Hrvatica u SAD-u

19.06.2005., nedjelja

Stipina pobjeda - Drvisev pir

Stipe, pobjeda, hm...ne nema ovo veze s politikom ni nasim vic-majstorom Mesicem. Ovo je nesto puno zanimljivije od politike, a to je full kontakt borba. Nema nicega u svijetu sto se priblizava osjecaju kada ti stanes pred nekog tko ti zudi razbiti glavu u komadice i suocis se s njime. E sad, cujem neki se tamo zale i kukaju, prigovaraju kako borba nesto kao nije bila vatrena. A, ljudi su tu da komentiraju, i to je dobro. Ali ja sam tu da se uvijek bacam kontru, a i to je dobro

Pogledah mec kad sam izasla van u grad. U gradu, je bilo zanimljivo za popizdit, pa sam se zavalila u stolicu, pijuckala cedevitu i nasla zabavu kad sam ugledala Stipu kako maklja Omara. Moje cure oko mene nisu bas bile posebno odusevljene boksom, al duboko u meni cuci mali ovisnik o bilo kakvim borbama. Stipe je bio apsolutno drukciji od drvenog kako ga neki zovu. Kruzio je oko svog plijena kao orao, suljao se kao tiger i u pravim trenucima napadao. To ja zovem pametna borba, a ne odugovlacenje.I hvala Bogu da cilj nije ubit Boga u protivniku, nego ga nadmudriti i bacati mamac na koji ce se uhvatiti i tako ti dopustiti da ga pobijedis u njegovoj igri.

-da mi se da pisati, culi bi vise. Al zivot je takav, cupav i dlakav-
over and out
- 23:59 - Komentari (3) - Isprintaj - #

12.06.2005., nedjelja

Evo mene , moje nebo plavo....

....ma vraga plavo, kad sam stigla ono kisa pada a ja skuzila da nema vise onih vjecno suncanih dana i plavog neba iz Novog Meksika.
Ali dom je dom, drag srcu, tu si svoj na svome...uglavnom, toliko mi je drago opet vidjeti sve ljude koji mi puno znace tu. A kad se zbrojim malo, pisat cu vise o ludom letu i kosmaru u mojoj glavi
Adios Amigos!
- 22:07 - Komentari (0) - Isprintaj - #

06.06.2005., ponedjeljak

Bruce Lee

Kao sto svi znamo, Bruce Lee je legenda kakve nema, fenomenalan covjek, borac i filozof. Svi se ponekad zapitamo kako je taj covjek uspio dostici toliko puno u zivotu, a dostigao bi i vise da nije tako nesretno dokoncao svoj zivot.
Evo ovako:

MY Definite Chief Aim

"I, Bruce Lee, will be the first highest paid Oriental super star in the United States. In return I will give the most exciting performances and render the best of quality in the capacity of an actor. Starting 1970 I will achieve world fame and from then onward till the end of 1980 I will have in my possession $10,000,000. I will live the way I please and achieve inner harmony and happiness."

signed Bruce Lee Jan 1969


Nevjerojatno koliko je vazno imati zacrtani cillj. Tko ne misli o buducnosti, ne moze je ni imati, zar ne?
- 20:45 - Komentari (4) - Isprintaj - #

Turnir je zavrsio

Moji decki i cure iz Taekwon Do kluba su se danas vratili iz Toronta (za neznalice, Canada). Nadam se da su donijeli doma kakve trofeje ili medalje. Ja sam extra isfrustrirana sto nisam mogla ici - a vec smo sve sredili, poceli s pripremama, ovo, ono - kad saznam da trebam jos jednu vizu. Zasto? Zato sto sam Hrvatica. Da sam Njemica, trebala bih samo putovnicu. Naime, imaju listu zemalja koje trebaju dodatnu vizu, a Hrvatska je medu njima. Ali politika ti se bas mora mijesati u zivot...grrr...

