vještičja kuhinja

08.02.2005., utorak

Prodaj mi, prodam ti

Što mislite o ljudima koji vam nešto pokušavaju prodati? Ne mislim tu na prodavače u dućanima, za koje dapače često imam osjećaj da im je draže da što prije odem van i ne kupim ništa jer im je plaća ionako mala kolika je, bez obzira koliko prodali. Mislim na direktnu prodaju, bilo ovi što nas maltretiraju po kućama ili ovi zastupnici na poslu koji nam dolaze.
Pa koje su to stjenice! Čast izuzecima koji ti stvarno ispričaju što i kakav je njihov proizvod i dalje te ne gnjave, ali većina ih je tako agresivna. Ja sam nakon takvog susreta skroz iscrpljena.
Evo sada! Bila su nam tu dva lika, zastupnici firme(jedne od mnogih) koja proizvodi sirovine koje mi koristimo. Sat i pol su nas pilali: «A kakvi su vam planovi na ovom području? A na onom? A jel razmišljate o sezonskim proizvodima? (pa je uslijedilo predavanje o tome kako su vani sezonski proizvodi strašan hit i da više nitko ni ne radi ništa za duže staze) A jel bi možda u postojećim proizvodima mogli zamjeniti sirovinu s našom? A zašto ne? A kakve su razlike? A jeste razmišljali da možda radite to i to, to bi sigurno bilo zanimljivo, to ljudi traže?» Sat i pol!
A ja se moram pristojno smješkati i klimati glavom, i pristojno im govoriti ne, ne i ne. Katastrofa! Meni bi se gadilo tako nešto raditi. To je takav ciganluk!
Znam ja da je njima bitno dogovoriti posao, da im vjerovatno plaća direktno ovisi o tome, ali kad vide da nede, da se namamo oko čega dogovoriti, a oni i dalje tupe po svome... Bljaaaak! Baš su mi odvratni!
A još mi je gore kada se ljudi daju navući na one priče kako se može super zaraditi u direktnoj prodaji, pa toliko ugnjave sve prijatelje i poznanike da ih više nitko poslije ne želi ni vidjeti. Na kraju završe i bez para i bez prijatelja.
Ja se grozno osjećam kada ispadne da me netko tko mi je drag zapravo pozvao kod sebe jer mi želi nešto prodati. Pogotovo kad mi to nešto ne treba a košta cijelo bogatstvo. I sad ti odbij prijatelja a da se ne uvrijedi. A jel njih briga što mene dovedu u neugodan položaj time? Zapravo sumnjam. Al svejedno se loše osjećam nakon toga. Ili možda baš zbog toga.

- 12:07 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Vrijedi posjetiti...

Nešto fino...

Malo smijeha...

Preporuke