju jedra od rublja i cvijeca,
cekaju vjetar da nekuda plove.
Cujes li nase nas predgradje zove,
traze te kuce i ulice stare.

Potrazi me u predgradju,
poljubi me u sjecanju.
Par onih sati kad ostanes sam,
ako me sada jos imalo volis
potrazi me...

Ti nemas prsten sa naseg vjencanja,
al pamtis strehu na kraju grada.
Bez mnogo cvijeca, bez vela i zlata
bila sam s`tobom sretna k'o nikad.

Potrazi me...


- 09:34 - Komentari (19) - Isprintaj - #

06.02.2005., nedjelja

She will be loved

It's not always rainbows and butterflies
It's compromise that moves us along
My heart is full and my door's always open
You can come anytime you want

I don't mind spending everyday
Out on your corner in the pouring rain
Look for the girl with the broken smile
Ask her if she wants to stay awhile

- 21:37 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

What's this all about

Linkovi

Pisi, pisi mi