Sve se valjda dogada s razlogom, pa cu lagano zaboraviti na ovo. Izvukla sam i pouku iz toga - gdje god da se spremas otici, prvo trci srediti sve s dokumentima a onda slavi i likuj koliko hoces.


- 20:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Konjici...

...e konji su prekrasne zvijeri ;), a tek kad vidis ove od 25000 dolara..wow... Turnir u preskakanju prepona kojeg smo Mallory i ja vidjele danas je super, ali je tuzno koliko je takav sport nedostizan vecini ljudi. Nismo svi milijunasi. Nijednu nesrecu nisam vidjela danas, sto je jako dobro, jer inace ima puno padova s konja, preko konja, ispod i okolo. Nije to bas lako kao sto izgleda, zar ne? Ali opet, nista nije lako kao sto izgleda.
Ali sto se ja sad zamaram s konjima, trebam lagano poceti pakirati kovcege za put doma. Toliko sam stvari uspjela akumulirati da cu morati poslati ogromnu kutiju stvari doma, jer me inace nece pustiti na avion zbog tezine (kovcega, ne moje hehe)
Veceras smo vecerali u talijanskom restoranu Olive Garden. Lijepo mjestasce, dobra klopa, zabavni Talijani oko nas...superiska. Ovaj put sam isla s Aninom obitelji - ljudi su legendarni. Zidovske su vjere, dosli su tu prije par godina iz Izraela, a podrijetlom su Rusi. Tako da se kod njih doma prica hebrejski, ruski i engleski. Od toga, samo hebrejski ne kontam, a ruski je hrvatskom slican ko Kinez Kinezu - razlicit, ali s puno istih karakteristika
Opet sam docekala 1 u noci, vrijeme je za krevetac.... Gute Nacht!
- 07:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

04.06.2005., subota

Conquering the Sandias

Nisam oka sklopila prosle noci...ne biste vjerovali koliko je TV zanimljiviji nocu nego danju hehe...koji mi vrag bi da ostanem budna do 4 i onda se vrtim 2 sata u krevetu a moram se ustati u 6! I jos sam jucer nabavila indijansku ogrlicu Dream Catcher koja, prema vjerovanju, u mrezu hvata lose snove, a propusta dobre, i svi losi snovi iscezavaju s prvim tracima zore...e meni je ogrlica izgleda blokirala sve vrazje snove pa nista od spavanj..sad sam vec ravno 40 sati budna ;)
Zasto, poboga,sam se jos isla dizatu u 6? jerbo smo si isplanirali dan planinarenja...a tu je prevruce po danu pa smo morali krenuti rano, jeld.

Moja "mama", njena frendica i velike lijepi crni cukac Thor. Thor i ja smo trcali naprijed prolazeci kraj hrpe vojnika koji su imali trening na planini. Planinski masiv Sandia je 10 378 stopa visok, a put kojim smo stigli do vrha je 10 milja dug. Tako da smo se nahodali, ali vrijedilo je. Priroda je prekrasna tamo, zasticena stijenama od nemilosrdnog sunca. Zato smo se osjecali kao da hodamo kroz sume i prasume daleko od suhog Albuquerquea.

Na vrhu smo dosli do uspinjace - koja je, pajz sad - NAJDUZA USPINJACA NA SVIJETU. Mislim koga briga za neke uspinjace, ali svi vole imatu taj naslov - NAJ na svijetu - pa eto i ABQ. ga ima. Zgodno je bilo na vrhu uzivati u suncu i PB&J sendvicima (peanut butter and jelly). Dolje smo se spustili uspinjacom (Tram) i nakon toga obavezno otisli u Cafe O po nekoliko odlicnih sokova ilitl BOBAS.
- 06:28 - Komentari (5) - Isprintaj - #

03.06.2005., petak

Shooting range

e tako smo moj "tatek" i ja isli na streljanu, ispaliti nekoliko metaka. Cudo jedno kako puna kutija metaka ode za tako kratko vrijeme ;)
I zanimljivo je bilo, s obzirom da nikad nisam pucala iz pistolja...ali eto za sve postoji prvi put. Jednog sam smjestila tocno u bullseye, tak da sam strasno ponosna na to ;) Al eto, uspjela sam i to obaviti - sve se moze kad se hoce.....hm...maybe...

