Dungeon Keeper

27.02.2006., ponedjeljak

My drums........

sto da vam kazem ljudi.........
stari mi je jucer bia u zagrebu na sajmu brodova,
i izgleda da ce prodati naš brod..........

u jednu ruku to bi bilo super, jer bi dobija bubnjeve,
(vec godinu dana razmisljam o tome), a u drugu ruku
ostajem bez super broda i krstarenja po kornatima.....

moja odluka su bubnjevi, (iako se ne mogu pohvaliti nekom
pretjeranom vjestinom, sviram o.k.)......

i tako cu vam reci da sam pocea preuredjivati jednu kućicu,
iza moje kuce (fali samo parket, izolacija i farba), moj
stari je prije drza neke stare motore u njoj....

i tako racunajmo da cu ih dobiti za nekih 2-3 tjedna,
vjezbati jedno godinu dana i poceti trazjiti ko ce svirati,
samnom.

prije su se u mojoj ekipi vrtile neke ideje o stvaranju benda,
ali se to raspalo jer su neki odustali od sviranja, a neki su sebi
vec nasli nekog s kime ce svirati..........

i zapitao sam se kakvu cu muziku svirati, iako sam po tom pitanju
vrlo vrlo fleksibilan (sto slusam) ali se vecina stvari vrti oko metala i
rocka (iako to je najbolja glazba na svjetu), osjecam da sam se pocea
malo udaljavati od techna (techno i metal kombinacija je stvarno cudna)
pocea sam sve vise slusati metal, i uzivati u njemu i osjecati ga......

p.s. i da moram vam reci onaj post o sprdanciji
je napisa moj frend kojem sam bia reka lozinku,
za blogeditor.......
- 11:50 - do not fear! (2) - pimp me! - fear me!

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentirati ili ne, pitanje je sad?

Opis bloga

Image Hosted by ImageShack.us

u ovaj blog cu pisati sva moja razmisljanja,svakakva sranja, sto se dogadja u šugavom svjetu oko mene, ,sto se dogadja u mom zivotu, blatiti najbolje prijatelje, govoriti o muzica i molim sve pedere koji posjete ovaj blog da ne stavljaju komentare.

Image Hosted by ImageShack.us
do not fear the reaper

TI Si:
Free Site Counters
Free Site Counters
Smrtnik koji je posjetio ovaj blog:

Linkovi

O meni

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ime:Robi
Nick:Horny Reaper
Grad:Zadar
Horoskop:Škorpion
Skola:zadarska privatna
gimnazija
Status:zaljubljen

Ovaj blog je posvecen mojoj ljubavi, mojim osjecajima,mojim uvjerenjima..........

Image Hosted by ImageShack.us

It's Good To Be Bad

Image Hosted by ImageShack.us

Horny is doing
what he knows
the best......

Free Image Hosting at www.ImageShack.us