plaza
Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada
OPET JA - HOMIES - Blog.hr

ponedjeljak, 02.10.2006.

OPET JA

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Evo mene nakon kratkog vikenda,i berbe,spremnog za pisanje postova.Naravno Ponedjeljak je i opet škola,no šta se mora nije teško.Profesori su opet navalili s novim gradivom i ispitivanjima.Ko' voli nek izvoli,a tko neće ''U bjegu je spas''.Ako koga zanimaju mudre basne i njihove pouke,tu je stari striček Ezop sa svojim mudrolijama,koje dječica i mi nešto stariji moramo čitati za lektiru.No ima i drugih stvari kao i Pjesma mrtvog pjesnika koju opet moramo čitati na satu hrvatskog.NAPOMENA:Knjigu v ruke i čao đaci.

PS.Da ne duljim...


Pozdrav od HOMIES-a!

- 17:20 - komentari (2) - print - OPET JA -

<< Arhiva >>

-->