FC 4life...

srijeda, 29.03.2006.

are you on drogs?!

hello people...ovaj tjedan mi je fakat nekak truo poceo.prvo dobijem jedan iz testa iz knjigovodstva i falio mi je bod do dva-naravno da mi ga kucka nije htjela dat...stara vec 3 dana hoda po stanu i govori kako nju nitko u ovoj kuci ne postuje,kako ona ovdje ne predstavlja nikakav autoritet,kako mi pricamo s njom samo kad ju nekaj trebamo,da njoj nitko nece pomagat oko kucanskih poslova,bla,bla,bla...ja sam neku vecer isla prat sude poslije vecere i oprala sam valjda 10 lonaca i 20 tanjura,ali najbitnije je to da njoj nitko ne pomaze! da ne pricam jos o usisavanju i peglanju! i onda mi je danas opet digla tlak...kak ja kad imam ujutro skolu dodem iz skole ful umorna i odspavam si malo do treninga,tak je bilo i danas...no medutim,stara me zove i pocne se derat na mene kao kaj ja opet spavam, se ona pita kaj je meni u zadnje vrijeme jer se ja kao ful cudno ponasam.onda je uslijedilo pitanje:"dal se ti mozda drogiras?" ja sam pukla od smijeha kad sam to cula! nemam ja pare za drogu,jedva imam za cigarete... da bi stvar bila jos gora,sad su poceli testovi i ispitivanja... u sljedeca 2 tjedna pisem valjda 5 testova i jos 7-8 predmeta moram odgovarat! mislim,di su nas nasli?! vjerujem da ni ostaloj ekipi u drugim skolama nije nista bolje ,stoga svima vama zelim veeeeliku srecu sto se tice toga!!
p.s.htjela sam vam stavim neke slike sa natjecanja,al brijem da ce to bit u sljedecem postu jer su sve vece nego kaj trebaju bit,pa kad skuzim kak ih smanjit onda cu ih stavit...

- 18:38 - Komentari (11) - Isprintaj - #