FC 4life...

petak, 24.03.2006.

saturday...

pa evo,danas je petak,moj najdrazi dan u tjednu...sutra je subota i nastup... lidija se cula s frendicom i rekla je da ce doc sutra makar kao moralna podrška ako već neće plesat! samo molim Boga da sutra sve dobro prode i da nista ne zajebem jer ako negdje pogrijesim ostat cu bez glave (doslovce...)! ekipa mi previse sere zbog tog plesa: "ines daj ovo,ines daj ono,pa kak to radis..." mislim,ja sam naviknuta da kad mi se nesto neda radit-onda to ne radim! ali kad dodem na trening u skoli nesmijem rec da mi se neda plesat jer sam npr umorna.ako to kazem slijedi rafaljna paljba rijeci i svi me opet pljuju...jedva cekam da to sve prode da se mogu naspavat i odmorit... cak sam i rekla da cu mozda namjerno zajebat,ali zao mi je svih cura koje su se ful trudile da sve to uspije.mislim i ja sam se isto pun k.... trudila samo meni nitko ne vjeruje! javit cu vam se sutra da vam kazem kako je proslo...

- 10:17 - Komentari (3) - Isprintaj - #