vještičja kuhinja

04.02.2005., petak

Ženska (ne)urednost

Potegla se jedna priča jutros tu kod mene na poslu, o tome kako su nam ženski vecei prljaviji i neuredniji od muških. To je naravno prvo u meni probudilo otpor: Nije moguće, pa zna se da smo mi žene urednije i čišće! Mi smo fine dame, muškarci su svinje! Oni prskaju na sve strane, ne čiste za sobom, ne puštaju vodu, ne peru ruke... Pa ni jedna žena si ne bi dopustila da za sobom ostavi prljavo, to je ispod našeg nivoa.
A onda sam se sjetila svih onih situacija kada sam s gađenjem izišla iz tih spominjanjih vecea na poslu jer je daska bila sva zašpricana ili je nekome bilo teško počistiti za sobom tragove svog «posla». Fuj, uvijek mi se na to okrene želudac! Pa barem upotrijebiti četku nije teško i zahtjeva jedno 5 sekundi truda. A i papira uvijek ima za obrisati dasku ako se već desi da se pošprica. Pa nije gadljivo pobrisati za sobom!
Tako se moja iluzija o ženskoj urednosti raspala nakon 5 sekundi razmišljanja. Žalosno. Pa se pitam zašto je to tako. Pretpostavljam da kod sebe doma nisu tako neuredne. I zašto je onda nešto što kod kuće normalno i automatski radimo, teško napraviti na poslu?

Jel to čista lijenost tipa «Neka netko drugi počisti. Uostalom, zašto plaćamo čistačicu?»

Ili revolt «Dosta mi je čišćenja doma, ne moram i ovdje!»

Simbol pobune «Nek svi idu k vragu, pokazat ću im ja koliko držim do firme! Serem ti na sve!»

Možda ego «Meni je ispod časti primiti četku za WC u ruke, pa nisam zato išla na fakultet!»

Briga za izgled «Bih ali ne smijem, mogao bi mi se okrhnuti lak na noktima od te grube plastike.»

Briga za zdravlje «Tko zna kakvih sve bakterija tu ima, ne želim se zaraziti. Sigurno ih se ne može riješiti pranjem ruku.»

Fino porijeklo «Kod nas takve stvari radi sluškinja!»

Borba za ženska prava «To što sam žena ne znači da moram čistiti. Nismo mi žene automatski predodređene za čišćenje i spremanje. Ja ovdje želim karijeru, ugled, položaj! Nisam tu došla da bih čistila vecee!»

Zapravo, sada kada sam o tome ovako sistematski razmislila, sigurna sam da svaka žena koja ne počisti za sobom ima vrlo dobar i valjan razlog za to. Baš sam smiješna što to nisam odmah shvatila! To što netko ne može shvatiti te dublje, gotovo filozofske razloge, pokazatelj je zapravo ograničenosti te osobe. Žena je u prvom redu dama, čak i kada ostavlja, da prostite, govna za sobom. Ona ima razlog za to.

- 11:19 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Vrijedi posjetiti...

Nešto fino...

Malo smijeha...

Preporuke