"Where there's a will, there's a way. And where there's a way, then there's usually a stop sign somewhere along the road."
- 06:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

01.06.2005., srijeda

...

Kad god vidim staru bakicu da se posklizne i padne na skliskom tlu, moj prvi instinkt je prsnuti u smijeh. Ali onda stanem i zamislim se - sto bi bilo da sam ja mrav, i da bakica tako padne na mene. Onda se ne bi cinilo tako smijesno.
*deadly serious*

- 07:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Star Wars: Episode III - Revenge of the Sith

May the Force Be With You
Sinoc sam s par frendova otisla pogledati taj spektakularni nastavak koji povezuje sve ostale - kruna svih ostalih nastavaka, tocka na i, ..blablabla

Znate pricu ovog nastavka, jeld??
Za neznalice (medu kojima donedavno bijah i ja, ali nikad vise!!!muahhahaha...just kidding, i don't really care ;))
khm..khm..:
so...the galaxy is at war...what a surprise

Rat je u punom plamenu, iskre frcaju na sve strane. Republika se polako raspada zahvaljujuci napadima lorda Sitha, grofa Dukua. Heroji su prisutni na obje strane - Jedis and the Dark Side.A Zlo se provlaci svuda. U iznenadnom potezu, droidski vođa, general Grivius, je upao u glavni grad Republike i oteo kancelara Palpatina, vođu Galaktičkog senata. Dok separatistička droidska vojska pokušava napustiti prijestolnicu sa svojim dragocjenim taocem, dva Jedi-viteza predvode očajničku misiju u nastojanju da izbave zarobljenog kancelara...

to bio bio pocetak filma dok jos nemate blage veze gdje vam je glava a gdje, da 'prostite, guzica

Ovog puta, kao i uvijek kad gledam Star Wars, ocekivala sam ispodprosjecni film previse izvikan i obozavan medu fanaticima u svijetu. Ali tada se dogodilo cudo...film je bio puno bolji nego sto sam ocekivala. Tko kaze da se biti pesimist ne isplati, ha ;) ?

Za pocetak, George Lucas nas odmah ubaci u ludu akciju, gomilajuci senzacionalne prizore galakticke borbe. Cesto previse takvih scena moze gledaoca izbaciti iz takta i natjerati da posalje kvragu cijeli film, ali Lucas je uspio naci zlatnu sredinu.

Nakon sto ostanete bez daha u startu, dolazi prilika da ponovo uhvatite malo zraka. Upoznajemo se s tajnim brakom izmedu Anakina i Padme. Slatki ljubavnici se nisu vidjeli mjesecima jer je nas hrabri Jedi Anakin branio principe Republike, pa tako sada saznaje da je Padma trudna. Ljubavne scene su previse cmizdrave i ne bas dobro izvedene, ali Lucasa je izvuklo to sto su sve gledateljice na rubu utapanja u Anakinovim (Hayden Christensenovim) okicama - decko je prelijep, sto je je....a gledatelji valjda zure u Padmu ..iako to ne bih znala jer sam ja medu onim prvima.

Jodini potezi su legendarni i daju poseban car filmu.....hm ovo ce vam vjerojatno pokvariti gledanje filma, ali what the hell...
- dakle Anakin Skywalker prelazi to the Dark Side i postaje Darth Vader (to ste vec znali)
a od ekipe Jedi ratnika samo Joda i Obi-wan...svi ostali nama dragi deckovi su kaputt..

Da svrsimo - film je definitivno gledljiv i za mrzitelje Star Wars-a...svaka cast Lucas, a vi djeco trkom u kina i uzivajte u soku adrenalina i emocija!

- 05:27 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

where am I










  • Dream as 
    if you'll live  forever. 
     

     Live as if
    you'll die today