horsegirl55

30.04.2008., srijeda

Novi postek

Ellow wave,evo napokon novi post.Super što sutra i preksutra ne moramo u školu,još vikend jeeeeeeeeee sretan.Ovaj tjedan mi je bio super u školi,dobila sam puno petica zubo.U subotu je bilo super,bila sam na rođendanu,bilo je ludo nut,tukli smo se balonima.Jedva čekam da odem na jahanje.Tnx svima na komenarima.Budite mi pozdravljeni.Bye wave

20.04.2008., nedjelja

Zakon dan

Elow wave,danas mi je bio zakon dan thumbup.Bila sam na jahanju,bilo je super.Išle su Iva,Mihaela,jedna cura iz Zagreba i ja.Iva je jahala Živu,Mihaela Isana,ta cura iz Zagreba Neju a ja Žuta moje srčeko cerek.Bilo je zakon,galopirali smo sretan čak smo se i utrkivali yes.Kad smo se vratili skinuli smo konjima oglavinu a sedlo je ostalo jer su trebali doć drugi jahači.Kad smo to napravile Iva,Mihaela i ja smo otišle na ranch(polje) i mazile konje.Neki su trčali(galopirali) pa ih nismo uspjele pomaziti.Kak to izgleda predivno kad konj galopira još kad si ti na njemu onda je još bolje sretan.Bilo je ludo nut.I jučer je bilo super.Cure koje idu na novinare i još neke cure išle smo vlakom u Zagreb u Botanički vrt.Gledali smo Velebitsku degeniju i druge biljke.Bilo je i neko jezerce i mostić.U jezercu su bile kornjače i ribice.Nazad smo se isto vratili vlakom. Uglavnom sve u svemu bilo je super sretan.Joj sutra škola cry burninmad puknucu. Pišemo test iz fizike,držte mi fige.A sad vas lijepo pozdravljam wave i kissiram kiss.Bye mah

13.04.2008., nedjelja

Jahanje

Bok wave,danas sam bila na jahanju bilo je super samo što nismo mogli galopirati cry.Sa mnom su išle još Iva,Mihaela i neki još tam.Cure su otkačene nutJa sam jahala Žutu,i ona je moje srčeko cerek: kao Neja.Bilo je mokro ali sve u svemu bilo je super thumbup.Kad smo došli s jahanja uzeli smo si slike koje je Iva slikala i izradila kad smo bili u Jelengradu.Slike su super. Tnx Iva.Joj sutra je škola,mrzim ju burninmad.Jedva čekam da opet dođe vikend da se odmorim i odem na jahanje.A sad vas lijepo pozdravljam i kissiram wave kiss

06.04.2008., nedjelja

Ey

Ey,ovo je moj prvi blog.Nadam se da će vam se svidjeti.Joj,ta glupa škola,mrzim jumad.Pisali smo test iz kemije.Sve u svemu bilo je dobro.Jedva čekam vikend,da odem na jahanje.Ovaj vikend nisam mogla ić cry.Jedva čekam da vidim Nejicu svoje srčekocerek.Inače idem na jahanje,volim konje.Najviše volim jahati s Ivom,Mihaelom i Ivom.Cure su superthumbup.Volim jahati Neju,Žutu,Ciklona,Iskru i Isan mi se čini dobar.Ako netko ima MSN neka mi javi.Uglavnom to je za sad to.Byewave

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.