FC 4life...

petak, 31.03.2006.

just to make it clear...!

mislim da se nisam oko nekih stvari bas izjasnila pa evo da ih sada kazem:ja slusam punk i treniram hip hop ( jebena kombinacija,kaj ne???) ali se ne oblacim ko pankerica! bas kao sto sam rekla west sideu till i die,ja slusam punk zato sto mi se svida kao vrsta muzike a ne zato da se preseravam....nikad nisam osudivala ljude po tome kaj slusaju (ali narodnjake NE PODNOSIM!) i ako si mi ti dobar kao osoba,nije mi bitno kaj slusas.dok god ti mene ne pljujes i ono kaj ja slusam,necu ni ja tebe... hip hop znam poslusat ali dok ga slusam vise razmisljam o tome kao mogu plesat na tu muziku.... ja se oblacim cist normalno,nemam neki odredeni stil ali da mi stara da furala bi stvari iz warehouse-a i shoe be do-a.uglavnom,stara brije da cu bit neki klosar ako cu se tak oblacit i rekla mi je da kad sad zaradim svoje pare da si mogu kupit sta god hocu,stoga-warehouse,here i come! posto su vecina (ovo se odnosi na musku populaciju) ljudi koji mi ostavljaju komentare uglavnom repperi,iskreno se nadam da ovo nece promijeniti njihovo misljenje o meni...
samo bi jos htjela reci da mi je drago zbog comptona i da se ispricavam jednoj osobi (ona ce znat koja je) zbog toga sto sam "pljuvala" svog decka na blogu...krivo smo se shvatile...
pusa svima!
p.s. pozdrav cieri,katici,petri,comptonu,josi,f.l.g.m.-u,west side till i die,ilicevoj,proli i naravno mom dragom... wave

- 22:47 - Komentari (10) - Isprintaj - #