HRVATSKI FOLKLOR - Hrvatsko drušvo folklornih koreografa i voditelja???

03.10.2006., utorak

17. OGLAS: Maca Puky traži topli dom

Maca Puky traži topli dom (sa podnim grijanjem)cool

O meni
- Omačićena sam: 12.08.2006.oko 19,ooh
- Porjeklom sam od mame Zuzi (poluperzijanerke)
-Tata mi je susjed Antuš iz kvarta skupih kontjnera
- Babica mi je bio VITEZ u ladu
- Prehrambene navike su mi da jedem sve što i Oni
(osim one glupe zelene salate i kiselih krastavaca)
- Navike stanovanja: svi balkoni u prizemlju zgrade su moji!
- U kafić na uglu zalazim rjetko!
- Navike komunikacije: Javljam se osobno na telefon moje pvt sekretarice.

Moja PVT Sekretarica je
Vedrana: 091 886 33 87

vedranawifi.blog
vedranaivcevic@yahoo.com
Glavna njegovateljica mi je bila
tinapusic.blog

Moja Osobna fotografija:

Puky: Moja razmišljanja o budućnosti
Ja kao samosvjesna Jarunska gradska mačka, širom otvorenih očiju gledam ovaj svijet oko sebe, i nadam se, da ću i ja, kao i moja kitnjastorepa mama Zuzi živjeti u blagostanju toplog doma i da ću kasnije u životu susresti nekog dobrostojećeg sexualno potentnog Mačka, a prije svega jednu ugodnu, toplu, veselu obitelj kojoj želim pokazati sva moja umjeća igranja...
Sve u svemu, malo mi je žao napustiti Vedranu i Tinu(8g) koju sam jedva čekala da dođe iz škole, (i nju i sve njene prijateljice iz susjedstva), ali ... sigurna sam da će mi život u budućnosti biti PUN IGRE i IZNENAĐENJA.
Lijepi pozdrav od mene...miau.


(jedva čekam da se maknem od ovih gnjavatorica - tako su neozbiljne!..a i taj glupi pas ..)
Vaša Pukykiss

- 14:55 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

FOLKLONI LINKOVI