Gay love

20.05.2005., petak

Ljubljenje s jagodama

Jagode su od sada moje omiljeno voće... Pitate se zašto?
Hm, prošla je ponoć i ja se uhvatio pisanja. Ma stignem sutra na posao, a pošto sam i pod 1000 dojmova ne mogu samo tako zaspati. Danas mi je bio predivan dan. Probudio sam se ujutro, uletio u kupaonicu, tuširao se i slično, a onda je do mene došao moj dečko - M. Baš sam si bio happy. Grlili smo se, ljubili... mmm... samo dok se sjetim... I onda nek mi netko priča da se ne može biti sretan odmah u jutarnjim satima... Gdje ćeš ljepše započinjanje dana...

Inače, dečko mi ne živi daleko od mene. Kojih deset minuta busom... A i, važno je napomenuti kako je danas bio prvi put kod mene. Da, mi smo tek na početku veze. Upoznajemo se svakog dana sve više i... ma sav sam si happy...

Inače, donio je sa sobom nešto mljaaaac - jagode. Onako lijepe, crvene... Pa eto, ako se do sada niste ljubili s jagodama u ustima, okusom jagoda na jeziku i ljepljivim usnama od šećera, sad to morate obavezno probati. Preeeedobar osjećaj.

No, kako i rekao moj dečko... nije važno ni mjesto, ni način... važna je osoba s kojom se to radi...

Toliko za sada... Nadam se da će i M imati dosta toga napisati slijedećih dana. Potrudit ću se ;)

Pozdrav! H.
- 00:03 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Cool citati

Dobro je znati...