Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Ovoliko vas je bilo od 26.03.2008

Free Site Counter
Free Site Counter

Ako ste tu, da lakše svratite samo kliknite na:

www.google.com
t-portal
net.hr
index.hr
youtube

Trenutno san zaokupljen ovom ekipom:

marisi.blog.hr
pjesak u gaćama
xiola.blog.hr
put oko svijeta
tvornickagreshka.blog.hr
manijacibb.blog.hr
ljubavnica29
OK5.blog.hr
darkmanx.blog.hr
eurosmijeh.blog.hr
tjera po svom
lionqueen.blog.hr
vivalamonica
marihuana6
nepoznata ulica broj 24<
izvanje.blog.hr
krepani.blog.hr
exclub
eta
trillian
pripada tebi
nita
jlivingston.blog.hr
NF
njofra
miroir.blog.hr
jimbo
givenup
lajava kuja

Sve je u rukama covjekovim, a opet mu izmakne ispred nosa samo zato što je kukavica...to je vec aksiom...Zanimljivo je cega se ljudi najviše boje-novog koraka, nove svoje rijeci boje se najviše... FJODOR M. DOSTOJEVSKI



Đani Stipaničev
Kada jutrom jugo zapuše

Kada jutrom jugo zapuše
Tvojim imenom zamiriše
A na žalu samo ja i vrijeme
Što umjesto tebe grli me

Tvoje srce kao stijena je
Koju plima nikad ne dirne
Pa u more bacam svoje sne
Ali ih ono vraća do mene
Kada tama sunce izbriše
Pomislim da tu si kraj mene
Al na žalu samo ja i vjetar

Što ti ime tiho šapuće
Ja nisam od onih
Što za ljubav molim
Ti saznati nećeš
Koliko te volim
Sve suze zbog tebe
Što more će skriti
Znam da neće moju ljubav
Ljubav ugasiti

Kada jutrom jugo zapuše
Tvojim imenom zamiriše
A na žalu samo ja i vjetar
Što ti ime tiho šapuće.


Goran Karan
Vagabundo

Ti si nježan cvijet, ja san vjetar ludi
I ne živim ja, k'o svi drugi ljudi
Ti si nježan cvijet ali neću te ubrati ja ....

Ako ranim te nek mi nebo sudi
Ja ti sanjam let bolje s drugim budi
Zato pusti me neka boli al' odlazim ja ....

Ja sam samo vagabundo mene ljubit to je ludo
Bijelo jedro nasred mora, mene zove nova zora
Pod zvijezdama si zaspala
Ja sam samo vagabundo, ti si mene sanjala
Pod zvijezdama si zaspala
Ja sam samo vagabundo, ti si mene sanjala

Ako ranim te nek mi nebo sudi
Ja ti sanjam let bolje s drugim budi
Ti si nježan cvijet ali neću te ubrati ja ....



Goran Karan
Bilo cviće

Kad sunce za mnom zađe
ja ti neću reći zbogom.
Moja jube.

Kad lipi dani prođu
ti ne plaći, budi stina.
Moja jube.

Bilo cviće ti posadi,
ne daj da mu vitri pušu.
Čuvaj ga ka moju dušu.

Bilo cviće ti posadi,
da na Uskrs kad procvita
ja te jubim s onog svita.

Bilo cviće moja jube.

Kada moji po me dođu
ti ne plači, budi stina.
Moja jube.













nedjelja, 30.11.2008.

KONZUMirajmo zajedno... ili bolje rečeno KUPUJMO HRVATSKO!!!

otkad sa krenija na faks, jednostavno nista ne stignem i neman volje za ničim... odem ujutro iz kuce, vratim se navece, u međuvremenu koji put dodem kuci i tako...

toliko se stvari iz događalo, od onih koje san tija, a nisu se dogodile do onih koje nisan tija, a dogodile su se...

toliko negativnih tvari da neznan niti odakle bi tija počet pisat, ali s obzirom da se naveliko i naširoko priča o velikoj financijskoj krizi koja je pogodila svijet, pa tako i nas iako su nas naši političari uvjeravali da možemo mirne duše nastavit živit... međutim pao je Island, mnogi su kiksali, pa eto i naši se slabo drže, međutim kako ko...

naravno da penzićima nikad nije niti bilo dobro, ali eto i dalje su živi ko ipta drugo... međutim da se ja vratim na ovu krizu:

svi pričaju kako su cijene nafte pale, a cjene kruha i drugih stvari ostale iste, pa koja budala može virovati u to da će ako se spušte cijna nafte spuštati i cijena npr. kruha?

ja iman 18 godina i shvatija san već odavno da je proša vlak, kad se treba dizati ( cjene mislim ) onda se diže, a kad se treba spuštati, ništa se ne spušta...

mene kriza nije pogodila, barem ne ovakva koja trese cjelokupno gospodarstvo svijeta, ali pogodilo me je što neka đubrad pokušavaju na meni zaraditi. priča ide ovako:

nakon stanke na faksu, kako bi izgubija ono malo vremena do iduceg predavanja, otisa san do KONZUMA kupiti paket žvaka i čokoladu, čisto da se malo zasladim, međutim...

O gospodinu Todoriću ( mislin da je on vlasnik Konuma, ako se ne varam ) ima san uistinu visoko mišljenje, o agrokoru i konzumu također, međutim nakon ovog skandala teško da će ikad više uspiti vratit moje povjerenje!!!

priča se na veliko da kupujemo Hrvatsko u trenutcima ove krize! Istina je takva da su naše stvari kvalitetne, ali i skupe u odnosu na brojna smeća iz vana, ali pitanje je: Što je to Hrvatsko? je'l to postoji?

