Dungeon Keeper

27.03.2006., ponedjeljak

My counter.........

evo vidim moj counter je presa brojku 1000..........
ako nisam tako brzo ocekiva tu brojku ne mogu reci da mi je žao........

ubiti želim reci da mi je ovi dana totalno dosadno,
vikendom izlazim, moze me se viditi jedino u jebene,
zapustia sam neka prijateljstva, ucinia neke pogresne,
poteze, izgubi pola lica, potuka...............

ubiti bit ce bolje, a neki konkretni post cu
napisati za par dana..............................

Image Hosted by ImageShack.us
- 12:24 - do not fear! (6) - pimp me! - fear me!

23.03.2006., četvrtak

ja, glavom i bradom....................

Image Hosted by ImageShack.us
ja, glavom i bradom....................

nemam nista posebno za reci.............
osim da za vikend idem u jebene............
imam lose ocjene u skoli...............
zajebancija.......................
i tako u nedogled.........................
- 23:04 - do not fear! (15) - pimp me! - fear me!

17.03.2006., petak

Loše ošišan..........

a što reci?
Osim da sam se ošišao.......
mislia sam pustiti kosu ali eto, u sridu sam
dobia žvaku u kosu, pa sam se iša ošišati,
ali kako me samo ružno ženska ošišala..........
možda necu uopce ici tjedan dana vani......
i još sam loše volje.......
ajde ljudi cujemo se.......
- 14:34 - do not fear! (14) - pimp me! - fear me!

14.03.2006., utorak

Jebena.............

A što reci?
to je jedno mjesto u gradu u kojome mladi nadju
sebi utociste. park je cesto pun, a nekih dana potpuno
prazan (npr. prije par tjedna). tamo cesto nailazim na
metalce, sminkere, punkere, ili mješana drustva.

Nekad se zna dogoditi koja tuca, provokacije, cesti
su zvukovi razbijenih boca, ustaških pjesama itd..
neki ljudi tamo slave rodjendane, ili neki ljudi vrebaju
zenske........

ja sam tamo proveo cili 8 razred, pa sam presta dolaziti,
i sad sam ponovno pocea, jer se neki moji prijatelji poce li
tamo ici.

samo mi jedina stvar se nesvidja tamo, ljudi imaju vina i pive
a vecinom nema niko cigarete, pa kad dodjem svi me izicaju pa
moram kupiti novu kutiju.....

dobro ne mogu se žaliti, ljudi mi daju piti.........
iako ne pijem puno,mozda casica,dvije......

ali cesto vas ljudi pitaju kunu, dvi, pa kad im date onako iz
samilosti dodje jos pet ljudi da vas zicaju. pa opet sljedeci
vikend, pa opet.....

pa vam ulete sa spikom" znam da uvik imas",pa im na kraju
das par kuna.....

kad sam s metalcima (vecinom), najdraze mi je slusati, kako
ko svira gitaru ili bubnjeve, ili price o bendovima, pa onda
neko uleti sa losim glasom i probije vam usi, pa onda
svi pocnu pivati.......

nema mista do jebene, ne stvarno , predobro mi
je tamo.......he,he........
- 11:06 - do not fear! (14) - pimp me! - fear me!

07.03.2006., utorak

U išcekivanju praznika............

u išcekivanju praznika...... znam da ima jos dosta vrimena,
do praznika, ali sam u prokletoj skoli vec izgoria, nemogu vise
danas je ispit iz kemije, jucer me pita hrvatski(4), a u petak
matematiku(2), dala ocjene i zalaganje (fizika(3)),prosli
tjedan sam dobia ocjenu iz lektire (necu je spominjati) i tako
ocjena u nedogled...............

vec mi je dopizdilo izbjegavati satove na kojima me pitaju,
jer mi se nakupi gradiva cilo cudo i onda moram 2 dana uciti....

a jos malo ce me pitati latinski (16.02.), pa mislim da cu
dobiti jedinicu preko cilog lista, jer pita cilo gradivo ove školske
godine, a ja nisam ni taka knjigu.........

za tri tjedna imamo takozvanu skolu u prirodi, idemo tjedan dana
negdje u tri picke materine......
nadam se da ce biti dobro, rekli su nam da idemo na paintball, rafting,
itd.....

jedva cekam da dodju praznici i da odspavam 3 dana u komadu,
i da ja mislim da sam se rijesia prijateljeve bivse, posla sam je u ...
i reka dosta ruznih stvari. mislim da sam je se rjesia za neko vrime,
mozda za cilu vjecnost...........

- 11:06 - do not fear! (6) - pimp me! - fear me!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentirati ili ne, pitanje je sad?

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

u ovaj blog cu pisati sva moja razmisljanja,svakakva sranja, sto se dogadja u šugavom svjetu oko mene, ,sto se dogadja u mom zivotu, blatiti najbolje prijatelje, govoriti o muzica i molim sve pedere koji posjete ovaj blog da ne stavljaju komentare.

Image Hosted by ImageShack.us
do not fear the reaper

TI Si:
Free Site Counters
Free Site Counters
Smrtnik koji je posjetio ovaj blog:

Linkovi

O meni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime:Robi
Nick:Horny Reaper
Grad:Zadar
Horoskop:Škorpion
Skola:zadarska privatna
gimnazija
Status:zaljubljen

Ovaj blog je posvecen mojoj ljubavi, mojim osjecajima,mojim uvjerenjima..........

Image Hosted by ImageShack.us

It's Good To Be Bad

Image Hosted by ImageShack.us

Horny is doing
what he knows
the best......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us