FC 4life...

petak, 30.06.2006.

post posvecen ilicevoj....

hey people,evo,napokon taj dugo ocekivani novi post...kako ste??? nadam se da ste svi dobro... evo,prvo da vam kazem kaj ima novog kod mene a onda cu se vratit na naslov posta...
ja sam si nasla posao (jupiiii)...radit cu u jednoj pekari u dugavama,nije nist posebno ali je placa cist ok... u 8 mjesecu idem sa tetom na 2 tjedna u pulu pa ako ce se slucajno naci netko tamo u to vrijeme.neka se slobodno javi... evo samo da znate-sutra (1.7.) mi je rodendan pa stoga ocekujem da cete vi vjerni citatelji moga bloga cestitati mi ga.... i to je to,nemam vise nist zanimljivog za rec...
a sad da se vratim na naslov bloga...naime,ovaj post (kao sto i sam naslov kaze) je posvecen mojoj super frendici Maji Ilic...ako slucajno netko cita moje komentare,onda ste mogli skuzit da se ta cura sjetila cak iz "hladnog" londona meni ostavit komentare... maja,puno ti hvala,bez tebe bi mi satovi etike bili uzasno dooosadniii...necu sad ljudi prepricavat kaj mi radimo na tim satovima jer ce mislit da nismo normalne... puno ti hvala sto si me se sjetila i nedo ti bog da se vratis iz londona i da mi kazes da nisi nijednog niggera zbarila jer onda cu se stvarno naljutit... ;)
ljudi,saljem pusu svima... kiss

- 22:46 - Komentari (28) - Isprintaj - #

subota, 17.06.2006.

FREEEDOM!!!

hey people,kako ste mi??? skola je gotova,ljeto je pocelo,pa di ces bolje???!!!
za sve one koji neznaju: nejdem na popravni iz matise!!!!!!! profa mi u zadnji cas dala 2! tak sam bila happy da je to nesto strasno! u srijedu sam bila high (pozdarv formiju i njegovoj robi) a u cetvrtak sam si malo cugnula (pozdrav ekipi s tresnjevke...)....
neznam kaj da vam vise kazem,tj napisem...kod mene je sve super,ljubav mi je weak al nema beda,ljeto je ko stvoreno za barenje i nove ljubavi...
ja cu cijeli 7 mjesec radim a 8 mj idem na par dana kod ciere u sibenik i bit ce nam preludoooo...samo se bojim da ce mi ful brzo proc ovo ljeto pa ga zelim iskoristit najbolje sto mogu....
pusa i pozdrav svima!!!

- 20:23 - Komentari (17) - Isprintaj - #

subota, 10.06.2006.

i'm baaack...

hey people,evo me nazad...znam da dugo nisam pisala ali jednostavno nisam imala vremena...previse stvari mi se motalo kroz glavu i jos uvijek ih nisam uspjela poslozit...
99,9%je sigurno da cu ici na popravni iz matise ali mozda u pon jos uspijem odgovarat makar sumnjam jer imam iz 2 gradiva 1 i mislim da me nece htjet pitat...kako vama skola? fala bogu,jos 3 dana pakla i onda chillanje...
prekinula sam sa deckom,to je duga prica i neda mi ju se prepricavat...
u cetvrtak sam bila na bundeku i bilo je prejebeno!!! istina,imala sam 38 temp ali nema veze...jucer sam imala 38,5 tako da ovaj vikend necu ic nikam a to je mozda i bolje jer cu bar ucit tu fuckin' matisu...
fakat neznam kaj da vise napisem,moj zivot nije bas toliko zanimljiv...
zelim se svima ispricat sto ne ostavljam komentare,obecajem da cu se ubuduce potrudit...
pusa svima....

- 13:54 - Komentari (7) - Isprintaj - #