HRVATSKI FOLKLOR - Hrvatsko drušvo folklornih koreografa i voditelja???

14.09.2006., četvrtak

7. HRVATSKI FOLKLOR, Hrvatsko drušvo folklornih koreografa i voditelja: PRIVATNA PRĆIJA ILI STRUKOVNA UDRUGA??? tema dana: ''ISKRIVLJENO ZRCALO" Armije Drilančana, diplo.plo.

Analiza jedne javno objavljene kolumne.

Naslov kolumne: ''ISKRIVLJENO ZRCALO''


- UVOD -

(citat:-)
''KOLUMNE:
kolumna: ZRCALO
piše : gosinčić. Armija Drilančan, diplo.plo.

Poštovani čitatelji,
znam da ne zavrijeđujete da vam se obratim, ali eto, posao je posao!!

Od ovog trenutka, kad sam vam se ukazao, Ja Koji Jesam JA, Ja, Ja, UKAZAO, na ovom ćete mjestu biti u prilici pratiti MOJU, moju i samo moju kolumnu čvrsto lancima vezanu za aktualna događanja u svijetu folklora (nikome drugom nećemo dozvoliti da kvari moju idealnu sliku o meni savršenom! JEL JASNO!!), čime nastojim dati svoj doprinos promišljanju one tematike koja nam svima, koji se folklorom bavimo, «život znači» (neki od nas se bavimo folklorom, a neki od vas točak i vole - svakavih čudnih ljudi ima u ovoj jebenoj demokraciji).

Kolumna će nastojati biti aktualna (ona će nastojati biti ''aktualna'' svakih par mjeseci ponešto vam ja serviram), stručna, objektivna (jer ja sam naširoko poznat po veoma osobnoj egocentričnojisključivoj objektivnosti), te pisana u dobroj namjeri (za mene i sve moje interese).

Kolumnu ne pišem kao umjetnički voditelj folklornog ansambla dra.dra. Plivana Plivančana (samo vam dajem na znanje!!!), voditelj Drvarske škole folklora (to su neki moji seminarčići, privatni, ali ljepše jekad se zove Drvarska škola folklora, to ljudi puše), selektor za Državnu smotru Drvrskog sabora kulture (drvarski sabor kulture je jedna udruga građana, koja ima jako lijepi naziv!) ili, pak, kao član Upravnog odbora Hrvatskog društva folklornih voditelja i koreografa (to je ta moja privatnaprćija o kojoj ću vam jednom malo detaljnije napisati), već kao osoba koja iznosi isključivo svoje stavove iza kojih u potpunosti stoji. ( volim ponekad o sebi pisati u trećem licu, nekako si izgledam iz te pozicije puno veći!!!)

TEME:
objavljeno: 18.5.2006 god. QUAC GLADI VLADO?
objavljeno: 17.6.2006 god. TRUDNICE BEZ ODJEKA
objavljeno: 13.7.2006 god. KAD MUČNJACI UTIHNU ''
(završen citrat:-)
(citrat dolazi od riječi citronada, limunada)



Pokušao sam se na forumu http://hrvatskifolklor.com/forum/index.php javiti ponovo kao VITEZ u ladu, ali nije išlo, dok sam pisao ovaj post, bez ovih zajebancija i provokacija i iskrivljavanja imena,
PRISTOJNO DO YAYA!!! Topislav me jednostavno zbanirao - po treći put!!
A baš sam bio potpuno pristojan, sa poštovanjem svih PRAVILA - ali sam moj nick je Topislavu bio dovoljan da me pod hitno obriše!!
Ej Topixse,
ti i svatko ko poželi, na ovoj mojoj stranici možeš napisati baš SVE ŠTO POŽELIŠ - i vjeruj mi da NIJEDAN KOMENTAR (osim zakonom zabranjenih) NEĆU POBRISATI!! SLOBODA JE SLOBODA ONIH KOJI MISLE DUGAČIJE, zar ne!!!
Evo ovo sam napisao:

Poštovani folkloraši i folklorašice, dragi prijatelji i prijateljice, narode, Armija Drilančan.

Tema Armije Drilančana ''KAD STRUČNJACI UTIHNU'' vrti mi se ova zadnja dva dana po glavi i jako mi se sviđa, naslov je jako zgodan!!!
Svi stručnjaci osim Armije Drilančana su utihnuli i od nikoga ni traga ni glasa!
(dobro, postoji još jedan Čadžavi glasić, ali o njemu ćemo kasnije!!)

E zato ću ja, kao koreograf i stručnjak ANALIZIRATI mišljenja, stavove, gledišta i poruke u svim djelovima kolumne, te, nakon toga iznjeti eksplicitno i jasno MOJA osobna mišljenja, stavove, gledišta i poruke.

U pravilima ovog foruma http://hrvatskifolklor.com piše i slijedeće:
''Forum je mjesto gdje bi se trebala razmjenjivati iskustva, diskutirati o zbivanjima, događajima, koncertima, plesovima, pjesmi, itd… ''

Ovaj post je DISKUSIJA O ZBIVANJU, a to zbivanje je javno objavljena KOLUMNA jednog stručnjaka, Armije Drilančana.

- RAZRADA -

U pravilima ovog foruma na http://hrvatskifolklor.com piše i slijedeće:
''Personilizirane teme, odnosno teme koje su otvorene kako bi se komentirala isključivo jedna osoba nisu dozvoljeni i bit će izbrisani. Kritizirajte konkretne projekte, rad i ideje, a ne osobe! ''

Ova tema nije otvorena da bi se komentirala osoba Armije Drilančana, nego da bi se komentirala JAVNO NAPISANA RIJEČ, polako, pažljivo i strpljivo, rečenicu po rečenicu, odjeljak po odjeljak, temu po temu.

Topislave,
ako ovo moje pisanje ne budeš dozvolio na ovom javnom forumu, učiniti ću to na javnom Blogu http://hrvatskifolklor.blog.hr, pa se ti malo konzultiraj s nadređenima i odluči.
(Očito je Tomix bijo jako brz, pa me zbanirao čim je nanjšo da sam tu)

Lijepi pozdrav, čekam odobrenje za ovu temu!
(čini mi se da je odgovor došao prije mog upita)

ps.
Cilj postojanja ovog tvog weba je da bude posjećen i živ!

Ne zaboravi onu: SLOBODA JE SLOBODA ONIH KOJI MISLE DRUGAČIJE!


''PAZI KAKTUSSSSSSSSSSSSS!!!''
''ŠTA KAŽEŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠŠ???''
Poučnik za upućene nepoćudne folkloraše:
Nije kaktus sve što bocka! I noga u dupe je korak naprijed???


Copyright©VITEZ! u ladu2006



- 23:58 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

FOLKLONI LINKOVI