čitam na internetu da se pod pojomom, etiketom i proizvodom kupnje Hrvatskog prodaje riba iz Kine, ulje iz Grčke, sir koji se radi u Njemačkoj!

A naša gospodarska komora je sve do jučer imala lijepi slogan KUPUJMO HRVATSKO, pa su ga onda promijenili u KUPUJMO KVALITETNO hahahah da naravno da hoćemo...

Svakodnevno kupujen jutarnji list, format novina na koji sna navika i koji volim ( mada san usitinu ljut sto me nisu izvukli za onaj stan u agrebu, o in ne mogu oprostiti ) i na nekoliko stranica tog lista reklamira se časopis Forbes, i na njemu san primjetija članak ka 15 ljudi za koje kupuje regija ili slično neznam sad točno, i virovali ili en na prvom mistu je gospodin Todorić...

Vraćam se na kupnju u konzumu, na blagajni kužva u biti bila je cura isprid mene, nakon nje jedna žena koja je imala puna kolica, pa me je puštala priko reda, na brzinu san platija AIRWAIES žvake i čokoladicu s rižom RIKI od KANDITA... odlazim vani, a nisan uzeja račun niti mi ga je žena dala!!! toliko o onom zakonu:


PRODAVAČ JE DUŽAN KUPCU DATI RAČUN, A OVAJ GA JE DUŽAN IMATI DO IZLASKA IZ DUĆANA...

ali ja nisna kriv stvarno, jer blagajnica mi ga nije dala...

odlazim vani i taman da ću otvoriti čokoladu, vrag mi nije da mira i iden vidit kad joj prolazi rok: na njoj piše datum: 15.05.2008

ja san mislija da je tad proizvedena, ali vrag mi nije da mira pa iden čitat dalje... slabo se vidilo, pa san je stavija u džep i ostavija je da stoji dok nisan doša kući, kad sna doša kući pažljivo san pročita što piše na njoj, i pisalo je:

NAJBOLJE UPOTRIJEBITI DO ( ali pisalo je malim sitnim slovima font 3 -4 ) vjerojatno da oni slabovidni ne vide, ALI JA SAN VIDIJA... 15.05.2008


DAkle nije joj ROK PROŠA PRIJE 1 DANA, TJEDAN DANA, PA AJDE MOŽE I 2 TJEDNA JER KONZUM JE VELIKI DUĆAN PA DESI SE, ali LJUDI MOJI 6 MISECI JE PREVIŠE I PRESRAMOTNO pogotovo za jedna lanac koji se prestavlja IZVORNIM HRVATSKIM LANCEM... da san ja to poja i da se meni nešto desilo, ko bi zato bija odgovoran...???

Gospodin vlasnik dućana? radnica koja je bila na kasi? radnici u dućanu?


doša san doma i razgradija taktiku kako doći sutra u dućan i napasti ih prid cilim dućanom, ali doša san do zaključka da se to ne isplati, uistinu mi je ža što nisan uzeja račun jer bi tu čokoladicu zajedno s računom posla VLASNICIMA KONZUMA, neka vide kako oni PRODAJU HRVATSKO i pozvao bi ih da upravo to hrvatsko ZAJEDNO KONZUMiramo!

ja čokoladicu još imam, pa eto ako je moguće na njoj vidit ti je onaj bar kod provučen bilo bi mi drago da se to zna... čisto radi moje statisfakcije, jer nisan nija neki idiot di bi me neki prefrigani prodavačo konzuma priveslali... desilo se jebiga, ali

NE POSTOJI OPRAVDANJE DA SE ČOKOLADICA KOJOJ JE ROK PROŠA PRIJE 6 MJESECI PRODAJE U JEDNOM TAKVOM DUĆANU, I TO JOŠ DA STVAR BUDE SRAMOTNIJA TIK DO KASE!!!


nažalost to nije sve: U JEDNOM DUĆANU SAN KUPIJA ČOKOLADU ISTO HRVATSKOG PROIZVOĐAĆA, U KOJOJ SAN PRONAŠA BALZAMIRANOG KOMARCA, u tom istom dućanu SAN KUPIJA KOLAČ JEDNOG LOKALNOG PROIZVOĐAĆA U KOJEM SAN PRONAŠA DLAKU OD JEDNO 20 cm...

neman niti rječi hvale za ovog lokalnog biznismena u čijem san dućanu sve to kupija MEĐUTIM RAZLIKA JE U TOM ŠTO SE KONZUM SVAKODNEVNO REKLAMIRA NA TV-U I TO U NAJUDARNIJEM TERMINU PRIJE DNEVNIKA, prodavati proizvod kojem je proša rok prije 6 mjeseci je skandalozno bez obzira KO, KAD i DI to napravija, ali eto ja sna ovo napisa čisto da upozornim kupce diljem lijepe naše:

BEZ OBZIRA U KOJEM DUĆANU KUPOVALI, BEZ OBZIRA KUPOVALI HRVATSKO ILI NE: pogledaj te što kupujete da li valja ono što kupujete... 6 mjeseci je previše, pa i za ogroman dućan, pogotovo kad ti proizvod stoji nadomak ruke...

I ONDA NAIĐEM JA PA GA KUPIN... pa kud ja od 6 mlrda. ljudi na ovom planetu!



| komentari (11) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Sve i svašta. od politike do sporta, od mog privatnog života do hmmm ne znam ni ja čega...



boomp3.com


Photobucket


couple


a walk on the beach