Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Ovoliko vas je bilo od 26.03.2008

Free Site Counter
Free Site Counter

Ako ste tu, da lakše svratite samo kliknite na:

www.google.com
t-portal
net.hr
index.hr
youtube

Trenutno san zaokupljen ovom ekipom:

marisi.blog.hr
pjesak u gaćama
xiola.blog.hr
put oko svijeta
tvornickagreshka.blog.hr
manijacibb.blog.hr
ljubavnica29
OK5.blog.hr
darkmanx.blog.hr
eurosmijeh.blog.hr
tjera po svom
lionqueen.blog.hr
vivalamonica
marihuana6
nepoznata ulica broj 24<
izvanje.blog.hr
krepani.blog.hr
exclub
eta
trillian
pripada tebi
nita
jlivingston.blog.hr
NF
njofra
miroir.blog.hr
jimbo
givenup
lajava kuja

Sve je u rukama covjekovim, a opet mu izmakne ispred nosa samo zato što je kukavica...to je vec aksiom...Zanimljivo je cega se ljudi najviše boje-novog koraka, nove svoje rijeci boje se najviše... FJODOR M. DOSTOJEVSKI



Đani Stipaničev
Kada jutrom jugo zapuše

Kada jutrom jugo zapuše
Tvojim imenom zamiriše
A na žalu samo ja i vrijeme
Što umjesto tebe grli me

Tvoje srce kao stijena je
Koju plima nikad ne dirne
Pa u more bacam svoje sne
Ali ih ono vraća do mene
Kada tama sunce izbriše
Pomislim da tu si kraj mene
Al na žalu samo ja i vjetar

Što ti ime tiho šapuće
Ja nisam od onih
Što za ljubav molim
Ti saznati nećeš
Koliko te volim
Sve suze zbog tebe
Što more će skriti
Znam da neće moju ljubav
Ljubav ugasiti

Kada jutrom jugo zapuše
Tvojim imenom zamiriše
A na žalu samo ja i vjetar
Što ti ime tiho šapuće.


Goran Karan
Vagabundo

Ti si nježan cvijet, ja san vjetar ludi
I ne živim ja, k'o svi drugi ljudi
Ti si nježan cvijet ali neću te ubrati ja ....

Ako ranim te nek mi nebo sudi
Ja ti sanjam let bolje s drugim budi
Zato pusti me neka boli al' odlazim ja ....

Ja sam samo vagabundo mene ljubit to je ludo
Bijelo jedro nasred mora, mene zove nova zora
Pod zvijezdama si zaspala
Ja sam samo vagabundo, ti si mene sanjala
Pod zvijezdama si zaspala
Ja sam samo vagabundo, ti si mene sanjala

Ako ranim te nek mi nebo sudi
Ja ti sanjam let bolje s drugim budi
Ti si nježan cvijet ali neću te ubrati ja ....



Goran Karan
Bilo cviće

Kad sunce za mnom zađe
ja ti neću reći zbogom.
Moja jube.

Kad lipi dani prođu
ti ne plaći, budi stina.
Moja jube.

Bilo cviće ti posadi,
ne daj da mu vitri pušu.
Čuvaj ga ka moju dušu.

Bilo cviće ti posadi,
da na Uskrs kad procvita
ja te jubim s onog svita.

Bilo cviće moja jube.

Kada moji po me dođu
ti ne plači, budi stina.
Moja jube.













ponedjeljak, 29.12.2008.

O McDonald's have farm...

nakon što sam se u prošlom postu osvrnija na stvarni događaj u jednom našem trgovačkom lancu, koji je za razliku od ostalih inih u domaćem vlasništvu ( mada još neopisivo žalim zašto nisam uzeja račun ), eto prid očima mi se stvorija kristalni dokaz da ima pravde... KOnzum je mene oštetija uvalivši mi čokoladicu kojoj je rok proša prije 6 miseci, mada je krivica u potpunosti moja jer na to nisam obraća pažnju, no neka ide na njihovu dušu njihova nesposobnost...

jedan stari alkos u pokušaju da se kradomice domogne lijeka ( bočice pelinkovaca ) uhvaćen je, no ima i onih koji su u tom istom lancu omastili brk pa eto prošli su ne uhvaćeni i postali bogatiji, za koju kesicu bombona, jabuka i svega čega su se domogli...

međutim par dana prije Božića, bija san u jednom drugom trgovačkom lancu u kojem san dobija neki 30-ak kupona kuponaza nagradnu igru, i sideći tamo i popunjavajući ih od jednom s ezačuja neki postariji glas žene kako se dere: dolazi vamo! donesi to vamo!

u prvi mah učinilo mi se da se neka baba ili netko dere za ditetom, pa san pomislija niti ova nije normalna... no međutim nekoliko trenutaka poslije scena koja se ne zaboravlja:

Vremešna trgovkinja uvatila je nekog pljačkaša drogera kako nešto krade derući s eda ga je vidila na kameri, uvatila ga je i odnila u ured isprid kojeg san ja popunjava kupone... smistila ga je na sidalicu, i uzela telefon i otišla vani... a lik je osta sidit s nekom ženom unutra na sidalici ( čudime da nije pokuša pobić hm... ) žena koja je bila s njime sva u strahu, ali i ona je nekim čudom ostala unutra... a ova što je uzela telefon zove policiju i dere... u 3 pm materine, meni si naša... majku ti tvoju jeb* lopovsku mene češ pljačkat? ajde tamo di to možeš radit ode nečeš đubre jedno... i nakon što je uspila na telefon dobit policiju, vjerojatno je lik s one strane slušalice pita kako se zove? a ona se dere u telefon iz petnih žila: Što kako se ja zoven? što tebe briga kako se ja zoven? je'l ja tebe zoven radi krađe ili da me pitaš kako se ja zoven...

Evo ja predlažen ovu ženu za nagradu PONOS HRVATSKE jer bez imalo je straha uvatila kradljivca neke sitnice, i uvatila ga i počela ga vući po dućanu... a i okomila se na policajca... koji umiso da što hitnije reagira traži njene osobne podatke očito neželeći otići iz svoje tople postaje u ove hladnije dane...

inače hvala svima na čestitkama za Božić, s zakašnjenjem želim van sve najbolje isto tako i za Novu Godinu... koju ću vjerojatno odnosno sigurno dočekati u toplini svog doma ( taj san izraz negdi pokupija ) nije da mi se tu čeka, ali nekih opcija neman i kao sebe svake godine uvjeravan u nešto drugo... popis prošlogodišnjih želja preusmjerit ću u novu godinu jer sve ono što san zacra za ovu nisan uspija izvršit...još one želje što san napisa stoje skrivene u plišanoj patki koja piva o Mcdonald's have farm...

između ostalog kratki osvrt na ovu još uvik aktualnu godinu napravit ću u sljedećem postu... a do tada želim van sve najbolje vama i vašima...



| komentari (8) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Sve i svašta. od politike do sporta, od mog privatnog života do hmmm ne znam ni ja čega...



boomp3.com


Photobucket


couple


a walk on the beach