siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

made by music =)

Opis bloga

u ovom blogu čitat ćete o ludim provodima i o mojim ludim frendovima

Linkovi

Mislavparty
Lucepjeva
Semyyes
Ellasretan
Beamah
Marijawink
Drukerismokinparty
Petrasretan
Baršićkasretan

O meni

Ime: Marko
Prezime:nije bitno
Nadimak:Škara
Škola:Vladimir Nazor 8.a,a srednja najvjerovatnije šumarska ili ekonomska
Sport:košarka (zovu me Dražen Petrović),i navijam za Cibonu i Dinamo
Hobi:izalazak u Cross,ispijanje gemišta,ribolov,nogomet,biciklizam,kuglanje
Glazba:naj grupe:Hladno pivo,Azra,Prljavci,Daleka obala,Kud idijoti,Atomsko sklonište,Majke,Black Sabbath,Iron Maiden thumbup

Frendovi

Mislav-trenira nogomet,otkačen,frajer,sluša punk rock reggae,Dinamovac

Božo-voli jednu curu kiss,biciklista,spaljen,voli se tuć

Api- lud lik,nabavljač pijače,sluša domaći rock,Dinamovac

Petra-moja naj-frendica,voli se tuć s Nadiom,trenira odbojku (dobro joj ide)

Marija-grungerica,ide sa mnom u razred i sve ostalo naj

Baršićka-rockerica,dobra prijateljica,iz Belavića je

Ella-moja draga sestrična,našla mi je dizajn,sluša punk rock


Laskač
Beata
Lucija
Samantha
Luka
Kiki
Mima
Jelena
Karla
Šmamula
Nadia

ponedjeljak, 14.01.2008.

Matematika kod Samanthe

Danas poslije škole smo Mislav i ja išli u Crossroads.Tamo su bile cure (Samantha,Ella,Lucija,Beata),i za pokerom je bil Kiki koji nema pojma al stalno igra i naravno stalno gubi.bangnut Onda su Čavrak i Kiki mene i Mislava izazvali na biljar i naravno izgubili su.thumbupsmokinparty i malo su se runde okretale. Poslije sam išao kod Mislava vježbat Matematiku i taman kad sam došal zvonili su Luka i Kiki i rekli su kak su nas cure zvale na palačinkenjami.Mi smo bili u dilemi jer smo htjeli proći na palačinke ali sutra je ipak test.I onda smo spojili ugodno s korisnim tako da smo uzeli kod Samanthe i tam smo jeli palačinke i vježbali matematiku.I stalno je kod Samanthe neka mačka mjaukala.





| komentiraj (205) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.