Što prije umreš to si duže mrtav !

27.10.2007., subota

Želim postati ličinka ovčjeg metilja nakon izlaska iz puža barnjaka.

Ne kužim zašto se moja trzalica ne trza. Stavim ju na stol i gledam u nju al ona ništa. Onda sam ju nasapunao jer je to bilo bezobrazno od nje. Tak, malo da se nauči.
- 12:44 - Komentari (5) - Isprintaj - #

25.10.2007., četvrtak

Jedomravojed - životinja koja jede mravojede.

Poljski WC. Kako može biti WC ako to WC znači Water Closet, a ovo se zove poljski jer je u polju i nema vode. Al dobro, ako nekog to veseli..

I tako, odsad ću skupljat sve dlakice od kivija i s njima napunit jastuk, tako sve dok jednog dana ne pokrenem tvrtku ljudi koji će jest kivije i skupljat dlakice s njih. No nesmije ti znat. Jer je njima u interesu da se pokrene vodoinstalacijska instalacija vode na vodenim instalacijama.


- 22:42 - Komentari (3) - Isprintaj - #

21.10.2007., nedjelja

Idem gurnut lješnjak u soljenku.

Pas mi je ukrao poplun, koji majmun. Rek'o sam mu da je konj al ne sluša. K'o da me ne razumije. Ne kužim. Al dobro.

Napali jednog frendovog frenda trojica, izvadi on nož, a ovi počeli trčati.
--> Al dobro je, jednog je stigao i ubo na štengama xD (-prema istinitoj priči-)
- 13:58 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Sytheron@hotmail.com
myspace.com/reslavhollos

Novo u prodaji !
Osim same Smrti ovdje možete kupiti igraće karte, naljepnice, razglednice i sličice Smrti.
Igraj! Kokaj! Trejdaj! Budi kul! Kupi ih sve! To je taj svizavac!!

linkovi ljudi koji se bave prepariranjem telefonskih kartica.

Hranitelji vunastih nosoroga:

theultimateblog.blog.hr
gogiland.blog.hr
kruskasasirom.blog.hr
gnjetus.blog.hr
stokabezrepa.blog.hr
ud.blog.hr

Odi doma i inficiraj si ranu.


e, tu bum sam sebe linkal, joj kak sam originalan.
hrabramrkva.blog.hr

Bezobrazna kopriva




Korisni linkovi za pranje posuđa