A giant game of chess they play with you and I as the disposable pieces

24.10.2007., srijeda

Discharge

Image Hosted by ImageShack.us


Ipak ne idem... Nekak mi je sve to došlo prebrzo. Nisam si odmah odvojila lovu, pa bih sad morala birati između tog i Arsenalovih stvarčica koje želim. A i ne bih imala s kim ići.
Bah, nadam se da će jednog dana opet doći. Samo mi to preostaje, zar ne?

A Look At Tomorrow

I look out my window to a blinding bright light
Enola passes, passes by

Tomorrow, tomorrow, a look at tomorrow

Hysterical men women and children
Run in search of their families

Tomorrow, tomorrow, a look at tomorrow

I look out of my window to a blinding bright light
Enola passes, passes by

Tomorrow, tomorrow, a look at tomorrow

Skin is shed like that of snakes
But it's not the work of mother nature

Tomorrow, tomorrow, a look at tomorrow

- 13:48 - Komentari (0) - Isprintaj - #

18.10.2007., četvrtak

Moj Miško cerek



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


- 19:39 - Komentari (4) - Isprintaj - #

09.10.2007., utorak

Danas mi je rođendan...

Sretan mi rođendan! Image Hosted by ImageShack.us


I tako ja imam 19 godina... Uh, kako me ta brojka straši... Dobro, više ona poslije nje. Ovo mi je zadnja godina u desetima!! No dobro, ionako se ne ponašam baš previše u skladu sa godinama, to je samo brojka, meni ne znači ništa!! fino

Osjećam li se zrelije? Ne.
Osjećam li se starije? Ne.
Osjećam li se mudrije? Ne.
Osjećam li se odraslije? Ne.
Osjećam li se drugačije? Ne.

No, naravno, ne bih ja bila ja da opet ne počnem previše razmišljati. Ovaj put o tome kako sam već 19 godina potratila. Ja si za rođendan želim da u idućih 19 godina napravim pregršt dobrih djela. Želim da me ljudi pamte kao osobu koja nije stala na riječima, već je prešla i na djela. Kao nekoga tko je velik dio svog života posvetio drugima i pomagao svima kojima je pomoć potrebna... Želim da za 50ak godina na mom sprovodu netko kaže: "Uspjela je. Sanjala je da će jednoga dana nešto značiti. Trudila se. Pomagala je i životinjama i ljudima. Voljela je. Svako živo biće jednako. A sada to prepušta nama."

I want to make a difference!

- 09:58 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv