vještičja kuhinja

09.02.2005., srijeda

Joanne Harris: Svete lude

Upravo sam završila sa čitanjem. Nemam običaj donositi knjige na posao, ali ovu jednostavno nisam mogla pustiti iz ruku. Da je nisam odlučila donijeti, vjerovatno bih ju noćas čitala do kraja, a to bi značilo puno prekasan odlazak na spavanje i danas cijeli dan u outu.
Dakle: krasno, krasno, krasno! Sva sam naježena. Tako dobra priča - samostan, časne, svećenici, ukazanja, egzorcizmi, žeravnici, tamjan, krv, ludilo, osveta, glumci, plesačice, patuljci, ljubav, mržnja, oholost, osveta, vjernost... Da, vjerovatno sam obična baba koja pada na takve scenske trikove, ali oduševljena sam. Baš mi je fino sjela.
Eto, možda uspijem još koga navući na čitanje, par rečenica s početka:

Ja sam soeur Auguste – ne tiče nas se tko sam bila; barem ne još. Opatija je možda jedino utočište gdje se može zaboraviti prošlost. Ali prošlost je podmukla bolest. Može je donijeti dašak vjetra; zvuk svirale; noge plesačice. Prekasno, kao i obično, no sad to uviđam; ali nemam kamo nego naprijed. Počinje sa zabavljačima. Tko zna gdje će završiti?

- 12:45 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Vrijedi posjetiti...

Nešto fino...

Malo smijeha...

Preporuke